ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Tja, zelfde verhaal als ik met de Twingo II op pad ben. Ik zou haast het raam los doen en richting sjonnie-civic roepen dat hij het morgen nog een keer moet proberen vs de Clio.
Had vanmorgen wel moeite met een 107 overigens. Die blijven hard doorlopen tot de 80.
Had vanmorgen wel moeite met een 107 overigens. Die blijven hard doorlopen tot de 80.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
@Arno, nouja, men is al snel rapper dan die diesel van mij, maar goed... 

Ik vind het altijd wel leuk als mensen het proberen als ik mijn Civicje rijd. Daar verwachten ze niks van, maar tot de 80 ben ik toch vaak zeker niet langzamer (alleen als de batterijen helemaal opgeladen zijn
). Je moet ze dan eens gefrustreerd zien zitten! 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
V6 inderdaad. Langzaam in vergelijking met 21Gerald schreef:denk de V6tutuur schreef:met welke auto martijn?

Die chloorlucht lijkt me typisch voor moderne diesels. Ik dacht eerst aan die AdBlue-bijmenging, maar dat is maar heel zeldzaam. Je ruikt het wel vaker, maar bij voluit optrekken is de lucht echt niet te harden.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Het schijnt vooral te komen door de enorm goede verbranding in de moderne diesels. Maar echt duidelijk heb ik het nog niet kunnen vinden.
Eens kijken of dat uit te vissen is.
Ben overigens wel eens aan het kokhalzen geweest van een collega's BX die met loodvervanger reed. Rotte eieren lucht was niet te harden
Eens kijken of dat uit te vissen is.
Ben overigens wel eens aan het kokhalzen geweest van een collega's BX die met loodvervanger reed. Rotte eieren lucht was niet te harden

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Moet je achter LPG van wat jaartjes geleden rijden.Merijn schreef:Dat zal eerder de kat zijn, lijkt me...
En inderdaad de eerste auto's met kat stonken als de hel.
En een lekker wat ouder benzine stoker is ook niet te versmaden.
Of die oude stadsbussen!!
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Poeh zeg dat wel! laatst reed ik achter een Honda civic uit de jaren 70 pffff wat een oliestoker was da zeg.....Arno17 schreef:Moet je achter LPG van wat jaartjes geleden rijden.Merijn schreef:Dat zal eerder de kat zijn, lijkt me...
En inderdaad de eerste auto's met kat stonken als de hel.
En een lekker wat ouder benzine stoker is ook niet te versmaden.
Of die oude stadsbussen!!
Anything worth doing is worth doing right!.
Zullen we er maar weer vs van maken?
Collega van me heeft een zafira opc, hij bleef me uitlachen en zeggen dat ik het nooit zou winnen. Net lachtte hij niet meer
R9-R vs. Zafira opc. 1-0
Collega van me heeft een zafira opc, hij bleef me uitlachen en zeggen dat ik het nooit zou winnen. Net lachtte hij niet meer

R9-R vs. Zafira opc. 1-0

een zafira....das een bus toch 

Klopt. Zo'n politie ding...
Das helemaal kansloos, das net zoiets als roepen dat papa ('s broer, en daar de zus van met die nicht van een achterneef van de buurjongen) een ferarri heeft waar je wel eens naar hebt mogen kijken.Adinsx schreef:Tja, zelfde verhaal als ik met de Twingo II op pad ben. Ik zou haast het raam los doen en richting sjonnie-civic roepen dat hij het morgen nog een keer moet proberen vs de Clio.

Maargoed, verder wel herkenbaar.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ik was ook meestal met de gele GTT op pad ipv de zilvere GTT...als er wat leuks reed..of wilde sporten.
Nu heb ik de 21 bij me en dat kan ook wel
Nu heb ik de 21 bij me en dat kan ook wel

een gtt is iig beter dan een twingo 

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Niks kansloos aan, want de Clio is in bezit en kan ik zo de volgende ochtend meenemen.Steven schreef:Das helemaal kansloos, das net zoiets als roepen dat papa ('s broer, en daar de zus van met die nicht van een achterneef van de buurjongen) een ferarri heeft waar je wel eens naar hebt mogen kijken.Adinsx schreef:Tja, zelfde verhaal als ik met de Twingo II op pad ben. Ik zou haast het raam los doen en richting sjonnie-civic roepen dat hij het morgen nog een keer moet proberen vs de Clio.
Maargoed, verder wel herkenbaar.
Als ik een testauto mee heb, ga ik ook niet bij het tankstation volhouden dat het mijn eigen auto is.
GTI's gek maken is dan weer wel leuk, want die komen meestal niet 'napraten'.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Dat je uitspraak waar is maakt het niet minder kansloos
Iedereen kan wel wat lullen.

R9-R vs golf 6 gti 1-0 
Hij kwam me inhalen op de dijk dus gaf gas bij. Ze vriendin keek me aan lachtte wat en tikte hem toen aan, op dat moment gaf ie gas en ik ging mee...
140-170 gelijk en daarna bleef ik rustig aan uitlopen, toen de teller ver in het onbekende was heb ik gas los gelaten....
Kon geen duimpie van af iig

Hij kwam me inhalen op de dijk dus gaf gas bij. Ze vriendin keek me aan lachtte wat en tikte hem toen aan, op dat moment gaf ie gas en ik ging mee...
140-170 gelijk en daarna bleef ik rustig aan uitlopen, toen de teller ver in het onbekende was heb ik gas los gelaten....
Kon geen duimpie van af iig

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
.................vooroordeel bevestigend.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
nice 

Arno17 schreef:.................vooroordeel bevestigend.


-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Dat bedoel ik dus!......tutuur schreef:Arno17 schreef:.................vooroordeel bevestigend.was niet echt een petje ofzo...zit hem vast in het merk dan
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Of de 9 is gewoon snel 

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
tutuur schreef:Of de 9 is gewoon snel
Dat dus!!..........gewicht is gewoon de vijand van de auto's tegenwoordig.
En ja veiligheid heeft een keerzijde
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
R9-R vs MB S 350 cdi. 1-0
120-200+. Ging redelijk gelijk op alleen hij kon me niet voorbij komen. Bij ong 210 gaf ie op
120-200+. Ging redelijk gelijk op alleen hij kon me niet voorbij komen. Bij ong 210 gaf ie op

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Toch heb ik hier wat twijfels bij... als die aardappel 'm in z'n 6 heeft laten staan geloof ik het wel... dan is die 6 gti redelijk sloom op gang... maar als ie hem een paar tikken terug gooit???tutuur schreef:R9-R vs golf 6 gti 1-0
Hij kwam me inhalen op de dijk dus gaf gas bij. Ze vriendin keek me aan lachtte wat en tikte hem toen aan, op dat moment gaf ie gas en ik ging mee...
140-170 gelijk en daarna bleef ik rustig aan uitlopen, toen de teller ver in het onbekende was heb ik gas los gelaten....
Kon geen duimpie van af iig
Zou best kunnen hoor, ik had em ook vanaf de 5 terwijl ik 170 in de 4 kan...
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Wel apart, het lage gewicht is natuurlijk vooral van belang vanaf stilstaande start. Dan pak ik een GTI ook nog wel in. Op de snelweg kan ik het vergeten tegen die geblazen hokken.
Niettemin een herkenbaar verhaal. Iemand die langszij komt, vervolgens geef je wat gas bij en gaan met die banaan
Niettemin een herkenbaar verhaal. Iemand die langszij komt, vervolgens geef je wat gas bij en gaan met die banaan

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ik had ook al me twijfels over die Golf....
Ik zat gisteren vanaf de 80 in ze 3 tot de 140 op de bumper van een BMW met een enorme zwarte rookwolk eruit
Die was al de hele tijd bij iedereen aan eth duwen en bar mans te rijden...
Ding was dus toch niet bijster snel...
Stond verder niks op was een 5 serie denk ik.
Groter als een 3 ieder geval
Ik zat gisteren vanaf de 80 in ze 3 tot de 140 op de bumper van een BMW met een enorme zwarte rookwolk eruit

Die was al de hele tijd bij iedereen aan eth duwen en bar mans te rijden...
Ding was dus toch niet bijster snel...
Stond verder niks op was een 5 serie denk ik.
Groter als een 3 ieder geval

R19 16V '91