Martijns cup clio
Inderdaad, als je maar hard genoeg rijdt met een helm op de bakkes maak je vast weinig van het gerammel meeMartijn Kool schreef:ik vat je wel, jij hebt wat meer stijfheid in het dak zelf doordat daar een framepje op gebout/gepuntlast zit voor het dakraam.Mikey schreef:Volgens mij snap je hem niet
ik zie wel wat het dak doet, geen problemen mee als het rammelt

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik hoor hoe het 5 rammelde en trilde op cpz ...zal ie van het dak ook wel geen last hebben 

-
mwah, dat waren de banden op de kunsstofverbreders vooralJochem de Haas schreef:Als ik hoor hoe het 5 rammelde en trilde op cpz ...zal ie van het dak ook wel geen last hebben

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bedoelde echt puur het geluid/herrie... 

Je kan er altijd nog dunne alu strips oid opkitten...
-
jongens, waar maken jullie je druk om? schijt aan kraakjes, tis geen laguna uit 2006 die niet mag kraken
BOEIEND
BOEIEND

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik maak me niet druk ...verre van dat ....
Helm op oordopjes in en vlammen
Helm op oordopjes in en vlammen
Je had die airco moeten laten zitten. Heerlijk racen hoor met een constante temperatuur van 18 gradenMartijn Kool schreef:jongens, waar maken jullie je druk om? schijt aan kraakjes, tis geen laguna uit 2006 die niet mag kraken
BOEIEND

-
Zo, het kost je een thinnerverslaving maar het is schoon nu:
[img]https://lh3.googleusercontent.com/_u173 ... AG0145.jpg[/img]
[img]https://lh4.googleusercontent.com/_u173 ... AG0146.jpg[/img]
wat een bende, vooral die lijm die op het dak zat was een pruttel
nu ff wachten op de kop en op de kooi en we hebben weer wat te doen
[img]https://lh3.googleusercontent.com/_u173 ... AG0145.jpg[/img]
[img]https://lh4.googleusercontent.com/_u173 ... AG0146.jpg[/img]
wat een bende, vooral die lijm die op het dak zat was een pruttel

nu ff wachten op de kop en op de kooi en we hebben weer wat te doen

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik heb nog wel een 5 voor je 

-
eraf. alleen even die steunen regelen op een of andere manier
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Net als peternofx?Martijn Kool schreef:eraf. alleen even die steunen regelen op een of andere manier
Project: GTT Blue Sport
-
Wil het op de standaard manier monteren.
Mijn megane heeft airco, doordat er airco op zat heb je een speciale multiriemspanner (automatische spanner) en een extra looprol. Al die meuk gaat eraf. Als je een F7R zonder airco hebt, heb je een andere beugel met een spansysteem(bout) zodat je de multiriem spant met de dynamo volgens mij.
Peternofx heeft geen stuurbekrachtiging volgens mij?
Mijn megane heeft airco, doordat er airco op zat heb je een speciale multiriemspanner (automatische spanner) en een extra looprol. Al die meuk gaat eraf. Als je een F7R zonder airco hebt, heb je een andere beugel met een spansysteem(bout) zodat je de multiriem spant met de dynamo volgens mij.
Peternofx heeft geen stuurbekrachtiging volgens mij?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Peter heeft wel stuurbekrachtiging maar heeft de pomp leeg gemaakt waardoor het een looprol is geworden...
Ik heb van het williams blok dat hele beugel gebeuren er af gehaald, dat is zonder airco maar met stuurbekrachtiging.
Ruilen voor de 19 achterdempers
Ik heb van het williams blok dat hele beugel gebeuren er af gehaald, dat is zonder airco maar met stuurbekrachtiging.

-
nee bedankt, ik wil geen clio systeem, das een ballensysteem. Dat van de megane werkt veel mooier. Heb je nu nog geen 19 dempers dan?tutuur schreef:Peter heeft wel stuurbekrachtiging maar heeft de pomp leeg gemaakt waardoor het een looprol is geworden...

dat systeem van een stuurbekrachtigingspomp als looprol werkt niet, daar is peter ook wel achter gekomen

Laatst gewijzigd door Martijn Kool op do 24 feb 2011 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
martijn, werkt dat niet hetzelfde als bij een 1916v van, met zo'n stelbeugeltje?
Dit is hetzelfde als volvo....Zo heb ik het nu ook op de 9 maar dan zonder stuurbekrachtiging...
Dat van peter werkte niet toen de binnenkant van de pomp er nog in zat, nu wel geloof ik....
Dat van peter werkte niet toen de binnenkant van de pomp er nog in zat, nu wel geloof ik....
-
thx jacques, ik had het uit dialogys maar zo is het nog duidelijker.
jij gebruikt de beugels zelf denk ik?
jij gebruikt de beugels zelf denk ik?

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik weet een ding zeker. Bij een R19 16V zit het heel anders en steekt de dynamo veel verder naar voren. In dat geval kun je die brede radiator van de megane niet kwijt. Ik zit namelijk zelf ook te denken om het megane spul te monteren, dan kan er namelijk een 15cm bredere radiator in.
Plaatje van R19 blok [img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/ ... bframe.jpg[/img]
Ik heb wel eens begrepen van het topic van Dirk Kuypers dat de dynamo bij de megane f7r meedoet met de ECU. Kijk maar even op blz 7 http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=4926.90
Plaatje van R19 blok [img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/ ... bframe.jpg[/img]
Ik heb wel eens begrepen van het topic van Dirk Kuypers dat de dynamo bij de megane f7r meedoet met de ECU. Kijk maar even op blz 7 http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=4926.90
Laatst gewijzigd door jacques op do 24 feb 2011 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jacques, subframe van een megane zit wel heel anders gemonteerd volgens mij. Je hebt zobiezo veel meer ruimte voor het blok omdat de radiator voor het subframe gemonteerd zit met die 2 beugels ipv op. Ik betwijfel of je die ruimte wel hebt bij een 19?
En dus kun je die beugels beter aan mij verkopen
En dus kun je die beugels beter aan mij verkopen

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
De subframes hebben dezelfde maten. Ik heb er een los liggen van een R19 en een megane. Het kan zijn dat de radiateur in de megane verder naar voren zit. Ik merk het wel als ik de blok eruit haal. In het slechtse geval moet ik gewoon verder met een R19 radiator.
-
subframes zijn ook hetzelfde en uitwisselbaar inderdaad. Alleen de rad zit met beugels voor het subframe. Ik hoor het graag als het niet past 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
past een onbekrachtigd stuurhuis van een 19 niet met de langere spoorstangen van de megane? Dan de hele meuk lozen en alleen de dynamo met het volvo systeem.
-
ma, onbekrachtigd zou kunnen... cupmeganes hebben ook geen stuurbekrachtiging volgens mij
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Kan je die armen ff oppompen martijn 

Geen onbekrachtigd stuurhuis monteren dan, ik zou het persoonlijk laten zitten als het kan, je gaat er echt geen reet harder van en het is soms toch wel lekker hoor. Je kan er ook wel directer mee reageren als die kont inene omkomt.... en dat wil ie echt wel straks 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik zou daar echt niet aan beginnen idd, ding stuurt best zwaar met die lompe F7R voorin. er zit echt geen reet meer op die 19 van mij maar stuurbekrachtiging blijft.. heb 't toch nog wel eens nodig als de kont ineens om komt in het Scheivlak 

-
mja, alles blijft afhankelijk van die beugels. desnoods bestel ik het nieuw maar das nog wel een paar knaken, dus liever tweedehands 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Wat is er gebeurd met de stoere praat dat stuurbekrachtiging voor pussies is? 

-

ach ja, ergens is dat zo, maar aan de andere kant

Beugels voor zonder stuurbekrachtiging zijn net zo duur als met.
twijfeltwijfel
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
met...... !
Eraf kan altijd nog
Eraf kan altijd nog