
Dyno Dag 26 Maart 2011 @ Goes
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
trouwens die van edwin pompt er nu 222 pk aan de wielen uit en heeft een bak nm koppels iets van 370 geloof ik. Maar dat hij zelf wel komen melden 

Laatst gewijzigd door Patrick RS op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1160
- Lid geworden op: ma 14 aug 2006 21:30
- Locatie: Alphen a/d Rijn
Mooi resultaten!! Ben ook benieuwd naar de rest van de grafieken
Een Megane III RS schopt het standaard ook wel iets verder dan 250pk als ik dit zo zie

Een Megane III RS schopt het standaard ook wel iets verder dan 250pk als ik dit zo zie

Laatst gewijzigd door Christiaan op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik was er niet bij helaas. Wil eerst de zoem uit me blok (door olie koeler). Maar daar voor moet eerst mikes clio af. ik ben er de volgende keer in ieder geval bij.Tom schreef:Hebben ze daar de boel anders ingericht ofzo?
Wat haalde Geert uit de willi?
Laatst gewijzigd door Geert op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat ziet er dan veelbelovend uit voor ondergetekendePatrick.B schreef:standaardHaDries schreef:Is die Megane RS 25-NSG-9 standaard of is hij aangepast (uitlaat of intercooler)

Laatst gewijzigd door HaDries op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
aha. Ik zag Geert in de lijst staan en een willi op de foto (maar 1+1 is blijkbaar geen 2Geert schreef:Ik was er niet bij helaas. Wil eerst de zoem uit me blok (door olie koeler). Maar daar voor moet eerst mikes clio af. ik ben er de volgende keer in ieder geval bij.Tom schreef:Hebben ze daar de boel anders ingericht ofzo?
Wat haalde Geert uit de willi?

Heeft die clio1 nog op de bank gestaan dan?
Laatst gewijzigd door Tom op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik heb er ook van genoten.
Ondanks de lichte tegenvaller van waarschijnlijk niet goed afgestelde tandwielen na het vernieuwen van de distributielijn.
Hierdoor viel het vermogen te laag uit en weet ik nóg niet hoeveel de motor standaard levert als dit is afgesteld.
Wat ik wel weet is dat de auto merkbaar beter reageert en dus nu al lekkerder rijdt.
Wat ik ook weet is dat ik vandaag veel geleerd heb en dat ik goede tips heb gehad van Henk, Jo en de anderen! Bedankt daarvoor!!
Zo zag Henk ook dat er veel oxidatie aan een stekker zit, waar ik snel wat aan ga doen.
Paar plaatjes bij het praatje.
Flitser had bijna lege batterijen dus ze zijn niet optimaal en daardoor ook minder gemaakt.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQTKBQ6K.jpg[/img]
Henk aan het werk
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-OHZJFJZP.jpg[/img]
Speedlines aan het werk
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RWB6PCY8.jpg[/img]
Voor de betere slangenbezweerders
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7LLYDRII.jpg[/img]
Gave bak. Ik wil je stoelen wel kopen
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-OUJSSZ6H.jpg[/img]
Ook leuk om te zien
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-MQFCV4ZW.jpg[/img]
Ondanks de lichte tegenvaller van waarschijnlijk niet goed afgestelde tandwielen na het vernieuwen van de distributielijn.
Hierdoor viel het vermogen te laag uit en weet ik nóg niet hoeveel de motor standaard levert als dit is afgesteld.
Wat ik wel weet is dat de auto merkbaar beter reageert en dus nu al lekkerder rijdt.
Wat ik ook weet is dat ik vandaag veel geleerd heb en dat ik goede tips heb gehad van Henk, Jo en de anderen! Bedankt daarvoor!!
Zo zag Henk ook dat er veel oxidatie aan een stekker zit, waar ik snel wat aan ga doen.
Paar plaatjes bij het praatje.
Flitser had bijna lege batterijen dus ze zijn niet optimaal en daardoor ook minder gemaakt.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQTKBQ6K.jpg[/img]
Henk aan het werk
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-OHZJFJZP.jpg[/img]
Speedlines aan het werk
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-RWB6PCY8.jpg[/img]
Voor de betere slangenbezweerders
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7LLYDRII.jpg[/img]
Gave bak. Ik wil je stoelen wel kopen
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-OUJSSZ6H.jpg[/img]
Ook leuk om te zien
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-MQFCV4ZW.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door cliogek op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles is helemaal origineel, op remmen na.
Distributie heeft de vorige eigenaar gedaan maar ik weet niet of dat bij een dealer is gedaan.
Denk het dus niet. En die beun de haas heeft het schijnbaar niet netjes afgesteld.
Distributie heeft de vorige eigenaar gedaan maar ik weet niet of dat bij een dealer is gedaan.
Denk het dus niet. En die beun de haas heeft het schijnbaar niet netjes afgesteld.
Laatst gewijzigd door cliogek op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ard182.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 14Arno.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ane225.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ane225.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... laar-1.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 110Dci.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 5GTT-i.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... sRS250.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... er5GTT.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 21616v.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... sRS250.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 18iRon.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... erhoud.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... lliams.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 14Arno.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ane225.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... ane225.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... laar-1.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 110Dci.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 5GTT-i.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... sRS250.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... er5GTT.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 21616v.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... sRS250.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 18iRon.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... erhoud.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... lliams.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Zo ook thuis en weer top genoten van de 5 met 1.8 16V met turbo.....240pk aan de wielen........
Tevens ook nog even een Ford GT40P voor de deur uit 1972....met slechts 350 kw vermogen....
En mijn Clio 16V bracht het tot 119.9 en 120.3 aan de wieltjes....niet slecht volgens de heren, want blokje zit al op de 208.000 km.
Open luchtfilter en katvervanger voor de duidelijkheid, niet dat het wat uitmaakt maar toch even vermelden waard.
Op de terugweg nog even een Audi en een Alfa Guiletta koekje van eigen deeg gegeven, zaten beide erg vervelend op de bumper van de 16V.

Tevens ook nog even een Ford GT40P voor de deur uit 1972....met slechts 350 kw vermogen....

En mijn Clio 16V bracht het tot 119.9 en 120.3 aan de wieltjes....niet slecht volgens de heren, want blokje zit al op de 208.000 km.
Open luchtfilter en katvervanger voor de duidelijkheid, niet dat het wat uitmaakt maar toch even vermelden waard.
Op de terugweg nog even een Audi en een Alfa Guiletta koekje van eigen deeg gegeven, zaten beide erg vervelend op de bumper van de 16V.
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/renault/013.jpg[/img]
Was weer gezellig in Goes. Eindelijk istie op de bank geweest met als resultaat 168pk en 262nm op 1,1bar. Viel in eerste instantie wat tegen maar omgerekend zijn het er toch bijna 190pk aan de krukas. Maar vooral het koppel is lekker, bij 3000rpm gaat tie al over de 150nm. Moet ook op zoek naar een andere koppeling want deze slipt soms iets door
Jo en de rest, bedankt voor wederom een gezellige dag 
Was weer gezellig in Goes. Eindelijk istie op de bank geweest met als resultaat 168pk en 262nm op 1,1bar. Viel in eerste instantie wat tegen maar omgerekend zijn het er toch bijna 190pk aan de krukas. Maar vooral het koppel is lekker, bij 3000rpm gaat tie al over de 150nm. Moet ook op zoek naar een andere koppeling want deze slipt soms iets door


Laatst gewijzigd door GerryTT op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Even terug komen op de 182 van Richard. De nokkenas timing zit verkeerd. Wat je ook afsteld, brandstof-ontsteking, die motor neemt niks aan. Henk heeft dit in het verleden al meegemaakt en blijkt de nokkenastiming te zijn die fout zit.
Leuke dag, leuke gesprekken, goeie en minder goeie resultaten maar helaas de dag toch afgesloten met een heel wrang gevoel.
Leuke dag, leuke gesprekken, goeie en minder goeie resultaten maar helaas de dag toch afgesloten met een heel wrang gevoel.
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Mooie resultaten van de meganes
wat geven die veel std zeg!!
Zitten ook een paar leuke gtt's tussen
Gerry, snel die druk naar 1,5 als je een andere koppeling hebt
Edit: wat was/is er aan de hand Jo?

Zitten ook een paar leuke gtt's tussen

Gerry, snel die druk naar 1,5 als je een andere koppeling hebt

Edit: wat was/is er aan de hand Jo?
Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Was leuk! Ik had geen idee wat m'n 5 zou doen, 160PK en 190Nm op 1.2 bar
http://www.youtube.com/watch?v=ak5PBrs_oWc
Ik moet wel nog even de carburateur beter afstellen want hij loopt wel wat arm, mijn koppeling houd 't trouwens ook niet op de snelweg
Jo, bedankt voor de organisatie was super gezellig!

http://www.youtube.com/watch?v=ak5PBrs_oWc
Ik moet wel nog even de carburateur beter afstellen want hij loopt wel wat arm, mijn koppeling houd 't trouwens ook niet op de snelweg

Jo, bedankt voor de organisatie was super gezellig!
Laatst gewijzigd door m1n1 (Jasper) op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ikvind er wel een paar leuke tussen zitten zeg...!
Die 5 GTT van Jasper....., das toch "gewoon" een std blok met dikke fohn...?!
Enne de 5 van Patrick.....jeetje man, hoe krijg je het op de weg....
Die 5 GTT van Jasper....., das toch "gewoon" een std blok met dikke fohn...?!
Enne de 5 van Patrick.....jeetje man, hoe krijg je het op de weg....

Laatst gewijzigd door Ivo op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
en een rally nokkenas had ik begrepen, 300+° (bij Jasper)
De resultaten waren zeker dik vandaag, viel niet tegen !
BTW: 23 april is er een nieuwe dag voor de mensen die we hebben moeten weigeren.
De resultaten waren zeker dik vandaag, viel niet tegen !
BTW: 23 april is er een nieuwe dag voor de mensen die we hebben moeten weigeren.
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
dat laat ik over aan Henk indien hij er iets over kwijt wil maar we willen eerst weten hoe het precies zit. Komt wel goed.tutuur schreef:Edit: wat was/is er aan de hand Jo?
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Neen alleen de bar is er uit gerost, daar stond nu een dikke Jag Sovereign te wachten op opknap beurtje........Tom schreef:Hebben ze daar de boel anders ingericht ofzo?
Wat haalde Geert uit de willi?
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Idd, vond die van Jasper ook super. En ik er maar bakken mee geld inpompen en dan maar 8pk meer hebbenIvo van Achthoven schreef:Ikvind er wel een paar leuke tussen zitten zeg...!
Die 5 GTT van Jasper....., das toch "gewoon" een std blok met dikke fohn...?!
Enne de 5 van Patrick.....jeetje man, hoe krijg je het op de weg....



Laatst gewijzigd door GerryTT op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Inderdaad Jo, de piper 300 nokkenas (= 276 graden), een "dikke fohn" de MB pro 300. Plus een group A carburateur. en de rest van het geneuzel FMIC, 2,5" uitlaat enz
Laatst gewijzigd door m1n1 (Jasper) op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Tjee Jasper...., ik vind dit toch echt wel erg goed bezig zeg maar....., ik wil met de rooie circuit 5 ook wel naar zo'n set up....
Maareh hoeveel bar rijdt je dan, en het effect va de nokkenas snap ik niet helemaal...., heeft dus echt wel zin...?
Kijk alle andere zaken op de fohn en de nokkenas heb ik al, en een vers opgebouwd blok, dus de basis is er, nu nog even kijken welke turbo erop komt....

Maareh hoeveel bar rijdt je dan, en het effect va de nokkenas snap ik niet helemaal...., heeft dus echt wel zin...?
Kijk alle andere zaken op de fohn en de nokkenas heb ik al, en een vers opgebouwd blok, dus de basis is er, nu nog even kijken welke turbo erop komt....
Laatst gewijzigd door Ivo op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan ben ik benieuwd wat ik 9 april mag verwachten op de carb afstel dag. Ik heb net een nieuwe motor bij Andy ingebouwd met bijna dezelfde specs. 270° pipercam, fmic, mb300, 2.5" downpipe/uitlaat, GrA carb.
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Koppel van Gerry ...

Blok van Biggelaar


Blok van Biggelaar

Laatst gewijzigd door Arco op ma 16 sep 2013 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Arco, wat drukte die Clio 16V van jou er ook alweer uit.Arco schreef:Koppel van Gerry ...![]()
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
*kijkt op uitdraai *Arno17 schreef:Arco, wat drukte die Clio 16V van jou er ook alweer uit.Arco schreef:Koppel van Gerry ...![]()
130,4 PK aan de wielen
155.3 Nm aan de wielen
Laatst gewijzigd door Arco op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Kijkt op eigen uitdraai.....Arco schreef:*kijkt op uitdraai *Arno17 schreef:Arco, wat drukte die Clio 16V van jou er ook alweer uit.Arco schreef:Koppel van Gerry ...![]()
130,4 PK aan de wielen
155.3 Nm aan de wielen
120.3 pk aan de wielen
144.3 Nm aan de wielen
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Beetje zelfde als Chris met zijn witte 16V dus. Netjes 

Laatst gewijzigd door Arco op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Ivo, ik heb op de terugweg nog eens goed gekeken en mijn turbo druk meter komt tot de 1,2bar (boven de gasklep, afgetakt van het standaard turbo wijzertje en het is wel een el cheapo metertje...)
PS was ff bij de specs vergeten dat er ook een geflowde kop van cgb op zit.
Jo ik ben ook heel benieuwd wat jij uit die 5 krijgt op de carburateurdag, maar dat gaat vast wel goed komen
PS was ff bij de specs vergeten dat er ook een geflowde kop van cgb op zit.
Jo ik ben ook heel benieuwd wat jij uit die 5 krijgt op de carburateurdag, maar dat gaat vast wel goed komen

Laatst gewijzigd door m1n1 (Jasper) op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zeker na zoveel km's.
De Willie van Knuit heeft wel wat verloren zo te zien ...
De Willie van Knuit heeft wel wat verloren zo te zien ...
Laatst gewijzigd door Arco op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Vond Henk ook van mijn torretje.......goed motortje......ook dat die dingen in het verleden ( nieuw ) er ook rond die aantal pk's uit gooiden.Arco schreef:Zeker na zoveel km's.
De Willie van Knuit heeft wel wat verloren zo te zien ...
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Deed die van mij het toch niet slecht met ruim 300k op de klok 

Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja joh, krampending. Snel aan Tjabbie verschijten voor hij dit leest...Arco schreef:Zeker na zoveel km's.
De Willie van Knuit heeft wel wat verloren zo te zien ...
Laatst gewijzigd door bart k op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.