[Chat]Megane II RS Trophy, R25, R26 en R26R register
-
- Moderator
- Car: Megane
blijf zonde dat de originele velgen door AHZ eronder vandaan zijn gehaald en onder deze gezet zijn:
http://auto.marktplaats.nl/renault/4062 ... -2005.html
(stonden toen tegelijk te koop in delft)
http://auto.marktplaats.nl/renault/4062 ... -2005.html
(stonden toen tegelijk te koop in delft)
Dat is inderdaad zonde zeg! Begon door de velgen ook te twijfelen of het wel een echte R25 was... Zijn sowieso prutsers bij AHZ, maar dat is mijn mening!
Onder het kenteken stond geen AHZ maar Autobedrijf Wijngaarden, waarschijnlijk doorverkocht geweest? Ben er niet uitgebreid omheen gelopen maar zo op het eerste gezicht zag het er nog heel erg strak uit!
Wat is trouwens het verschil tussen het Renault Sport logo links of rechts op de achterklep? Verschil tussen phase 1 en phase 2 soms? Ik zie het beide, nu weer (280pk uitvoering links en R25/R26 rechts bijvoorbeeld), en vraag het me nu hardop af...
Onder het kenteken stond geen AHZ maar Autobedrijf Wijngaarden, waarschijnlijk doorverkocht geweest? Ben er niet uitgebreid omheen gelopen maar zo op het eerste gezicht zag het er nog heel erg strak uit!
Wat is trouwens het verschil tussen het Renault Sport logo links of rechts op de achterklep? Verschil tussen phase 1 en phase 2 soms? Ik zie het beide, nu weer (280pk uitvoering links en R25/R26 rechts bijvoorbeeld), en vraag het me nu hardop af...
Sinds mei 2007 besmet met het RenaultSport virus.
Mei '07 - Oktober '10: Clio II ph2 RS. Oktober '10 - heden: Megane R26.
Mei '07 - Oktober '10: Clio II ph2 RS. Oktober '10 - heden: Megane R26.
-
- Moderator
Ph1 zit links en zien er iets anders uit (grotere letters)
ph2 zit rechts en is subtieler (nieuw letter type)
ph2 zit rechts en is subtieler (nieuw letter type)
-
- Moderator
bekende van hier??
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Was dat die 3-deurs phase2 die beneden stond met de opening Anthony?
Heb er nog even bij staan kijken
@Vinnie
Hoe bevalt 'the yellow'?

@Vinnie
Hoe bevalt 'the yellow'?

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
Patrick, de witte R260 bij m'n pa op het werk heeft inmiddels een andere eigenaar.
Kenteken ga ik nog even achteraan vissen voor je

Kenteken ga ik nog even achteraan vissen voor je

-
- Moderator
- Contacteer:
Ja maar hij is vlak daarna wel weer naar de vestiging Rotterdam verhuisdAdinsx schreef:Was dat die 3-deurs phase2 die beneden stond met de opening Anthony?
@Vinnie
Hoe bevalt 'the yellow'?

-
- Moderator
wtf dat is snel gegaan dan. Hij heeft niet eens op inet gestaan.Adinsx schreef:Patrick, de witte R260 bij m'n pa op het werk heeft inmiddels een andere eigenaar.
Kenteken ga ik nog even achteraan vissen voor je![]()
Kenteken heel graag (misschien hebben ze nog foto's??)
- Adinsx
Nee véél te snel !@#$%
Ik mailde hem met 'Is de Mégane al binnen, dan kom ik even langs kijken en praten".
Mail hij terug: "Ik moet je helaas vertellen dat de Mégane al verkocht is".
Hij is in de buurt verkocht, maar wil me het kenteken nog niet geven. Ze willen eerst vragen of de nieuwe eigenaar wel in het register wil.
Oftewel, ik ga maar eens wat rondjes karren over een paar weken, of pa even vragen of hij het ff nazoekt.
Het registratienummer had je al wel hè?
Ik mailde hem met 'Is de Mégane al binnen, dan kom ik even langs kijken en praten".
Mail hij terug: "Ik moet je helaas vertellen dat de Mégane al verkocht is".

Hij is in de buurt verkocht, maar wil me het kenteken nog niet geven. Ze willen eerst vragen of de nieuwe eigenaar wel in het register wil.
Oftewel, ik ga maar eens wat rondjes karren over een paar weken, of pa even vragen of hij het ff nazoekt.
Het registratienummer had je al wel hè?
-
- Moderator
ja die heb je gemailt. Beetje jammer dat ze nou moeilijk doen.
Uiteindelijk word de auto toch wel een keer gespot
Uiteindelijk word de auto toch wel een keer gespot
-
- Moderator
ik heb nog niets.Adinsx schreef:De eigenaar van de R260 weet ik inmiddels, maar hij wil niet in het register. Ik PM je even.
Hij komt er toch wel een keer in ook al wilt hij niet. Zodra hij gespot is staat hij erbij
Aan een kenteken zijn geen persoonlijke gegevens na te trekken (door ons) dus een inbraak op privacy is het ook niet 

-
- Moderator
boeie als iemand je ziet rijden kunnen ze er ook achter komen. En ik zet je naam er toch niet bij.tutuur schreef:Aan een kenteken zijn geen persoonlijke gegevens na te trekken (door ons) dus een inbraak op privacy is het ook niet
Ik bedoel er ook mee te zeggen dat diegene geen poot heeft om op te staan mocht ie kwaad willen omdat hij niet wil dat zijn auto er in komt 

- Adinsx
Ik had je een uitgebreide PM gestuurd, maar iets later bleek het toch niet te kloppen.
Zowel de nieuwe eigenaar van de R260, als de eigenaar van een gele Clio III RS phase2 willen niet in het register aldus de verkoper. Heb meteen maar even uitgelegd dat de auto (R260, de Clio hebben we al) hoe dan ook gespot zal worden, hoogstwaarschijnlijk door mij. En dat er geen persoonsgegevens, plaatsgegevens etc. bij staan.
Maargoed, kenteken krijg je dus nog wel deze maand. De auto wordt binnenkort afgeleverd denk ik.
Zowel de nieuwe eigenaar van de R260, als de eigenaar van een gele Clio III RS phase2 willen niet in het register aldus de verkoper. Heb meteen maar even uitgelegd dat de auto (R260, de Clio hebben we al) hoe dan ook gespot zal worden, hoogstwaarschijnlijk door mij. En dat er geen persoonsgegevens, plaatsgegevens etc. bij staan.
Maargoed, kenteken krijg je dus nog wel deze maand. De auto wordt binnenkort afgeleverd denk ik.
-
- Moderator
rij anders ff langs die dealer. Dan weet je het ookAdinsx schreef:Ik had je een uitgebreide PM gestuurd, maar iets later bleek het toch niet te kloppen.

- Adinsx
Had het pa al even gevraagd en die had de RS inderdaad zien staan. Maar kentekens onthouden is niet zijn sterkste punt
Ga er binnenkort ff langs en zal de auto sowieso wel spotten op korte termijn. Hoewel, de vorige eigenaar woonde ook in de buurt daar en die heb ik nooit gezien...

Ga er binnenkort ff langs en zal de auto sowieso wel spotten op korte termijn. Hoewel, de vorige eigenaar woonde ook in de buurt daar en die heb ik nooit gezien...
afgelopen dagen is mijn megane RS voor herprogrammering weggeweest.
Wat een bizar verschil. Was redelijk makke wagen, maar daar is nu weinig van te merken. lekke fel.
Kan alleen geen stoplichtsprintjes winnen vanwege gebrek aan tractie
Wat een bizar verschil. Was redelijk makke wagen, maar daar is nu weinig van te merken. lekke fel.
Kan alleen geen stoplichtsprintjes winnen vanwege gebrek aan tractie

Goed bezig siem! Is dat geld van het interieur toch goed terecht gekomen 

Geld van interieur ga in het potje waar Myke en ik ons trouwfeest van houden(iemand nog onderdelen kopen
)
Heb hem laten chippen bij Hans bakker.
Hij heeft ook mijn oude Clio 3 RS gedaan. Werd veel soepeler en bij de koude start was deze beter.
Hans heeft van hobby zijn werk gemaakt. Veel vw ervaring, heeft ook Lancer evo tot uiterste gekieteld en ook audi rs 6.
Heeft serieus werk van gemaakt.
Ook onze circuitauto´s zijn door hem geprogrameerd.
Ben erg tevreden...

Heb hem laten chippen bij Hans bakker.
Hij heeft ook mijn oude Clio 3 RS gedaan. Werd veel soepeler en bij de koude start was deze beter.
Hans heeft van hobby zijn werk gemaakt. Veel vw ervaring, heeft ook Lancer evo tot uiterste gekieteld en ook audi rs 6.
Heeft serieus werk van gemaakt.
Ook onze circuitauto´s zijn door hem geprogrameerd.
Ben erg tevreden...
-
- Moderator
Met de mooiste megane RS, qua kleur die er is (blijft jammer dat je hem toen niet wilde verkopen :Ivo van Achthoven schreef:Waar rijdt je nu mee Siem...?

- Adinsx
Je hebt nu toch exact dezelfde Patrick?
Tja, ik vind het ook jammer dat Vinnie-G zijn R26 niet wil verkopen. Begrijpelijk als je hem pas een paar maanden hebt

Tja, ik vind het ook jammer dat Vinnie-G zijn R26 niet wil verkopen. Begrijpelijk als je hem pas een paar maanden hebt

-
- Moderator
nee dit is de enige in deze kleur in NL.
In de Uk zijn er maar 3 van deze kleur (Albi blauw) en dat zijn dan r26 uitvoeringen.
Siem heeft geen r26 maar wel zwarte recaro's
dit is de blauwe kleur die siem heeft:
[img]http://media1.pikeo.com/images/server54 ... S9SQ3S.jpg[/img]
[img]http://img40.imageshack.us/img40/3462/p1000018k.jpg[/img]
maar er is nog een kleur blauw zie de meest rechtse:
[img]http://img94.imageshack.us/img94/807/hpim3193.jpg[/img]
In de Uk zijn er maar 3 van deze kleur (Albi blauw) en dat zijn dan r26 uitvoeringen.
Siem heeft geen r26 maar wel zwarte recaro's

dit is de blauwe kleur die siem heeft:
[img]http://media1.pikeo.com/images/server54 ... S9SQ3S.jpg[/img]
[img]http://img40.imageshack.us/img40/3462/p1000018k.jpg[/img]
maar er is nog een kleur blauw zie de meest rechtse:
[img]http://img94.imageshack.us/img94/807/hpim3193.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Patrick.B schreef:Met de mooiste megane RS, qua kleur die er is (blijft jammer dat je hem toen niet wilde verkopen :Ivo van Achthoven schreef:Waar rijdt je nu mee Siem...?)
Is bovenstaande auto van Siem?Patrick.B schreef:nee dit is de enige in deze kleur in NL.