Maarten Hendrix van Mabo-Tuning b.v. , Kloosterlaan 41a in Sas van Gent
dealer van verschillende merken Pocketbikes en onderdelen
tel. 06-51373846 e-mail: mabotuning@zeelandnet.nl
competitie motorsteun
-
- Car: Renault Clio III RS
Het is al heel lang geleden dat ik iets van Maarten heb gehoord, maar probeer dit eens
-
- Über-Spammer
Idd, dit is echt out of stock. Heb een jaar of 2 geleden de laatste gekocht die ze hadden.Arco schreef:Die zijn niet meer leverbaar (zover ik weet en heb kunnen nagaan).antoine schreef:http://www.renaultclio16v.nl/download/cliocup1991/8.jpg
De 7700801543 is gewoon een 19 16v steun, en dan neem ik aan de de 018 de gewone plaat is en niet het bakje onderin?
Hoe kom je er eigenlijk bij dat dit comp. materiaal is Jo, deze delen beginnen normaal met een 60 nr (ja ik weet, uitzondering daargelaten).
Hier heb ik ook andere nr's van, voor die prijs lijkt me dat geen comp. steun trouwenssupport bvm avg pour JC5 :
support : 7700795743 - 29.43 ht

Ze hebben mij toch een nette korting gegeven 1,5 jaar geleden...-jo- schreef:K-tec geeft geen korting, zelfs geen gratis verzending of zoiets.Jean-Paul-S schreef:Evt kunnen we wel een groupbuy bijeen zetten van K-tec
Hebben jullie al even verder gekeken dan Ktec ? Tour de Force e.a ?
Zaterdag ben ik weer in de loos dus zal ze dan even bij elkaar rapen arco

gvd, fijn voor jou.
Contacteer ze dan en vraag het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ktec heeft vorig jaar op de rand van het bankroet gestaan en is na de stockverkoop gestart met een nieuw managment. Dit gebeurde dezelfde periode als BBP (BBperformance) , alleen zijn deze definitief in faling gegaan.
Contacteer ze dan en vraag het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ktec heeft vorig jaar op de rand van het bankroet gestaan en is na de stockverkoop gestart met een nieuw managment. Dit gebeurde dezelfde periode als BBP (BBperformance) , alleen zijn deze definitief in faling gegaan.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Ongesteld jo? Ppfff
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Arthur, kan best dat ze toen korting gaven. Jo weet uit ervaring alleen dat dat nu niet het geval is.
Vragen staat vrij, je krijgt het alleen niet (tenzij je daadwerkelijk voor grof geld daar zaken gaat doen, maar dat is een ander verhaal).

Vragen staat vrij, je krijgt het alleen niet (tenzij je daadwerkelijk voor grof geld daar zaken gaat doen, maar dat is een ander verhaal).
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dat is toch ook het enige wat ik gezegd heb 
Was een bestelling van ruim 800 euro die ik voor 750 incl verzenden heb gekregen

Was een bestelling van ruim 800 euro die ik voor 750 incl verzenden heb gekregen

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gaat er meer om om de verzendkosten laag te houden, nietwaar ??
Maar weer on-topic m.b.t. de motorsteunen ??
Maar weer on-topic m.b.t. de motorsteunen ??

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
ik heb een keer alle nummers die bijzonder zijn naar vkv gemaild. Hij had het doorgemaild maar er was niks meer. Zelfs de coupe plaatjes niet meerArco schreef:Die zijn niet meer leverbaar (zover ik weet en heb kunnen nagaan).antoine schreef:http://www.renaultclio16v.nl/download/cliocup1991/8.jpg