Moet je er mee rijden dan?tutuur schreef:150km pas?

Zit met een aanlopende rechterrem en krijg hem niet goed ontlucht. Binnenkort maar eens een andere hrc proberen.
Moet je er mee rijden dan?tutuur schreef:150km pas?
Hu, ikke nie begrijpe? Waarschijnlijk heb ik weer iets gesloopt zonder het te wetentutuur schreef:Heb je de remkrachtverdeler wel helemaal in getrokken?
Heb nog een plekkie over op 22 April voor een custom map. Echter dit is geen RR dag en dan zijn de kosten wat hoger. henk@fastchip.nlRS310 schreef:Mocht er nog een plekje vrij komen, dan verneem ik het graag. Ik zou graag mijn RS250 laten chippen (en rollen).
Correct. Zie 1e postedwinRS schreef:heb ik het goed als de albert plesmanweg 20 het adres is waar dit volgend weekend gaat plaatsvinden?
daar wordt ie niet sneller vanedwinRS schreef: te donker om mijn auto nog ff snel te wassen.
Dat weet ik. maar hij oogt dan wel mooier of de evt foto`s die gemaakt worden-jo- schreef:daar wordt ie niet sneller vanedwinRS schreef: te donker om mijn auto nog ff snel te wassen.
Tot morgen
ik heb er geen tijd voor. nu snel naar bed-jo- schreef:daar wordt ie niet sneller vanedwinRS schreef: te donker om mijn auto nog ff snel te wassen.
Tot morgen
standaardHaDries schreef:Is die Megane RS 25-NSG-9 standaard of is hij aangepast (uitlaat of intercooler)
sja ik moet eerlijk bekennen toen hij er standaard 215 pk a 216 pk uitpompte dat er misschien nog wel wat meer uit te halen was.Adrian schreef:Dat is zeker een mooi resultaat Patrick