We hebben onze Clio nu een paar weken en het gaat prima met de auto!
Alleen heb ik nog een paar punten waar ik wat vragen over heb.
Onder de auto zitten de standaard 15 inch velgen. Blader je door marktplaats vind je genoeg, maar wat is verstandig vraag ik me dan af. Zie bijv. deze advertentie http://link.marktplaats.nl/419771905 Een koopje denk je dan, maar hij staat er al op vanaf de 5e, tja, dan voel ik toch enigzins wat wantrouwen.....
Ook heb ik een vraag over het stuur. Het is natuurlijk geen nieuwe auto en helaas is het stuur best gesleten. Ik vind dit niet mooi en bovendien wordt het stuur door de slijtage 'glad'. Heel prettig vind ik dit niet.
Heeft iemand daar een tip voor? Of kun je een stuur opnieuw laten bekleden o.i.d. (en ik maar hopen dat ik niet onnozel gevonden word...

Toen wij de auto kochten zagen we al dat hij op bepaalde plekken groen was uitgeslagen. Puur vuiligheid, met name op de deurstijlen en bij de stijlen van de achterklep. De dop van de benzinetank moest ik uitgraven..... Maar ook de naden (bijv. op het dak en bij de ramen, in de kieren van de rubbers, eigenlijk op alle plekken waar de borstels van de wasstraat niet komen.
Komt dat groene van 'lang stilstaan' of zie je dat bij iedere auto die niet grondig wordt gepoetst?
Inmiddels heeft hij een goede wasbeurt gehad (nee, geen wasstraat), alles is tot in de puntjes gepoetst en verzorgd, kortom, hij glimt als een keutel in de maneschijn

Hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vragen, alvast bedankt!!