Arthur's R9-R > Jan's R9-R
Best lastig, met 1 hand rijden en de ander filmen 

-
Dat gaat best hard!
Heb je al tegen een rs-je gereden?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Men.... jullie zijn echt niets gewent he

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja jouwe wel
al ben ik niet zo goed bedeeld

dan hang ik eerst ff een setje 195's aan de voorkant 

-
Ben gewoon benieuwd hoe hard een clio rs aan stront gereden wordt door die neger. Dat bied wat perspectief

Dat zal wel meevallen denk ik...
-
Zo hard loopt mijn teller niet op hoor van 120 tot 190. Zeker niet in z`n 5 

-
filmpje is versneld!! HOAX!!!!
gaat flink hard tuuttoer

gaat flink hard tuuttoer

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:

Standaard? Willy blok met ruim 3 ton...
160pk gemeten in goes..
160pk gemeten in goes..
Ik vind m vet 

Nee, ff ruim 140 aan de wielen de laatste keer 

Wie heeft er een idee wat voor einddempers die origineel op een auto zitten een beetje toepasselijk zijn voor een F7R?
Die herrie is best leuk maar gaat op den duur wel vervelen. Heb geen middendemper of cat. Omdat de uitlaat nu lekker strak tegen de auto aan kan.
Heb al gekeken naar een demper van een oude 520. Die is mooi rond en makkelijk wat mee te doen, echter ben ik bang dat die teveel restrictie oplevert en daar zit ik ook niet op te wachten
Die herrie is best leuk maar gaat op den duur wel vervelen. Heb geen middendemper of cat. Omdat de uitlaat nu lekker strak tegen de auto aan kan.
Heb al gekeken naar een demper van een oude 520. Die is mooi rond en makkelijk wat mee te doen, echter ben ik bang dat die teveel restrictie oplevert en daar zit ik ook niet op te wachten

Die restrictie zal wel meevallen hoor, je moet ook niet vergeten dat er rustig een meter of 4 aan pijp tussenzit voor hij de einddemper bereikt. In die tijd zijn de gassen al rustig een paar 100 graden afgekoeld en een stuk kleiner in volume, dus zal de weerstand over die einddemper ook wel meevallen.
Ik zou nog even kijken of je er zo'n cherrybomb, zo'n sigaartje, tussen kan wurmen. Daarmee maak je de auto maar miniem lager en dat helpt nog best wel iets. Houd je iiig een leuke brom aan over, niet die snerpende herrie.
Ik zou nog even kijken of je er zo'n cherrybomb, zo'n sigaartje, tussen kan wurmen. Daarmee maak je de auto maar miniem lager en dat helpt nog best wel iets. Houd je iiig een leuke brom aan over, niet die snerpende herrie.
Heb ook al gekeken naar een originele einddemper van een golf 3 gti, of van een oude 520. Heb er niks tussen zitten dus zal met alleen een einddemper alsnog wel apart klinken denk ik 

heb vorige week ook de bumpertjes en spoiler maar even netjes zwart gemaakt, heb alleen nog geen totaal foto:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
-
wat denk je van een golf3 tdi einddemper??
nog leuker zien en horen ze niks
ultieme wolf in (camouflage)schaapskleren..
nog leuker zien en horen ze niks
ultieme wolf in (camouflage)schaapskleren..
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Idd hes 
Dit was alleen niet zo succesvol voor mijn collega die z'n achterlicht er op had gelegd om het vocht er uit te halen

Dit was alleen niet zo succesvol voor mijn collega die z'n achterlicht er op had gelegd om het vocht er uit te halen

Haha geen look 

aangezien zondag de zon scheen de 9 maar even gewassen en wat foto's genomen:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
-
- Moderator
- Car: MB
Erg dik zo
. Die achterwielen staan wel erg dik zo laag
Misschien nog een idee die dorpelranden even opnieuw zwart te pappen. Staat netjes bij de zwarte bumpers. En die schermen he, zo kun je je natuurlijk niet op de openingsmeeting vertonen

Misschien nog een idee die dorpelranden even opnieuw zwart te pappen. Staat netjes bij de zwarte bumpers. En die schermen he, zo kun je je natuurlijk niet op de openingsmeeting vertonen

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
onderste rand zie je toch niet, mrja kleine moeite om dat ook even zwart te maken....
de voorschermen zie ik wel, het blijft een low-budget ding om de tijd door te komen
nu alleen nogsteeds het mysterie hoe ik de voorkant verder omlaag ga krijgen
de voorschermen zie ik wel, het blijft een low-budget ding om de tijd door te komen

nu alleen nogsteeds het mysterie hoe ik de voorkant verder omlaag ga krijgen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
en toch zou ik m wel eens willen zien op wat ouderwetser (licht)metaal..
moet je wat pagina's terug kijken