En ja ... Is het niet zonde met al dat pekel om de 16 te gaan rijden ??
dankjeArco schreef:Feli met de woning Danny.![]()
En ja ... Is het niet zonde met al dat pekel om de 16 te gaan rijden ??
nope maar in borkel en schaftantoine schreef:Danny waar ga je wonen dan? In Luijksgestel?
Arjen schreef:Kun je dan meteen ff met een bulldozer door Varkenwaard scheuren? Afgelopen weekend was de boel daar weer afgezet. Ik word er onderhand echt ziek van. Van de 3 uur die ik over de afstand Drenthe-Tremelo doe verlies ik soms bijna een half uur in dat K-dorp.
Elke keer weer sluiten ze de doorgaande weg af en geven dat zo'n 10 meter van tevoren aan. De ene keer omdat ze een klinker op een kruispunt gaan verplaatsen, dan weer voor het WK-punniken of Brabants kampioenschap varkens voeren.................................................platgooien die zooi!
Oei, dan ga je rustige tijden tegemoet. Zomers is het wel redelijk druk in het 'centrum' met fietsers, de aanwezige terrasjes zitten dan helemaal vol.Danny van Duren schreef:nope maar in borkel en schaftantoine schreef:Danny waar ga je wonen dan? In Luijksgestel?
Beetje bekent daar?
tja breuk inderdaad zou aan mij liggen maar zij het wel al een anderArco schreef:Oeh... breukje ?
En zo zie je maar... oude liefde roest wel, maar verdwijnt niet.
tutuur schreef:Balen man! Mrja, het ligt toch altijd aan ons
ach leven gaat verder, is nu effe moeilijk. als huisje verkocht is gaat de zon denk wel weer schijnen iig voor de 5jes welAbel schreef:hmm sterkte..
Geluk in de liefde.. Tja dat gun ik iedereen.. Een leuker r5 er bij is helemaal top dan..
En een leuke r5, who needs love?![]()
Nee ik hoop dat je er geen te grote kater aan overhoud. En dat de volgende echt blijft plakken
ik zou niet weten hoeveelAbel schreef:hoeveel heb je er nu in gereden? tof dat je hem goed gebruikt. en tja schade is nooit tof, maar altijd te fixxen. verzekerings kwestie?
Merijn schreef:Ik ben vanochtend een heel stuk met je opgereden op de A50 richting Eindhoven, Danny...Ik was under cover, dus je zult het vast niet in de gaten gehad hebben.
Nette kar!
hmmz niet gezien nog nie helemaal wakker ben ik bangMerijn schreef:Ik ben je wel een keer of 10 gepasseerd en jij mij...Altijd fijn, die drukte daar. Ik reed in een witte Honda Civic Hybrid. Niet echt een eye-catcher.
Morgen ben ik vrij, dus hoef ik gelukkig eens niet de file in!
Dat wel maarja het is gewoon geen wagen voor dagelijks gebruik voor een jong iemand. En verder is het geen auto om in een woonwijk met veel jonge kinderen om voor aan de straat te laten staan.Abel schreef:die ga je missen