Me hier is voorstellen!
Standaard Megane 2 2.0Dci GT uitvoering met 150pk
Donker grijs is de kleur met gt bumpers en uitlaat
De bumpers blijven zoals ze zijn en er komt enkel nog interieur delen bij en wat remmen en velgen
Foto's van eerste dag dat hij bij mij stond (nummerplaten staan nu anders)
[img]http://img547.imageshack.us/img547/1194/img0822j.th.jpg[/img]
[img]http://img841.imageshack.us/img841/9356/img0824w.th.jpg[/img]
[img]http://img3.imageshack.us/img3/2113/img0826es.th.jpg[/img]
Updates tot nu:
Fastchip kuurtje gebeurd in Goes
15 jan 2011:
[img]http://img691.imageshack.us/img691/6181/dsci032301.th.jpg[/img]
[img]http://img714.imageshack.us/img714/6281/dsci032101.th.jpg[/img]
[img]http://img827.imageshack.us/img827/6264/dsci031801.th.jpg[/img]
[img]http://img526.imageshack.us/img526/1375/dsci031701.th.jpg[/img]
[img]http://img510.imageshack.us/img510/4813/dsci031201.th.jpg[/img]
Megane RS zilver 18inch velgen (phase 2) worden in antraciet gespoten!
[img]http://www.4roo.com/images/383492_1626oXXVYhG7ss3y.jpg[/img]
Nog te bestellen:
Weitec schroefkit (mei)
Megane RS brembo remmenset (maart/april = als ze passen)
[img]http://www.theaa.com/images/allaboutcar ... detail.jpg[/img]
Skycount Megane 2 2.0dci GT (ombouw R26R) BE
Laatst gewijzigd door Skycount op za 15 jan 2011 16:32, 2 keer totaal gewijzigd.
leuke plannen
alleen hoor je dit wel in een project topic te doen en dat kan tegenwoordig alleen nog als je betalend lid bent 


Hoe het interieur er ongeveer gaat uitzien:
niet mijn foto's!
[img]http://img406.imageshack.us/img406/2170/barbar.th.jpg[/img]
[img]http://img209.imageshack.us/img209/5154/fd1u.th.jpg[/img]
[img]http://img510.imageshack.us/img510/4914/filetl.th.jpg[/img]
[img]http://img98.imageshack.us/img98/1734/photo2okw.th.jpg[/img]
De Rode bar waar de achterbank komt is ook besteld foto 1 en 4
Het net dat je ziet op foto 3
Het alu gedeelte om gedeelte van de achterbank even hoog te maken met de koffer
Alles is orgineel van renault r26r
niet mijn foto's!
[img]http://img406.imageshack.us/img406/2170/barbar.th.jpg[/img]
[img]http://img209.imageshack.us/img209/5154/fd1u.th.jpg[/img]
[img]http://img510.imageshack.us/img510/4914/filetl.th.jpg[/img]
[img]http://img98.imageshack.us/img98/1734/photo2okw.th.jpg[/img]
De Rode bar waar de achterbank komt is ook besteld foto 1 en 4
Het net dat je ziet op foto 3
Het alu gedeelte om gedeelte van de achterbank even hoog te maken met de koffer
Alles is orgineel van renault r26r
ja wou me alleen hier is voorstellentutuur schreef:leuke plannenalleen hoor je dit wel in een project topic te doen en dat kan tegenwoordig alleen nog als je betalend lid bent

leuke plannen 

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Wat heeft het Fastchip kuurtje opgeleverd dan? Van 150pk naar ~200?
Laatst gewijzigd door Adinsx op di 11 jan 2011 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
nee nee hij had niet eens 150pk op de wielen bij goes
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... RISTOF.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... RISTOF.jpg[/img]
opgegeven vermogen is ook op de krukas.
wel netjes, van 150 naar 180 pk
wel netjes, van 150 naar 180 pk

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
@ Arthur : vermogen is wel op de wielen in Goes.
Enne ... laat iemand zich gewoon eens eerst voorstellen en niet voorruit lopen op bepaalde zaken.
@ Skycount : I.i.g. welkom hier @ RTC. Bekende via RCB i.i.g.
Enne ... laat iemand zich gewoon eens eerst voorstellen en niet voorruit lopen op bepaalde zaken.

@ Skycount : I.i.g. welkom hier @ RTC. Bekende via RCB i.i.g.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
daar was mijn opmerking op gebaseerd, dit is namelijk niet raar omdat de fabriek krukas pk's opgeeftSkycount schreef:nee nee hij had niet eens 150pk op de wielen bij goes

ja hij gaat heel goed met de pk's dat hij nu heeft 
Mercikes aan iedereen voor de welkom

Mercikes aan iedereen voor de welkom

Update:
Carbon zetels zijn toegekomen
zaterdag wordt alles geinstalleerd en dan zal ik een paar nieuwe foto's online zetten
Weet iemand de prijs van een nieuwe mattenset van een megane rs?
Carbon zetels zijn toegekomen
zaterdag wordt alles geinstalleerd en dan zal ik een paar nieuwe foto's online zetten

Weet iemand de prijs van een nieuwe mattenset van een megane rs?
Kijk eens bij http://www.matten-online.nl
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
dit word wel een ruige bak 

ben jij bekend met die matten, jacques?
Ziet er op zich goed uit ,maar ben altijd wat huiverig bij dit soort producten... De prijs daarentegen is ook wel weer niet al te spannend
Ziet er op zich goed uit ,maar ben altijd wat huiverig bij dit soort producten... De prijs daarentegen is ook wel weer niet al te spannend

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Welkom hier, heb je gesproken met de dag in Goes.
Leuke plannen!
En die 150 pk was als ik het goed bereken 148 pk en nu zit je dus op 172 pk.
Je was goed te spreken over het rijden ansich na de kuur van Henk....toch?
Leuke plannen!
En die 150 pk was als ik het goed bereken 148 pk en nu zit je dus op 172 pk.
Je was goed te spreken over het rijden ansich na de kuur van Henk....toch?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Thx en yep heb je gesproken in GoesArno17 schreef:Welkom hier, heb je gesproken met de dag in Goes.
Leuke plannen!
En die 150 pk was als ik het goed bereken 148 pk en nu zit je dus op 172 pk.
Je was goed te spreken over het rijden ansich na de kuur van Henk....toch?

Ik ben zeker te spreken over de chiptuning van Henk
Hij heeft dit heel goed gedaan.
Hij zou hem nog hoger kunnen zetten maar hij wist niet precies wat men koppeling aankon dus hij had hem 'veilig' afgesteld.
En yep 172 op de krukas is niet slecht! Ik voel het verschil tegen standaard vrij groot!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
MOD
Beste Kris, dit begint iets meer te gaan lijken op een project-topic in plaats van een "Wie ben ik ?"-topic .... 
Gelieve daar op te letten...

Zoals al gezegd is de richtlijn dat alleen leden een project-topic kunnen aanmaken.
Voorstellen is prima en an sich niets mis mee. Maar we proberen hier een onderscheid te maken.
Wil je het volledige forum benutten en daarnaast ook je eigen projct-topic openen, dan kun je via de LINK lid worden en daarbij ons forum open houden.
Alvast bedankt voor het begrip.
Arco
voorzitter Renault Tuning Club
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco heb je een pm gestuurd
Update vandaag
[img]http://img691.imageshack.us/img691/6181/dsci032301.th.jpg[/img]
[img]http://img714.imageshack.us/img714/6281/dsci032101.th.jpg[/img]
[img]http://img827.imageshack.us/img827/6264/dsci031801.th.jpg[/img]
[img]http://img526.imageshack.us/img526/1375/dsci031701.th.jpg[/img]
[img]http://img510.imageshack.us/img510/4813/dsci031201.th.jpg[/img]
Update vandaag
[img]http://img691.imageshack.us/img691/6181/dsci032301.th.jpg[/img]
[img]http://img714.imageshack.us/img714/6281/dsci032101.th.jpg[/img]
[img]http://img827.imageshack.us/img827/6264/dsci031801.th.jpg[/img]
[img]http://img526.imageshack.us/img526/1375/dsci031701.th.jpg[/img]
[img]http://img510.imageshack.us/img510/4813/dsci031201.th.jpg[/img]
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Mischien een domme vraag..
Maar mag dit wel dan in Belgie?
Is toch ook een soort van aanpassen van de auto?
Maar mag dit wel dan in Belgie?
Is toch ook een soort van aanpassen van de auto?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
ecgt gaaf dit. Maar ga je nu ook de 5punts gordels gebruiken of je normale?
Euhm voor de keuring hier moet ik nog eens bekijken sinds al de vijzen die voor mijn achterbank werden gebruikt nu door iets anders in beslag zijn genomen.Erik (Schepjes) schreef:Mischien een domme vraag..
Maar mag dit wel dan in Belgie?
Is toch ook een soort van aanpassen van de auto?
Ik denk wel dat ik om de twee jaar ga wisselen het is uurtje werk voor alles om te wisselen
ik gebruik de 5 punts gordels natuurlijkPatrick.B schreef:ecgt gaaf dit. Maar ga je nu ook de 5punts gordels gebruiken of je normale?
alleen gaat het nog niet zo vlug als ik het wil maar ik zal wel vlug genoeg leren zeker


-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
moet ik ineens denken aan het top gear filmpje 

ja aan de edele delen is het wel soms krap haha en tis echt ff zoeken en alle gordels aan u aanpassenPatrick.B schreef:moet ik ineens denken aan het top gear filmpje
ja, die gordels zijn vet, maar niet altijd even snel. In onze oude circuitauto zaten zowel de 4-punts als de normale gordel voor snel gebruik. Die laatste is echter snel verwijderd 
Je doet het hardcore of niet


Je doet het hardcore of niet


Yep als het snel moet gaan doe ik enkel de bovenste twee aan maar nu de gordels op mijn maat staan gaat het wel vlugHaas schreef:ja, die gordels zijn vet, maar niet altijd even snel. In onze oude circuitauto zaten zowel de 4-punts als de normale gordel voor snel gebruik. Die laatste is echter snel verwijderd
Je doet het hardcore of niet

Nu staan ze wel iets losser en niet helemaal strak want dan kan ik mijn armen niet meer goed bewegen


