Jawel, maar ik heb er een schijthekel aan als mensen door de race gaan lopen gallen... Het is geen serieus simracen, he. Dus ik ben bang dat het een bende wordt.
Ja dat soort mensen mute ik dan. Tiepen en racen is no no.
Ik moet vaak effe zeggen dat ik er of niet voorbij wil of aan welke kant (bij blauwe vlag of schade). Of dankjewelletjes. Of een haha als ik er een te pakken heb Of godverdegodver als iemand op me in rijdt
Hmm... Misschien maar eens proberen. Is op zich wel leuk, maar ik ben bang dat het een bende wordt. En ik betwijfel of er meer mensen zijn die een mic hebben.
Overigens hoef je niet veel te praten onder de race... Dat deed ik vroeger ook nooit bij GPL.
ga zo ff een paar man toevoegen. ben in het weekend zo druk dat ik vaak vrij weinig tijd ervoor heb en door de weeks kan ik al helemaal nie gamen. zal zo eerst dat 5je op gaan zoeken in t spel
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"