Met de 5 "TRT"
...moet ik m zeker weer wassen ook......blegh....

j'attend votre MP arcoArco schreef:Où tout est connu, je vais poster sur votre forum et vous envoyer un PM.xenon schreef:bonjour as tous !
ce rassemblement et comme celui si :
hello ace all!
this gathering and like that if:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=29047
si là réponse et oui , j'attends avec impatience la fiche de présentation pour la mètre sur les site français .
so there answer and yes, I impatiently expect the card of presentation for the meter on the French site .![]()
turbo_fred(vive-le-sport) schreef:Kom ook met een uitgebreide stand met miniaturen, brochures, etc.
Werk weer aan een aantal ombouwprojecten in "bepaalde schalen".
Ik zal wel met de Dacia MCV moeten komen, te veel spullen voor in de 5 Alpine Coupe helaas...........
aah joh haal die rs uit de stalling manDimitri2.0 schreef:zet mij er maar op onder Twingo (kan nog veranderen)
Je hebt toch ook zo'n mooie Megane III met EDC!Ivo van Achthoven schreef:Ik ben er ook wel bij, met welke auto weet ik nog niet helemaal, zal wel een 5 GTT zijn denk ik
Zie je nooit hier in Hoofddorp, kan je dus daar de hand schudden.jahuisman schreef:ik zal er ook zijn Megane RS250
Kunnen we wel doen, ga ik vast vooruit met de diesel om al dat RS geweld bij te houden...........tutuur schreef:Gaan we nog op een centraal punt afspreken? Iets van a'dam voor de mensen uit n-h