Arthur's Clio: ex willie wielen opgeknapt
Ik had er nog 2 staan....Jean-Paul-S schreef:Ja had die deur verkochtHeb laatst eentje uit mn Williams gehaald omdat een vriend schade had buiten schuld, is er vervolgens weer iemand ingeknald zonder briefje achter te laten
![]()
Nu gaat mn laatste blauwe deur daarin, maar dan is de voorraad blauw links op
-
- Über-Spammer
HAD
Nou ja, heb nog een hele berg met deuren, alleen geen blauwe meer. Die zijn er echt in een jaar bijna allemaal doorheen gegaan

Nou ja, heb nog een hele berg met deuren, alleen geen blauwe meer. Die zijn er echt in een jaar bijna allemaal doorheen gegaan

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik heb nog wel blauwe deuren staan. 
Zieje, genoeg deuren
Achja financieel...daar gaat het niet om. Vind het gewoon veel grappiger, zo'n sleeper
Overigens had de Willy niet zonder slag of stoot door de APK komen en volgend jaar helemaal niet meer!

Achja financieel...daar gaat het niet om. Vind het gewoon veel grappiger, zo'n sleeper

Overigens had de Willy niet zonder slag of stoot door de APK komen en volgend jaar helemaal niet meer!
-
ik vind het gewoon leuk wat je doet arthur
de willy was croky,dus financieel ook niet interessant om op te knappen..
de onderdelen van een 16v kun je beter gelijk weg donderen.
totaal geen handel
heb ooit eens een berg van die zooi aan tjabel verkocht voor 5tientjes
was blij dat ik er vanaf was
maarruh ligt het blok inmiddels al in de 9??

de willy was croky,dus financieel ook niet interessant om op te knappen..
de onderdelen van een 16v kun je beter gelijk weg donderen.
totaal geen handel
heb ooit eens een berg van die zooi aan tjabel verkocht voor 5tientjes
was blij dat ik er vanaf was

maarruh ligt het blok inmiddels al in de 9??
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Kijk maar in het 9 topic. Ga morgen het blok er in hangen 

-
Ik heb ook deuren liggen, niemand wil ze hebben (gratis af te halen) moet er geld bij doen als ik ze kwijt wilTom schreef:Ik blijf het toch een vreemde keuze vinden. En waarom die deur (bijvoorbeeld) helemaal bekrassen en niet gewoon in de verkoop?
gewoon pletten die meuk toetoet groot gelijk
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Dat bedoel ik dus 

-
- Über-Spammer
Dan neem je mij fijn die deuren mee als je de ruiten komt halen? Of een keer een meeting?Martijn Kool schreef:Ik heb ook deuren liggen, niemand wil ze hebben (gratis af te halen) moet er geld bij doen als ik ze kwijt wilTom schreef:Ik blijf het toch een vreemde keuze vinden. En waarom die deur (bijvoorbeeld) helemaal bekrassen en niet gewoon in de verkoop?
gewoon pletten die meuk toetoet groot gelijk
En de rest? Ik neem aan dat een 9 redelijk overeen komt met een 11? Mijn beide 11jes waren op het oog klokgaaf. De ene kon zo de kraak-perswagen in, de andere zit 80 uur laswerk in.Martijn schreef:Alleen achter de koplampen.
hij heeft aan de achterdeuren wat plekjes en aan de voorschermen, de bodem balken etc. zijn keihard 

nog niet gepost maar de williams is sinds afgelopen weekend echt helemaal kaal en klaar om een paar kopjes kleiner gemaakt te worden
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
zodra we de cass een kopje kleiner hebben gemaakt zal ik nog even een foto en een filmpje posten

zodra we de cass een kopje kleiner hebben gemaakt zal ik nog even een foto en een filmpje posten

Ja zelf bekrast
als je dat al erg vind kan je de verdere foto's beter niet bekijken 

Dat zal het zijn 

??? Reactie van niks weer dit...DennisT schreef:Daar gaan we weer...Vos schreef:zelf bekrast???
Was gewoon benieuwd of iemand zo vriendelijk was geweest dit voor hem te doen...
Als hij het zelf heeft gedaan moet hij lekker zelf weten... De rsi die ik gesloopt heb was ook niets nuttigs meer van te gebruiken

Ja je moet effe een stukje terug lezen Vos 

tis gewoon heerlijk als je er altijd zuinig op bent geweest en nu gewoon lekker uit kan leven 

....toch zien de binnendorpels er op de foto's nou niet bepaald slecht uit... Zijn het dan puur de achterschermen? .. 

-
nee joh die clio was stokverrot!!
ik zie ook maar weinig roest
laat is wat horror zien toet?
ik zie ook maar weinig roest
laat is wat horror zien toet?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Heb er geen foto's van... Hij is ver genoeg heen iig. De buitendorpels waren van voor tot achter los dus zullen de binnendorpels ook niet veel goed voorspellen.
Heb em gekocht met het idee de onderdelen te gaan gebruiken en dat is nu dus gebeurd
Heb em gekocht met het idee de onderdelen te gaan gebruiken en dat is nu dus gebeurd

Uhm, moet morgen even kijken... Ik denk dat je dan wel je kachelpaneel er in moet zetten. Of je maakt vanaf je kachelmotor gewoon een slang en die richt je op je raam.. Tadaa APK 
Of wil je de warmteregeling behouden?

Of wil je de warmteregeling behouden?
Als je wil graag
De functie van het kachelpaneeltje wil ik inderdaad graag houden (het verstellen van de luchtuitgang/richting zal dan welliswaar wel onklaar worden gemaakt, maargoed).
Ik zit liever niet te bakken in de warme hete lucht in de zomer

Ik zit liever niet te bakken in de warme hete lucht in de zomer

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Komt goed 

ben helemaal vergeten voor je te kijken mikey
Edit: halverwege deze pagina kan je zien dat je met alleen het kachelhuis gewoon nog op het voorraam blaast
( hadden we eerder kunnen zien
)
De williams is nu echt einde verhaal!!!
blijft leuk om auto's zo te slopen
(jaja kom maar weer met dat moraalridder gedoe)
met dit als eindresultaat:
![Afbeelding]()

Edit: halverwege deze pagina kan je zien dat je met alleen het kachelhuis gewoon nog op het voorraam blaast

De williams is nu echt einde verhaal!!!
blijft leuk om auto's zo te slopen

met dit als eindresultaat:
Laatst gewijzigd door tutuur op wo 2 mar 2011 8:58, 1 keer totaal gewijzigd.