Hij stond me bar uit te dagen maar hij kon het niet echt bijhouden

Ja weet niet hoeveel afwijking de 19 heeft. Teller had ik op 222 staan, geen idee wat de afwijking is.Steven(stk) schreef:vergeet het maar Tim , bij 200/210 op de gps is het ding er wel klaar meeTim schreef:Ik schat de winkans ook laag in maar ben wel benieuwd naar het verschil
Maar op top moet ik je voorbij kunnen dus
Koppelomvormer, die voorkomt een wereldstart. Wat doet je RS 80-120?Adinsx schreef:Zijn die V6'en alleen met automaat geleverd ja?
Hm.. veel gang vanaf de start zat er niet in nee.
Ik heb dezelfde meting gedaan met een 4 traps automaat in een laguna1.Martijn schreef: -edit- Gemeten:
Laguna V6 LPi
Acceleration
0-10 km/h: 0.87 sec
0-20 km/h: 1.42 sec
0-30 km/h: 2.07 sec
0-40 km/h: 2.78 sec
0-50 km/h: 3.50 sec
0-60 km/h: 4.26 sec
0-70 km/h: 5.19 sec
0-80 km/h: 6.22 sec
0-90 km/h: 7.32 sec
0-100 km/h: 8.54 sec
Elapsed Time
60': 2.96 sec @ 40.8 km/h
330': 7.21 sec @ 87.6 km/h
1/8 mi: 10.67 sec @ 116.1 km/h
1000': 13.17 sec @ 132.6 km/h
Miscellaneous
Max Speed: 124.5 km/h
Max Acceleration: 0.52 G's
Peak Horsepower: 199 HP
Generated by Dynolicious
dynolicius staat er toch?Adinsx schreef:Waar of waarmee meten jullie dat??
Nee hoor, de sensoren in de huidige telefoons zijn beter dan die oeroude g-techsMaarten-Jan schreef:Dat ding werkt gewoon net als een G-Tech op basis van de ingeboude Accelerometer. Niet zo precies als een G-Tech, het blijft consumenten techniek en mag dus niks kosten.