ACT: Clio16V
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
http://www.oreca-store.com/lignes-d-eac ... oreca.html
Maar je moet ff op de "Nom déclinaison" rechts naast het plaatje naar beneden de scroll down gebruiken. Daar staat de Clio Williams.
Maar je moet ff op de "Nom déclinaison" rechts naast het plaatje naar beneden de scroll down gebruiken. Daar staat de Clio Williams.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Ik had hem ook net gevonden Arco. Maar bedankt
Dit is ook zonder cat zo te zien. Kriebelt om te bestellen. Vind die ouwe demper van mij niet meer zo mooi (beetje groot).

Dit is ook zonder cat zo te zien. Kriebelt om te bestellen. Vind die ouwe demper van mij niet meer zo mooi (beetje groot).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Bestel er ook even oordoppen bij. Hij zal luidruchtiger zijn dan arco's zelfsbouw demper 

-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
levensduur van deze zal wel gelijk liggen met een piper systeem (2 jaar) 
http://www.scarbro-racing.co.uk/piperrenault.html

http://www.scarbro-racing.co.uk/piperrenault.html
Laatst gewijzigd door antoine op ma 17 jan 2011 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat kan niet....
Diameter van 63 is toch het eindstuk of toch ook de totale pijp ???
Zo ja, dan gaat dit aardig wat herrie maken

Diameter van 63 is toch het eindstuk of toch ook de totale pijp ???
Zo ja, dan gaat dit aardig wat herrie maken

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Ik rijd niet veel met dat dingGeert schreef:Bestel er ook even oordoppen bij. Hij zal luidruchtiger zijn dan arco's zelfsbouw demper

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ja 63mm van begin tot eind. op onze rally clio hebben we 70mm (clio2 orbisoud einddemper) van begin tot eind en is oorverdovend.
installeer ff google chrome, daar vertaal je met 1 muisklik.
daar is geen interesse voor. Aan engelsen verdienen ze niks, renault is waardeloos in uk.Wouter de Wit schreef:Die gasten snappen niet dat als ze het ook in het Engels doen, ze meer kunnen verdienen.Tom schreef:Hoerig info verzamelen daar, alleen in het frans......
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Dan moet ik bij de uitlaat van de 9 ook maar de middendemper er tussen laten. Gebruik een rvs pijp die ik nog heb liggen van een 16vArco schreef:Dat kan niet....![]()
Diameter van 63 is toch het eindstuk of toch ook de totale pijp ???
Zo ja, dan gaat dit aardig wat herrie maken
Heeft een absorptie midden demper en einddemper en is ook ruim 60mm

(ja ik weet dat het niet past en ga em ook in stukken slijpen

tis wat verwarrend, de link die hier opgegeven werd sprak over 98 €. Ik weet niet of ijzer/staal een duurzame oplossing is. RVS moet je nooit meer naar omkijken.
Voor dit soort spul zou ik eerder kijken in Uk, soms is het te goedkoop voor woorden.
Voor dit soort spul zou ik eerder kijken in Uk, soms is het te goedkoop voor woorden.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
ze verkopen tevens ook GrN uitlaten (ter info)
http://www.oreca-store.com/lignes-gr-n- ... -inox.html
http://www.oreca-store.com/lignes-gr-n- ... -inox.html
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Nou sorry, maar ik zou die kooi nooit kopen...Wouter de Wit schreef:Die gasten maken volgens mij ook hele mooie kooien
Kep wel een redelijk ideale Clio kooi in m'n hoofd, maar denk niet dat ik het ooit zal laten uitvoeren

Denk er nog maar eens goed over na, deze uitlaat maakt echt veel meer herrie dan mijn Clio ooit gedaan heeft....Tom schreef:aha, maar die groep A kun je iig niet in je mandje gooien volgens mij.
(niet dat ik nu iets ga kopen maar wou effe kijken wat je evt aan verzenden kwijt bent).

groep n bij een clio is 50mm, maar deze uitlaten zijn gewoon volledig open. Heb er ook een en je merkt dat er minder restrictie is, de uitlaat gassen komen er veel harder uit.-jo- schreef:Er staat niks bij ivm de diameter, enkel dat ze CE gehomologeerd zijn voor GrN met een opgelast nummerplaatje. Vermogen en koppelwinst gegarandeerd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Lijkt een beetje op een matter kooi die tot de voorste veerpoten is doorgelasd.Steven schreef:Nou sorry, maar ik zou die kooi nooit kopen...Wouter de Wit schreef:Die gasten maken volgens mij ook hele mooie kooien
Kep wel een redelijk ideale Clio kooi in m'n hoofd, maar denk niet dat ik het ooit zal laten uitvoeren
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Jij reed met Devil toch. Daar valt de herrie nog van mee. Zou wel eens een filmpje willen horen onder een "standaard" auto. De prijs is iig niet te hoogRobke schreef:Denk er nog maar eens goed over na, deze uitlaat maakt echt veel meer herrie dan mijn Clio ooit gedaan heeft....Tom schreef:aha, maar die groep A kun je iig niet in je mandje gooien volgens mij.
(niet dat ik nu iets ga kopen maar wou effe kijken wat je evt aan verzenden kwijt bent).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
de luchttemperatuurmeter van een clio 16V die zit toch in de inlaatwokkel aan de distributiezijde??
kheb geen zin om naar m`n koude schuur te gaan.
ben dit effe nodig voor mijn nieuwe motor opbouw.
wie kan dit bevestigen?
kheb geen zin om naar m`n koude schuur te gaan.
ben dit effe nodig voor mijn nieuwe motor opbouw.
wie kan dit bevestigen?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
ik heb de search al effe gebruikt maar wordt niet veel wijzer. Wat ik zoek is een kooi voor een clio 16v, die voor het dash uitkomt en bij een leverancier waar ik geen 3 maanden moet wachten alvorens ze gelevert wordt.
Waar moet ik zijn ?
Ik kan dadelijk een multi-point ophalen maar das dan weer zwaar overdreven.
Waar moet ik zijn ?
Ik kan dadelijk een multi-point ophalen maar das dan weer zwaar overdreven.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
wil je dit nogsteeds weten? kan na het werk wel even bij de 9 onder de kap kijkenmark 5t schreef:de luchttemperatuurmeter van een clio 16V die zit toch in de inlaatwokkel aan de distributiezijde??
kheb geen zin om naar m`n koude schuur te gaan.
ben dit effe nodig voor mijn nieuwe motor opbouw.
wie kan dit bevestigen?
