En zo'n ducktail Trophy is een beetje hoog

Volgens mij komt dit aardig vaak voor bij meganes, ik ken er ook 1 die dit probleem had.-jo- schreef:ben ik ook heel benieuwd naar, mijn megane1 ph2 (automaat) doet precies hetzelfde. Afgelopen sneeuwperiode een beetje de aap uitgehangen in duitslands en door enkele "hoopjes" sneeuw gereden. Sindsdien deed hij wat jij aangeeft en nu is hij er helemaal mee opgehouden. Alles op het dash werkt, lampjes-meters e.a...enkel snelheidsmeter en digitale kmteller niet. (teller blijft gewoon op hetzelfde getal staan)
Adinsx schreef:Deze Scénic van 1998 had nog een mechanische sensor welke problemen gaf. http://www.amtgarageforum.nl/renault/sc ... -8564.html
Inderdaad, sensors uitgewisseld en de snelheidsmeter werkt weer prima!Dimitri2.0 schreef:duimen hoef je niet te doen.
het is ongetwijffeld na plaatsing opgelost.
heb het zelf ook gehad. Ikzelf schrok, de eerste keer, wel bij het wegvallen van de snelheidsmeter.
nope, compleet anders. Zuigers, drijfstangen, krukas, bak, kop en vooral de electronica (enz.)Vinnie_86 schreef:overgens zit ik een beetje te kijken naar een turbo voor de clio,
dan zou ik dus alles aanmoeten passen (zuigers enz.)
is het niet verstandiger om een 2.0T (225/250) van de megane te pakken of is de f4r verder hetzelfde...
ik laat het spuitstuk maken, sportcat eronder enz.
mijn bedoeling is om hem rond de 240 pk te laten hebben aan de wielen
Als dat zo is past het dan ook in een 5?-jo- schreef:[Nu blijkt wel dat je een 225 compleet in een clio 1 krijgt met minimale aanpassing dus ik zie niet waarom het niet in een clio 2 rs zou passen. .
Plannen is een te groot woord, maar soms zjin dit soort creaties het overdenken waard.-jo- schreef:volgens hetgeen ik opgemeten heb, neen. Die plannen had ik trouwens ook.