Ach houd je van de straat...
Ik ken er wel een hoorWouter de Wit schreef:![]()
![]()
Nou Jochem weinig garage's die werken voor een eurotje of 40 ex BTW hoor, meeste universele bedrijven zitten volgens mij al richting de 55/60 euro ex BTW.
Nog meer hulp nodig Haas?Ivo van Achthoven schreef:Ik kom ook wel ff "helpen" zaterdagJochem de Haas schreef:Ja naar de zaterdag avond ....maar dan hoor ik eigenlijk op de bank te liggen.
Tjonge mis ik al die goede TV op zaterdag avond![]()
![]()
TopJean-Paul-S schreef:Maandag gaat hij op de post Wout, zie nu pas waarom je belde haha.
Dat is echt het ergste geweest voor deze auto. Ben je nog een beetje high van die rook van die dynamo of is dat al een beetje bijgetrokken.Jochem de Haas schreef:Als je wat langer stil staan is dat niet altijd goed voor een auto
En JP? Gelukt??Wouter de Wit schreef:TopJean-Paul-S schreef:Maandag gaat hij op de post Wout, zie nu pas waarom je belde haha.Kan die er zaterdag direct op
![]()
Dr stond vanmiddag heel irri een postbode aan te bellenWouter de Wit schreef:TopJean-Paul-S schreef:Maandag gaat hij op de post Wout, zie nu pas waarom je belde haha.Kan die er zaterdag direct op
![]()