Kon je hem niet ff laten tjippen...?
we komen die kant opIvo van Achthoven schreef:Jo, volgende week zaterdag werk ik ook weer..., maar als je richting R'dam komt kunnen we het toch afwikkelen...?
Ivo van Achthoven schreef:Kost ie...?![]()
Helemaal gelijk Bart, gewoon lekker vlammen met dat dingbart k schreef:Ivo van Achthoven schreef:Kost ie...?![]()
ja en dan 6 pk meer zeker??? doe helemaal nix aan dat TAMME ding
Misschien lui geworden die auto?Jochem de Haas schreef:Dat doe ik wel voor hem ......Bart mag toch nog niet rijden.
Ik heb al meer km's gemaakt met de auto dan Bart....ik heb er ook al harder mee gereden ..tjonge jonge
Dit gelt voor een groot deel ook voor mij.Patrick.B schreef:Niet heel veel pk's erbij maar wel wat koppels erbij.
Tip van henk en jo over mijn rs. Plaats een cat back. Het originele systeem geeft te veel weerstand waardoor mijn auto beperkt word vanaf zo'n 5000 toeren. Maar ja ik moet zeggen op de rit naar huis![]()
En dan heb ik hem nog niet eens echt ingetrapt want ik reed op vpower. Bij thuis komst meteen 98 ultimate erin gegooid.
Was leuk om te horen dat Henk aangaf dat de motor echt goed is en dat er nog veel meer in zit.![]()
Brandstof zal best van goede kwaliteit zijn, meer van belang is het 98 of 95 octaan.edwinRS schreef:Dit gelt voor een groot deel ook voor mij.Patrick.B schreef:Niet heel veel pk's erbij maar wel wat koppels erbij.
Tip van henk en jo over mijn rs. Plaats een cat back. Het originele systeem geeft te veel weerstand waardoor mijn auto beperkt word vanaf zo'n 5000 toeren. Maar ja ik moet zeggen op de rit naar huis![]()
En dan heb ik hem nog niet eens echt ingetrapt want ik reed op vpower. Bij thuis komst meteen 98 ultimate erin gegooid.
Was leuk om te horen dat Henk aangaf dat de motor echt goed is en dat er nog veel meer in zit.![]()
De mijne was wel gechipt alleen dit was totaal verkeerd uitgevoerd.
Ik zat op 214.4 bhp @ 5376.1 rpm en 307.3nm @2851tpm
en heb nu 222.3bhp @5109rpm en 355.1nm @ 3496rpm
Hier in de buurt kan ik wel 98 krijgen alleen die bemande pomp heet city. Geen idee of die brnadstof van goede kwalitiet is
Kan je merken dat je auto "totaal" veranderd is qua rijden ?Patrick.B schreef:Ik begrijp het maar het zijn daarom ook kroegpk's
Daar zit in mijn beleving ook de kneep als je auto wordt gechipt, in dit geval om het even wie het doet.HaDries schreef:Kan je merken dat je auto "totaal" veranderd is qua rijden ?Patrick.B schreef:Ik begrijp het maar het zijn daarom ook kroegpk's
ruilen voor een Dura Ace groepie voor je fiets??bart k schreef:Ja joh, krampending. Snel aan Tjabbie verschijten voor hij dit leest...Arco schreef:Zeker na zoveel km's.
De Willie van Knuit heeft wel wat verloren zo te zien ...
Op de weg terug niet echt uitgeprobeerd omdat ik vpower in de tank had en het was nattig buiten.HaDries schreef:Kan je merken dat je auto "totaal" veranderd is qua rijden ?Patrick.B schreef:Ik begrijp het maar het zijn daarom ook kroegpk's
Na even snel ge-googled te hebben kom ik tot het volgende:Patrick.B schreef:hmm henk had het over een stukje wat gewoon tussen het originele systeem kon zetten dus zal het wel een decat zijn
Topper toch die Henk!............edwinRS schreef:Ja klopt zo was hij verkocht idd. Maar meten is weten zoals ze zo vaak zeggen.
Boven de 4.000 ben ik nog nie geweest eerst deze tank leeg en dan 98 erin. hij is tusse de 3 en de 4.000rpm zo snel daar valt bijna niet tegen te schakelen.
Merk wel dat ik nu veel meer moeite heb om hem bij redelijk volgas recht te houden. Weet niet of jij dat zelfde probleem heb patrick?
Klopt. Altijd naar het verschil in koppel kijken na de tuning. Dat maakt het verschil.Maar die is er nu wel Je merkt gewoon dat die 50 nm koppel extra echt een duw in je rug geeft.