Zo stond mijn willy ook ongeveer, deed het primaRobert-Jan schreef:Alleen reed het voor geen meter, achterkant 1,5 cm omhoog en het was stukken beter.tutuur schreef:Die ligt ook lekker

Zo stond mijn willy ook ongeveer, deed het primaRobert-Jan schreef:Alleen reed het voor geen meter, achterkant 1,5 cm omhoog en het was stukken beter.tutuur schreef:Die ligt ook lekker
Ging iets te hard naar beneden.....bart k schreef:Ja allebei... Ik ben met skien gevallen.
Sleutelbeen losgeschoten van mn schouder.
Een paar bandjes verrekt..
Gaat een maand of 3 a 4 duren dus ben net op de helft.
Ja die lag zeker laag ....heb je daar nog een foto van rob ?Robke schreef:Toch heb ik nog geen Clio 1 gezien die zo laag lag als de mijne destijds.![]()
Vandaag 3 slopen afgeweest maar nergens een electrische spiegel te vinden..Ivo van Achthoven schreef:Bart er ligt in Lopik toch wel een phase II spiegeltie op de sloop bij Verweij...., busje 432 erover en klaar is Knuijt...
Hoe ver wil je zoeken.bart k schreef:Vandaag 3 slopen afgeweest maar nergens een electrische spiegel te vinden..Ivo van Achthoven schreef:Bart er ligt in Lopik toch wel een phase II spiegeltie op de sloop bij Verweij...., busje 432 erover en klaar is Knuijt...
Dus mocht iemand nog een idee hebben of er 1 hebben liggen (bestuurderskant type II ) hoor ik het graag...
Adinsx schreef:Daar kun je een leuke kluif aan hebben met je kakelverse phase1 RS172
Niet alleen met een 172, ook een 182 zal die kluif er aan hebben, het wordt pas wat met een 225/230.Adinsx schreef:Daar kun je een leuke kluif aan hebben met je kakelverse phase1 RS172