Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ivo van Achthoven schreef:Geen stress joh..., die GT die ik op ga halen staat al een klein jaartje op me te wachten....., volgende donor komt weer naar de schuur....
Lex schreef:Ja, dat ken ook nog. Alleen nog een blokkie vinden. Had Merijn er niet nog 1
Die 16V van Ivo kost 400. Heb je meteen alles ... ik zoek alleen nog een kabelboom ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nou het is bij mij ook vaak zat een zooitje....
Maar dat duurt een weekend of misschien 2 ..maar dan ga ik me irriteren als ik de volgende x binnenkom en dan moet ik echt eerst opruimen.
En de vliering van Nils en Ivo ...die staat op de planning om te worden verbeterd .....als ze dat nou ff doen dan kan al die rommel op de vliering.
Jochem de Haas schreef:Nou het is bij mij ook vaak zat een zooitje....
Maar dat duurt een weekend of misschien 2 ..maar dan ga ik me irriteren als ik de volgende x binnenkom en dan moet ik echt eerst opruimen.
En de vliering van Nils en Ivo ...die staat op de planning om te worden verbeterd .....als ze dat nou ff doen dan kan al die rommel op de vliering.
Nu is het een beetje tricky
ben je gek,harstikke sterk,ik zou zelf mijn schoonmoeder de vliering op durven sturen
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
ben je gek,harstikke sterk,ik zou zelf mijn schoonmoeder de vliering op durven sturen
Voor de liefhebbers.....
We willen zondag om 10:00 uur verzamelen bij vakgarage borft om zo rond 10:30 te gaan rijden naar ..Nijkerk.zodat we daar mooi op tijd zijn.