10 Jaar RTC filmpje is af!
-
WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED WANTED
Tijdens de openingsmeeting willen we graag de historie voorbij laten komen. 10 jaar RTC in beeld en geluid.
We zoeken nog personen die diverse filmpjes en foto's kunnen samenvoegen tot een mooie historische reportage die we op 10 april doorlopend kunnen laten zien.
Wil je ons daarbij helpen, meld je dan aan bij mij in dit topic, via de mail of via PM.
Alvast bedankt namens bestuur en meeting commissie,
Willeon de Zoete
Tijdens de openingsmeeting willen we graag de historie voorbij laten komen. 10 jaar RTC in beeld en geluid.
We zoeken nog personen die diverse filmpjes en foto's kunnen samenvoegen tot een mooie historische reportage die we op 10 april doorlopend kunnen laten zien.
Wil je ons daarbij helpen, meld je dan aan bij mij in dit topic, via de mail of via PM.
Alvast bedankt namens bestuur en meeting commissie,
Willeon de Zoete
Laatst gewijzigd door Willeon de Zoete op ma 16 sep 2013 21:16, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is er dan nog wel oud beeld materiaal?
Ik heb nog beelden van Ter Apel vorig jaar
Ik heb nog beelden van Ter Apel vorig jaar

Laatst gewijzigd door Lex op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Moderator
- Car: MB
Ik heb hier nog een CD liggen met film uit 2004 van de toertocht door de ardennen. Destijds gemonteerd door Joost (dubbelfris
).
Die hebben wel meer mensen denk ik maar als je een kopie wilt hebben dan hoor ik het wel. Dan stuur ik er een op.
Die hebben wel meer mensen denk ik maar als je een kopie wilt hebben dan hoor ik het wel. Dan stuur ik er een op.
Laatst gewijzigd door Tom op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik heb nog wel gigantisch veel ouwe troep, Ray ook wel denk ik.
Kom er volgende week eens op terug, dan kan ik misschien wel eens wat bij elkaar sprokkelen.
Kom er volgende week eens op terug, dan kan ik misschien wel eens wat bij elkaar sprokkelen.
Laatst gewijzigd door Steven op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rob(ke) en Martijn Goossens hebben zich al aangemeld om te gaan bekijken of zij wat kunnen betekenen.
Dus zodra er materiaal aangeleverd moet worden, volgt de oproep wel.
Bedankt alvast voor de bijdragen!
Dus zodra er materiaal aangeleverd moet worden, volgt de oproep wel.
Bedankt alvast voor de bijdragen!
Laatst gewijzigd door Willeon de Zoete op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Mocht het nodig zijn, dan kan ik ook wel een bijdrage leveren. Ik heb Pinacle Studio 14 op mun laptop staan.
Laatst gewijzigd door RenaultclioII16v (Peter) op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Man man hoeveel wil je hebben? Vanaf 2002 mappen vol, varierend van alle meetings per jaar tot 1 of geen 

Laatst gewijzigd door -Ray- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ik heb een account aangemaakt op http://www.megaupload.com waar foto's en video's naartoe geupload kunnen worden.
Om te uploaden moet je inloggen met rtc10jaar als gebruikersnaam en wachtwoord, dan zijn er 2 mappen waar je in kunt uploaden.
Om het een beetje overzichtelijk te houden is het misschien handig om een map aan te maken met je eigen naam waarin je alles upload, eventueel in je eigen map ook nog onderverdelen naar jaar of iets dergelijks kan ook wel handig zijn.
Alvast bedankt voor de moeite.
Om te uploaden moet je inloggen met rtc10jaar als gebruikersnaam en wachtwoord, dan zijn er 2 mappen waar je in kunt uploaden.
Om het een beetje overzichtelijk te houden is het misschien handig om een map aan te maken met je eigen naam waarin je alles upload, eventueel in je eigen map ook nog onderverdelen naar jaar of iets dergelijks kan ook wel handig zijn.

Laatst gewijzigd door Robke op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Als Ray eerst wil, kijk ik even wat ik daarop kan aanvullen, voordat 300man dezelfde fotos aan het uploaden is.
Ik hoest ff snel op: GTI France 2003, diverse toertochten, ringweekenden (jaa!) en nog wel meer denk ik.
Ik hoest ff snel op: GTI France 2003, diverse toertochten, ringweekenden (jaa!) en nog wel meer denk ik.
Laatst gewijzigd door Steven op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: Megane
een ouwertje:
geluid is alleen niet goed geupload
geluid is alleen niet goed geupload

Laatst gewijzigd door Patrick RS op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

Laatst gewijzigd door Arco op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Contacteer:
haha die slalom geniaal 

Laatst gewijzigd door Leon Cozijn op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog maar even een keer omhoog schoppen.Robke schreef:Ik heb een account aangemaakt op http://www.megaupload.com waar foto's en video's naartoe geupload kunnen worden.

Wat zullen die mensen toch gedacht hebben 
En die carbio5 van wie is/was die, die heb ik een aantal jaren geleden een keer in enkhuizen gezien

En die carbio5 van wie is/was die, die heb ik een aantal jaren geleden een keer in enkhuizen gezien

Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault Clio III RS
Is er geen mogelijkheid om hele mappen te uploaden Rob? Wanneer je foto voor foto moet uploaden dan zijn sommige mensen dagen bezig.
Laatst gewijzigd door antoine op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen idee, je kan wel meerdere items tegelijk selecteren en uploaden volgens mij, dus gewoon ctrl+a en dan alles uploaden?
Net even getest, je kunt wel meerdere bestanden tegelijk uploaden via de "multiuploader" nadeel is wel dat je elk bestand apart een naam moet geven.... Een map in een keer uploaden gaat zo te zien helaas niet.
Het uploaden is redelijk snel met constant 400kB/s.
Net even getest, je kunt wel meerdere bestanden tegelijk uploaden via de "multiuploader" nadeel is wel dat je elk bestand apart een naam moet geven.... Een map in een keer uploaden gaat zo te zien helaas niet.
Het uploaden is redelijk snel met constant 400kB/s.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien dat sommige mensen beter een CD/DVDtje kunnen opsturen naar je
Ik denk dat Ray, Steven, Chris, Roy, Riel en misschien nog wel meer mensen bergen met foto's moeten hebben
Ik denk dat Ray, Steven, Chris, Roy, Riel en misschien nog wel meer mensen bergen met foto's moeten hebben
Laatst gewijzigd door Wouter op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
@Antoine: Net zag ik ze nog wel, maar toen waren ze ineens verdwenen...
@Wouter: Dat vind ik in principe ook prima, ik weet hoe de medialeveranciers hier tegenover staan?
@Wouter: Dat vind ik in principe ook prima, ik weet hoe de medialeveranciers hier tegenover staan?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik probeer net wat de uploaden maar megaturboupload werkt niet mee. Is er ook een mail-adres??
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
2668 bestanden in 31 mappen,
5,35 GB (5.747.634.406 bytes)
zoveel kan je niet uploaden in Gmail denk ik of wel?

Laatst gewijzigd door paulvanrooij op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
max 25mb per mail lees ik via google? dat worden wel heel erg veel delen 
en mn upload gaat dat ook niet trekken nee!
als je vandeweek nog weinig hebt, geef ff een PM met je adres. dan filter ik het een beetje en zorg ik dat er een dvdtje jouw kant op komt

en mn upload gaat dat ook niet trekken nee!
als je vandeweek nog weinig hebt, geef ff een PM met je adres. dan filter ik het een beetje en zorg ik dat er een dvdtje jouw kant op komt
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb wat gemaild, heb je dat gehad? Tis niet heel bijzonder maar het is wat.
Heb ook nog wel meer dingen uit 2004 en 2005, ouder denk ik niet.
Heb ook nog wel meer dingen uit 2004 en 2005, ouder denk ik niet.
2662 bestanden in 59 mappen, iets andere camera vroegahpaulvanrooij schreef:2668 bestanden in 31 mappen,

vanaf 2002 vrijwel van alle meetings wat, 1.38Gb.
hoe ga ik dat het makkelijkste doen, dvdtje branden en geven/opsturen?
Laatst gewijzigd door -Ray- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Lijkt mij de beste oplossing Ray. Wouter stuurt dit vanuit het bestuur aan, dus voor vragen kun je hem ook benaderen.
Zolang wij niks aanleveren, kan Rob niks in elkaar draaien en missen we op 10 april een mooie film van 10 jaar prachtige historie van de RTC.
Zolang wij niks aanleveren, kan Rob niks in elkaar draaien en missen we op 10 april een mooie film van 10 jaar prachtige historie van de RTC.
Laatst gewijzigd door Willeon de Zoete op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.