Goedemorgen mensen ik ben bezig met het interieur van mn renault clio van 92.
Nu is mn bedoeling om mn zijschermen + de kleine stof schermpjes weer helemaal strak te maken.
Nu is mn vraag heeft iemand een iedee om dat zo netjes mogelijk te doe ?
Het is mn eerste auto vandaar dat ik een beetje hulp vraag..
Hoor het wel ff ... Lata
Interieur clio 92
Allereerst welkom hier!
Wil je het kunststof weer knap maken of alleen het stof of beide?
Kunststof zou je simpelweg met cockpit spray kunnen doen en het stof hangt er een beetje van af wat er mee is...
Kunststof zou je simpelweg met cockpit spray kunnen doen en het stof hangt er een beetje van af wat er mee is...
Het liefst zou ik het kunstof mooi zwart maken met irts van stof ofzo.tutuur schreef:Allereerst welkom hier!
En het stoffen deel met blauwe bekleding aangezien de standaart vieze kleur er nog opzit en de clio blauw is....
Ik zal vanmiddag wel een aantal fotos posten..
Williams interieur er in? Kopen? 

Zou idd kunnen alleen wil wat te knoeien hebben met het mooie weertutuur schreef:Williams interieur er in? Kopen?

kan toch
interieur overbouwen is toch ook knoeien 

Idd maarja zeg eerlijk custom is altijd beterzztutuur schreef:kan tochinterieur overbouwen is toch ook knoeien

Tis net waar je van houd natuurlijk 

-
custom 1.2 interieur beterzz dan een clio williams interieur?
custom rulezzzz jonge
kan me overigens voorstellen dat je een willi interieur niets vind omdat je geen willi hebt, maar wat versta jij dan onder custom? stoelhoezen?
custom rulezzzz jonge

kan me overigens voorstellen dat je een willi interieur niets vind omdat je geen willi hebt, maar wat versta jij dan onder custom? stoelhoezen?

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Idd onder custom versta ik zelf een beetje mooi spul bewerken ofzo.. Vind het allemaal zo lastig omdat het mn eerste autotje is...Martijn Kool schreef:custom 1.2 interieur beterzz dan een clio williams interieur?
custom rulezzzz jonge
Bedankt trouwens voor de snelle reactie

Alleen zitten willy stoelen wel 10x beter 
Overigens zou ik niet te veel aan die auto uitgeven, aangezien het je eerste auto is kan ik me goed voorstellen dat er wellicht binnen aanzienlijke tijd een vervanger komt...

Overigens zou ik niet te veel aan die auto uitgeven, aangezien het je eerste auto is kan ik me goed voorstellen dat er wellicht binnen aanzienlijke tijd een vervanger komt...