zieter goed uit ik hoop dat ik de rest van je spullen van het wieken ken spuiten en dan snel brengen zieter goed uit word straks nog mooier dan die van mij ga zo door
Thanx voor al jullie positieve reacties , altijd leuk om van mede-liefhebbers te horen. Komende maanden hard doorwerken en dan hoop ik hem op de openingsmeeting live aan jullie te kunnen laten zien!
zieter goed uit ik hoop dat ik de rest van je spullen van het wieken ken spuiten en dan snel brengen zieter goed uit word straks nog mooier dan die van mij ga zo door
Thanx Emil! Spuitwerk is echt heel goed gedaan, zeker met zo'n moeilijke kleur, maar daar weet jij alles van . Ik zie de spullen wel verschijnen!
Wacht eens, hebben we nu opeens een rtc spuiter gevonden?
Jazeker! Kan hem van harte aanbevelen, niet in de laatste plaats omdat hij zelf liefhebber en eigenaar van een erg mooie GTT is! En natuurlijk zeer goed spuitwerk aflevert. Mijn kleur was vanwege het effect niet makkelijk te spuiten (in een documentaire op national geographic is de lamborghini fabriek wel eens voorbij gekomen en daarin lieten ze de beste spuiters deze kleur spuiten, was erg gaaf om te zien), maar is erg mooi geworden.
Je hebt er wel de vaart in zitten Joost!
Toen ik een paar maanden geleden wat spullen bij je gehaald heb was je nog lang niet zo ver!
Het resultaat is iig erg mooi! Ben benieuwd naar het resultaat als hij af is!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Adinsx schreef:Verbouwt ie dan de verhoudingen niet te erg Arco? Misschien handig als je alleen de breedte-maat opgeeft. Of werkt de IMG-tag dan niet meer?
Het gaat erom dat men de foto's gewoon door middel van een toevoeging (naar eigen inzicht van grootte) de foto's verkleint.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
thumpnail voor forums toch??
als ik het fout heb hoor ik het graag.
dikke turbo heb je erop zitten
zondag het dash erin
heb je een nieuwe kachelradiateur trouwens??
anders kunnen we het zelfde klusje over een paar weken nog een keer
doen
De laatste maanden begonnen met het plaatwerk te monteren. Skirts, verbreders en vorschermen pasgemaakt. Linkerzijde ook reeds volledig geinstalleerd. Verder remdrukbekrachtiger gemonteerd, pedalenset en dergelijke moeten nog opnieuw gespoten worden.
Motro is opgebouwd op subframe en is er al een keer ingeweest, stelde niets voor, met 2 man gedaan zonder takel of iets. Nu weer voor de auto gezet, makkelijk om laatste zaken terug te onteren.
Remleidingen zijn opnieuw getrokken.
Oh ja: ene vraagje: de houder voor , euhhh hoe heet dast ding ook alweer, waar de benzineleiding in gaat voordat hij verder richting carburateur gaat, jullie wteen wel. Hou zit die houder vast, kan het kloppen dat dit met 1 boutje is? Lijkt zo weinig..
Wat zouden jullie verder adviseren wat betreft luchtfilter. Van CGB heb ik een K&N inductie filter dat het originele filter vervangt maar wel in het originele luchtfilterhuis. Zij geven aan dat dit de beste resultaten oplevert. Wel moet ik dna het klepje eruit slopen waarmee hij koude/warme lucht pakt. Is dit aan te raden? Of is een open filter sowieso beter? Of het K&N filter en dan het klepje laten zitten?
Ik heb een fase 2 expansievat, hebben jullie tips hoe dit vast te zetten? Zijn hier beugeltjes voor, wellicht heeft iemand foto's?
Tot slot kwam ik bij het monteren van de verdeler de volgende vraag tegen: gekeken naar de volgorde lijkt de verdeler met het 'voetje' naar buiten gericht te moeten, echter zie ik op allerlei foto's dat het voetje naar binnen gericht is en dat de 'klem' waar hij mee vast zit met 1 bout ook door het gat in dit voetje gaat, klopt dit?
Verder heb ik mijn blok een jaar gelden volledig laten revisren en staat hij ondertussen een jaar stil, kan dit kwaad of moet ik straks nog ergens rekening mee houden?