Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ik heb met ophalen van de 21T ook geinformeerd, en 't was stukken goedkoper om ff een vito en een aanhanger te huren, en ook nog eens km vrij!
Nog ff over rijbewijs BE,......als de maximaal toegestane massa van de aanhanger niet meer is dan de ledige massa van 't trekkend voertuig, en 't maximaal totaal gewicht blijft onder de 3500kg, dan heb je geen E achter B nodig
Erg wijs zeg..., geloof me, die zijn echt niet vergeten...
Zou best is een rondje willen met zo'n T16... Nog wel een stuk unieker dan een 5 turbo...., kost ook iets meer tegenwoordig
Ivo van Achthoven schreef:Erg wijs zeg..., geloof me, die zijn echt niet vergeten...
Zou best is een rondje willen met zo'n T16... Nog wel een stuk unieker dan een 5 turbo...., kost ook iets meer tegenwoordig
Stonden er laatst een paar te koop.
Eentje voor 100.000 maar dat was een nieuwe nog nooit gebruikt voor de echte rally maar deze was voor op de weg
zo'n rally kanon koop je vanaf 70.000 .mmm nog ff sparen
De prijzen voor een een echte Rally 5 Turbo lopen daar ook naar toe jammer genoeg
Jochem de Haas schreef:Stonden er laatst een paar te koop.
Eentje voor 100.000 maar dat was een nieuwe nog nooit gebruikt voor de echte rally maar deze was voor op de weg
zo'n rally kanon koop je vanaf 70.000 .mmm nog ff sparen
een aantal jaar geleden stond er in 1 of andere tijdschift een artikel met daarbij een foto van tig rally 205 t16 evo's helemaal nieuw. Vraagprijs was meer dan 200000 p/s. Ik heb ooit eens in Spa een straat versie gezien..
Jochem de Haas schreef:Ikke niet ...........net ff een klein misstapje met knie.
Al was ik zoiezo niet zeker of ik uberhaubt me koppeling in kan trappen...
Ben je volgende week nog aan huis gekluisterd of ben je al weer aan het werk?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik ga kijken of ik dinsdag mijn koppeling kan in trappen dan ga ik op kantoor wat doen.
Maar ik vermoed dat dat hem niet word....maandag ff testen.
En anders moeten ze me ophalen.
Ik ga beginnen aan de 9 uurs race joost ....dus geen tijd voor borft.
Jochem de Haas schreef:Ik ga kijken of ik dinsdag mijn koppeling kan in trappen dan ga ik op kantoor wat doen.
Maar ik vermoed dat dat hem niet word....maandag ff testen.
En anders moeten ze me ophalen.
Ik ga beginnen aan de 9 uurs race joost ....dus geen tijd voor borft.
Verslaafde
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92