Allen.
Janwoor, juist 2 weken voor apk en 9 weken voor inruil sneuvelt er een xenon bolletje!
Dingen zijn achterlijk duur, en heb nu 2 vragen.
1: kan ik deze vervangen zonder bumper eraf te halen? Betreft een rs uit 05
2: moet ik perse originele renault lampjes hebben? Of past er ook gewoo. Een aftermarket bolletje in de std kabel/ballast?
Danku voor de hulp!
Xenon?
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Er zijn wel wat bedrijven die aftermarket lampjes leveren op Marktplaats, die passen net zo goed en schelen behoorlijk in prijs. heb voor de BMW van m'n pa laatst een nieuw lampje voor 60 euro ofzo van Marktplaats afgevist.
Kan wel wat kleurverschil in zitten tussen een nieuw lampje en aan de andere kant een oude.

Kan wel wat kleurverschil in zitten tussen een nieuw lampje en aan de andere kant een oude.

Dus ik kan gewoon 2 lampen kopen ?
D2s in 4300k?
Dan vervang ik ze direct beide
D2s in 4300k?
Dan vervang ik ze direct beide
Heb zelf in mijn Clio RS ook aftermarket gezet van de Autosyle. Ze waren 4x goedkoper dan originele, dus wel het proberen waard 
Zijn alleen wel 6000K i.p.v. 4300K, maar staat wel erg mooi! Lijkt nog steeds erg op origineel

Zijn alleen wel 6000K i.p.v. 4300K, maar staat wel erg mooi! Lijkt nog steeds erg op origineel

Ik heb laatst ook 2 nieuwe xenon lampjes besteld via een marktplaats adverteerder, was lekker goedkoop en ook nog een vrij snelle levering.
Ik had ze via http://www.xenonjan.nl besteld, was ik terecht gekomen via MP.
Ik had ze via http://www.xenonjan.nl besteld, was ik terecht gekomen via MP.
Voor dat bedrag heb je tegenwoordig complete setsRonald1916V schreef:Er zijn wel wat bedrijven die aftermarket lampjes leveren op Marktplaats, die passen net zo goed en schelen behoorlijk in prijs. heb voor de BMW van m'n pa laatst een nieuw lampje voor 60 euro ofzo van Marktplaats afgevist.![]()

-
- Moderator
- Car: MB
Die VW lampjes met dat sukje elektronika eraan kosten gewoon 150 per stuk!!! (ex korting ex btw dan wel). Maar dat gaat toch nergens over
(en ja, ook die gaan gewoon kapot).

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dealer vroeg lachend 210 incl btw voor 1 los bolletje
50 euro voor 2 lampies bij pro xenon..
Voor 120 bouwen ze ze nog voor je in ook!
Voor 120 bouwen ze ze nog voor je in ook!