Frontbalkje komt er nieuw in, op deze zit toch wel wat roest en schade door z'n verleden.
In het weekend zal ik wat foto's plaatsen Martijn

Zal eerder richting 30 zijn ja, heb het niet geteld. Belangrijkste was dat het netjes uit kwam te zien, de stopwatch heb ik maar even weggegooidtutuur schreef:vind 20 uur nog best snel gedaan
Steven schreef:Ben je toch een poetser, ga je straks ook helemaal los als ik tegen je auto aanleun?
Pas maar op dat ik geen spiegel-aan-spiegel neigingen ga krijgen als we elkaar ooit tegenkomen op het circuit
Maargoed hij komt er wel weer superstrak uit straks
Volgens mij gaat er toch niet zoveel in komen, lege zooi blijft hetjankees schreef:gaaf man helemaal vanaf de grond opbouwen is echt retegaaf
dan kun je alles naar je zin doen
Nee man, pffff. Het is niet voor een klant hepaulvanrooij schreef:nu nog de stofpuntjes wegschuren en polijsten?![]()
netjes hoor
Hoezo daar al het moois aan hangen, heb alles tig dubbel. Zit ook te dubben over een rs en de gestraalde carros weg te doen, aangezien ik daar ook zo goed als alles voor heb liggen om die qua onderstel goed neer te zetten. Ik weet nog even niet wat hierna komt, misschien eerst de 5t van pap. Who knowsSteven schreef:Zou ik daar ook al het moois aan hangen, is dit gewoon je showcupauto... (wat moet je daar nu mee?) Leuk voor in de showroom![]()
Maar toch, goed bezig hoor, Elvive!