Hi Renault liefhebbers,
Mijn naam is Jelle (31 jaar) en sinds ruim een jaar ben ik de trotse bezitter van een F1-team - nr 595. Door de vorige eigenaar is deze 'gekieteld'; zijn er een Miltek uitlaat, gotere intercooler, K&N (gesloten) luchtfilter, Forge Turboslang en een dumpvalve gemonteerd. Al levert dit 274pk op de voorwielen op.
Een heerlijke rijderswagen, waar ik natuurlijk super zuinig op ben. Al het onderhoud gebeurd bij de dealer en er worden uitsluitend Renault onderdelen gebruikt.
Ik probeer nog wat foto's te plaatsen, maar zoals gewoonlijk is deze F1-team lvan buiten blauw met zwarte wielen en van binnen uitgerust met blauw alcantara Recaro's.
Groeten
Megane R25 F1-Team nr. 595 - Jelle
Laatst gewijzigd door Kody op za 8 jan 2011 12:57, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Welkom hier,
Foto's doen het altijd erg goed hier
Foto's doen het altijd erg goed hier

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Ben hard bezig uit zoeken hoe ik hier foto's plaats, maar erg makkelijk gaat dat niet... Tips??
-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Makkelijkste is om bijvoorbeeld een account op photobucket.com aan te maken, dan kun je daar je foto's uploaden.
Wanneer je foto er op staat hoef je alleen nog maar je muispijl op de foto te houden en dan komen er een aantal opties zichtbaar klik dan op IMG code.
je hoeft in je bericht hier op het forum dan alleen nog maar rechter muisknop te klikken en plakken kiezen, dan komt er zoiets te staan als:
Dan moet ie verschijnen als je op preview of submit klikt, succes!
Wanneer je foto er op staat hoef je alleen nog maar je muispijl op de foto te houden en dan komen er een aantal opties zichtbaar klik dan op IMG code.
je hoeft in je bericht hier op het forum dan alleen nog maar rechter muisknop te klikken en plakken kiezen, dan komt er zoiets te staan als:
Code: Selecteer alles
[IMG]http://i42.photobucket.com/albums/e311/19powerr/naamvan jeplaatje.jpg[/IMG]
Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Moderator
deze dus:
[img]http://img83.imageshack.us/img83/8981/2 ... 953ez8.jpg[/img]
[img]http://img83.imageshack.us/img83/8981/2 ... 953ez8.jpg[/img]
-
- Moderator
nette auto hoor 

@ Patrick
Ik heb de foto's verstuurd naar je. Maar hoe kom jij nou aan die andere foto's. Die met de MINI staan op het forum van de nieuweminiclub en die andere op de site van Van Kesteren....
Ik heb de foto's verstuurd naar je. Maar hoe kom jij nou aan die andere foto's. Die met de MINI staan op het forum van de nieuweminiclub en die andere op de site van Van Kesteren....
Hey, die heb ik al eens zien langskomen op de site van de NewMINIclub.
Welkom
Welkom

Megane R26 -> Megane 4 RS
patrick weet ze zo ongeveer allemaal wel te staan, incl historieKody schreef:@ Patrick

Hij houdt ook onze registers bij van de RS'en

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Welkom op het forum!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
welkom hier! en veel plezier met de r25
274pk aan de voorwielen? ik denk dat we je graag een keer in goes op de bank zien

274pk aan de voorwielen? ik denk dat we je graag een keer in goes op de bank zien

-
- Moderator
Ik struin het inet af voor foto's en info voor de registers. Heb nog meer van jou auto.Kody schreef:@ Patrick
-
- Moderator
Big brother is watching you 

-
- Moderator
zoietstutuur schreef:Big brother is watching you

Welkom bij de RTC!! Nette RS 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...