alexs: Oma 5 1.4 AUT '86.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
je hebt ook van dat speciale spul om erin te gooien. Afvullen met water en warm laten draaien. Dan alles er weer uit en gewoon met KVS vullen.
Persoonlijk zou ik de bak ook doen. Even olie en filter wisselen.
Persoonlijk zou ik de bak ook doen. Even olie en filter wisselen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
kijk, meteen actie.alexs schreef:Vanmiddag nog


Nieuwe kvs zit erin kreeg er 3 liter in. slangen worden warm, verwarming word warm.. Maar de fan wil maar niet aanslaan, ik durf hem niet warmer te laten draaien omdat de radiateur (die nog nat is van het schoon spuiten) begint te walmen/verdampen... Kan ik doorgaan tot het eventueel begint te koken?
Ohja, en hij is ontlucht met de 3 nippels op de slange bij de waterpomp.. Water heb ik de radiateur dop gegooit boven de radiateur en die staat ook vol.. (bovenin word hij ook warm)
Ohja, en hij is ontlucht met de 3 nippels op de slange bij de waterpomp.. Water heb ik de radiateur dop gegooit boven de radiateur en die staat ook vol.. (bovenin word hij ook warm)
Laatst gewijzigd door alexs op wo 2 feb 2011 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zolang je temp. Meter nog niet bij het 3de streepje is slaat de fan ook niet aan...
Die heb ik niet dat is het hem juist 

Dan word het lastig ja 

t lijkt goed te gaan.. dus ik geloof het wel, ik moet wel een nieuw slangetje hebben van de expansie naar de radiateur, die is knetterhard, denk dat hij vol met troep zit.
Morgen even de bougies bekijken, en renault bellen of ze een multieriem hebben liggen.
Morgen even de bougies bekijken, en renault bellen of ze een multieriem hebben liggen.

v-snaar kan je ook gewoon bij brezan oid halen hoor 

Ja inderdaad, dat is waarschijnlijk makkelijker en goedkoper..tutuur schreef:v-snaar kan je ook gewoon bij brezan oid halen hoor
KVS is gedaan, tankje kan er nog mee door, meeste schijt is eruit.Merijn schreef:Effe goed onderhoud geven dat ding...
KVS
Olie
Filters
Bougies (evt. kabels)
Gewoon effe opfrissen en wat zaken controleren. Je zult zien dat ie daar al flink van opknapt.
Olie heb ik bijgevuld, maar misschien morgen ook maar eens verversen met filtertje.. Neem gelijk een brandstoffilter mee.
Bougies ff bekijken of die flink zwart zijn..

edit, zag net trouwen dat de nippel op de bovenste slang zo gaar als een koekie is, die lekt wat terwijl hij er wel inzit, daarna brak de kop eraf.. Die lijm ik wel dicht, tegen de tijd dat het ooit vervangen moet worden of ontlucht haal ik wel een nieuwe..
Maar de schroef zelf zit erin de kop is eraf. Ik zag dat die koelslang 17ex was bij de grossier.. dus wat dat betreft..
Ik ga die nou niet vervangen, zit net verse kvs in..
Hij lekt heel lichtjes als de auto warm is..
Ik ga die nou niet vervangen, zit net verse kvs in..

Hij lekt heel lichtjes als de auto warm is..
Dan komt er lucht in. fixen dus, kun je niet zo laten.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Je bent wel lekker cheap-ass bezig zeg.
- Koelslang van 17euro te duur.......
- olie verversen misschien.........
- Bougies eerst bekijken........
Als je voor 100 euro in dat ding stopt is het gewoon weer allemaal fris en goed.
- Koelslang van 17euro te duur.......
- olie verversen misschien.........
- Bougies eerst bekijken........
Als je voor 100 euro in dat ding stopt is het gewoon weer allemaal fris en goed.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Sorry Riel, ik ga het gelijk maken 
Vandaag, luchtnippel fixen, olie(filter) vervangen, brandstoffilter vervangen, multieriem vervangen
En voor hierboven, ik heb geen zin een onnodige kliederboel voor een luchtnippeltje die ik de komende tijd niet nodig zal hebben. En waarom zou ik de bougies niet eerst bekijken, straks haal ik nieuwe en blijken er nieuwe in te zitten.

Vandaag, luchtnippel fixen, olie(filter) vervangen, brandstoffilter vervangen, multieriem vervangen
En voor hierboven, ik heb geen zin een onnodige kliederboel voor een luchtnippeltje die ik de komende tijd niet nodig zal hebben. En waarom zou ik de bougies niet eerst bekijken, straks haal ik nieuwe en blijken er nieuwe in te zitten.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ben het toch eens met tom,
als je de historie van de auto niet kent gewoon een beurt geven, weet je zeker dat je er weer een 10k km tegen aan kan. IPV dat gekloot zoals je het nu wil doen.
als je de historie van de auto niet kent gewoon een beurt geven, weet je zeker dat je er weer een 10k km tegen aan kan. IPV dat gekloot zoals je het nu wil doen.
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
ik zou gewoon 4 bougies halen (dingen kosten volgens mij maar 3 a 4 euro de stuk) en monteren. Handiger als eerst kijken, terug draaien, naar de autmat. zaak rijden, terug rijden, bougies er weer uithalen, nieuwe erin draaien.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Oké daar heb je me. 

Heb je geen werk meer of doe je alles 's avonds ofzo? 

Ik zit hier gewoon op me werk hoor 
Het mooiste is nog: jij betaald mijn salaris

Het mooiste is nog: jij betaald mijn salaris

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Uhm ....ff resumeren ... ik betaal zijn salaris (ambtenaar he) en die van jou...


5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Heel nederland betaald mijn salaris op het moment, ben eruit gekieperd begin januari boventallig verklaard.
En met enkel een C rijbewijsje kom je niet ver, ik moet CE halen, maar daar heb ik nu echt geen geld voor, je bent zo gauw 2 á 3 ruggen verder voor je E pakketje plus examen..
En met enkel een C rijbewijsje kom je niet ver, ik moet CE halen, maar daar heb ik nu echt geen geld voor, je bent zo gauw 2 á 3 ruggen verder voor je E pakketje plus examen..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
en een werkgever zien te vinden die je dat E rijbewijs wil voorschieten kan je niet vinden?
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
+ dat van alexArco schreef:Uhm ....ff resumeren ... ik betaal zijn salaris (ambtenaar he) en die van jou...![]()
Dan weten we allebei voor wie we werken arco.
Project: GTT Blue Sport
Oke, deze was mooi 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik schrok al bijna ... Gewoon ff lekker een dag vrij om met Kim buiten te gaan fietsen ..Florus schreef:De transsport is idd wel redelijk droevig momenteel geloof ik![]()
Maargoed, morgen weer aan 't werk,dus dan betaal ik weer mee...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Er is niemand die CE voor me wilt voorschieten in deze tijd, er zijn zat gasten die ook thuis zitten met een CE die gelijk kunnen begin..
Echt een kolere beroepskeuze..
Bedankt voor geld jongens
Echt een kolere beroepskeuze..
Bedankt voor geld jongens

Ik kijk ook breeder hoor 
zeker omdat transport nu echt ronduit kut is, en wat er dan te krijgen is is zwaar sjouwfeur werk, en daar ben ik niet voor gemaakt, (ben een scharminkeltje)

zeker omdat transport nu echt ronduit kut is, en wat er dan te krijgen is is zwaar sjouwfeur werk, en daar ben ik niet voor gemaakt, (ben een scharminkeltje)
Laatst gewijzigd door alexs op do 3 feb 2011 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
offtopic.
kom op jongens werk zat..
niemand hoeft zonder werk te zitten in nl.
ik heb zelf al een paar keer in het zelfde schuitje gezeten
maar nog nooit geen steun getrokken
of mn handje opgehouden.
en gewoon de grootste pleurisbaantjes van de wereld gehad
maar aan het einde kon ik wel zelf mn rekeningen betalen.
sorry voor de vervuiling
maar kan er slecht tegen uitspraken
zoals jij betaald mn salaris
terwijl ik mezelf een slag in de rondte werk
en een ander in de bank tv ligt te kijken
ontopic.
kom op jongens werk zat..
niemand hoeft zonder werk te zitten in nl.
ik heb zelf al een paar keer in het zelfde schuitje gezeten
maar nog nooit geen steun getrokken
of mn handje opgehouden.
en gewoon de grootste pleurisbaantjes van de wereld gehad
maar aan het einde kon ik wel zelf mn rekeningen betalen.
sorry voor de vervuiling
maar kan er slecht tegen uitspraken
zoals jij betaald mn salaris
terwijl ik mezelf een slag in de rondte werk
en een ander in de bank tv ligt te kijken
ontopic.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*