ik heb de R5 Alpine Turbo gekocht
hij moet voledig herspoten worden (hij heeft de roest pokken)
en de motor wil niet meer starten hij heeft effe gedraaid en dan (mormaal) stil gevallen
en er zit een rolkooi in !!!
ik moet ook een ander kofferdeksel hebben (veel te roest)
kan zo nog lang bezig zijn
Die van jou ook niet, ik zie geen leestekens en hoofdletters in je korte zinnetje....
Zo te zien is het een Belg en hij typt een beetje als hij praat, ABB.
Heb deze ook bekeken... Bij andere oldtimers in deze veiling vermeldden ze netjes dat het een en het ander niet meer werkt of versleten is. Bij de vijf stond niets, dan ga je er een beetje vanuit dat er ook niets bijzonders mee aan het handje is. Maar ter plekke was dat toch wel even anders!
Deze maand in Klassiek en techniek: het aankoop advies van een Renault 5. Met oa en stukje tekst van Bob en foto's van ondertekende. Twee foto's van G-J's Alpine vergezeld met de AT van Bob. Oja, mijn website word ook genoemd. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door antoine op wo 2 mar 2011 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
antoine schreef:Deze maand in Klassiek en techniek: het aankoop advies van een Renault 5. Met oa en stukje tekst van Bob en foto's van ondertekende. Verder gedeelte van G-J's Alpine vergezeld met de AT van Bob. Oja, mijn website word ook genoemd. :mrgreen:
Gaaf!
Toevallig van de week nog een Engels blad gelezen met aankoopadviezen van de 5 Gordini.
Zaterdag een ritje gereden, als voorproefje van volgend jaar, met een aantal Renault 5 jes. Door middel van een klik op de foto kan je de foto's bekijken. ( de foto's zijn klikbaar)
antoine schreef:Ja sorry.. die mensen hebben ook een 5 alpine helaas alleen niet de mogelijkheid met daarmee te rijden.. Volgend jaar zal het beter zijn
Misschien zijn er wel meer mensen die met hun 5 Alpine (Turbo) willen meerijden volgend jaar.
antoine schreef:Sjit, was me nog niet opgevallen. Heeft iemand mijn wiel gezien, ergens tussen Den Haag en Utrecht????
Ja, ik zag hem langs de kant van de snelweg liggen.
Heb hem maar meegenomen, een 5 Alpine Groep 2 wiel zie je namelijk niet iedere dag langs de snelweg liggen................
Een vriend van me gaat zondag kijken bij een R5 Gordini (of Alpine, zoals hij is NL is verkocht). Ik heb wat foto's doorgestuurd gekregen, maar ik zie wat vreemde dingen aan de auto. Ik ben geen kenner, maar er zullen vast wat mensen zijn die kunnen vertellen of de auto 'klopt'.