Als het letterlijk zo gaat, clio OP de trailer over de ring, dan maak ik kans van slagen
Heb links en rechts weer tegenslag gehad met de gebruikte lak, dus ga nu met andere lak icm een spuitcabine maar eens goede kwaliteit proberen te maken
Mwah, deze keer alleen de achterklep, 2 voorschermen en wat spiegelkapjes. Ben het zat en ga maar gewoon meer investeren zodat ik fijn de onderdelen en auto in de cabine kan spuiten. Heb je thuis ook de rommel niet.
@edwin: Hoe vroeg dacht je aan te komen op de ring de zaterdag? Vertrek is meestal pas rond 12-en vanuit venlo voor de toertocht, daarna ff spullen af gooien in het hotel en dan naar de ring. Als je een halfuurtje moet wachten is dat toch neit zo erg?
Baal ervan dat het me deze keer niet gaat lukken om mee te gaan. Moet ik later dit jaar toch nog zelf maar eens met de GT gaan.
tutuur schreef:Hier nog wat op aan te merken merijn?
Nou... Een komma tussen 'merken' en 'merijn' zou niet misstaan. Ook mijn naam mag met een hoofdletter. Daarnaast staat er geen werkwoord in het eerste deel van je zin, maar die zie ik door de vingers.
Waar gaat dit heen? zolang het goed te lezen blijft stoor ik me nergens aan.
Tegenwoordig zijn er ook steeds meer engelse woorden die vernederlandst worden.... Afgezien van alle surinaamse woorden die in de Van Dale worden toegevoegd....
Ik ben ook geen voorstander van al die fouten. Kan me bij tijd en wijle best ergeren aan het gebrek aan kennis. Prima dat je het op een forum doet, maar oh zo pijnlijk als je bijvoorbeeldneen zakelijke e-mail stuurt aan iemand die wél kan schrijven.. Toch?
En als tegenargument hoor ik dan vaak "maar nu is het weekend" en "op m'n werk let ik er wel op", jaajaa..
De inschrijvingstermijn sluit bijna. Controleer svp of je goed vermeld staat, dus ook voor het aantal personen. Er zal een beperkt aantal eenpersoonskamers zijn, dus regel evt. dat je een kamer deelt. Ik kan ook om kamers met losse beden vragen, of dat toegekend wordt is niet 100% zeker.