ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Contacteer:
Sorry Riel 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
http://cgi.ebay.nl/MANNESMANN-98430-215 ... 53e583716b
Wij hadden hem voor VEEL goedkoper, of ben ik nou gek?
Wij hadden hem voor VEEL goedkoper, of ben ik nou gek?
Dat klopt 

-
- Car: Renault Clio III RS
Dit was ook niet slecht bedoelt RiëlRiël schreef:Beker staat hier nog altijdantoine schreef:Bij het zien van deze foto moest ik meteen aan de ALV denken.
Och het is ook niet altijd herrie in de keuken geweest. Wat mij betreft ook liever niet maargoed, niks aan te doen.

Over die set, 60 euro is wat overdreven, dat is wel de prijs van die kleine set.
125 is weer teveel, we hebben volgens dit topic 112,50 betaald in 2004 toen.
Dat moet nu toch beter kunnen?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15070
Toen waren ze nog rond de 160 - 180 euro weet ik nog op veel plekken.
Ik heb die handelaar lang niet meer gezien, maar ik zal eens kijken wat ik met die duitsers kan regelen. Volgens mij staan die gasten van ebay in de rij aan de fabriek om voor een paar tientjes die koffers te halen. Waar zou ik di eergens tegen inkoop kunnen vinden?
Ik ga eens mailen.
AHa die doet 100, dat wordt interessant.
IN NL verkopen ze ze gewoon voor 150
http://link.marktplaats.nl/406600841
IN NL verkopen ze ze gewoon voor 150
http://link.marktplaats.nl/406600841
Laatst gewijzigd door Riël op vr 7 jan 2011 15:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Dat is wel in Oldenburg, dan moet wellicht iemand uit Groningen ofzo es die kant op.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
100.- per set is niet duur Riel.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Een gekeken wat er te arrangeren valt met die prijs.
Ik zal zelf een aanmeldpagina maken (als experiment).
Ik zal zelf een aanmeldpagina maken (als experiment).
Pff Vandaag even nieuw glas rondom besteld en de prijzen van de raamrubbers etc opgevraagd voor de clio. Het glas viel me mee maar die lijst aan de carosserie bovenin die viel me zwaar tegen. 140 euro meende ik per kant voor iets van 1m ong. Daar nog even een nachtje over slapen. De rest van de rubbers wordt wel allemaal nieuw.
-
- Über-Spammer
Heb ik nog wel op de berg kunststof liggen. Kom je meteen dat tapijt halen 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ALV?antoine schreef:[img]http://lh3.ggpht.com/_sttOeKMpdqI/RhoDu ... eiking.jpg[/img]
Bij het zien van deze foto moest ik meteen aan de ALV denken.
Hersens kapot?

Brabanttoertocht
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb de complete sonic gp 250 kar, is echt helemaal compleet en nog niet kapot en gaat elke race mee naar het circuit ook en wordt thuis gebruikt.tutuur schreef:Sonic was ook wel okey geloof ik. Heeft een tijdje bij brezan te koop gestaan voor 60 euro. Miss nog wel ergens te vinden?
Overdrijven kan ookjacob schreef:Pff Vandaag even nieuw glas rondom besteld en de prijzen van de raamrubbers etc opgevraagd voor de clio. Het glas viel me mee maar die lijst aan de carosserie bovenin die viel me zwaar tegen. 140 euro meende ik per kant voor iets van 1m ong. Daar nog even een nachtje over slapen. De rest van de rubbers wordt wel allemaal nieuw.

waarom kan ik het [SPONSORING]Sponsoring 2011 topic niet zien?
Sorry, but only users granted special access can read topics in this forum.
-
das al eerder gezegd
das alleen voor het bestuur bedoeld
das alleen voor het bestuur bedoeld
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ow... geen idee, niet meegekregen... prima zo 

-
- Über-Spammer
en eigenlijk horen deze topics niet zichtbaar te zijn in de latest voor de 'gewone' leden.
ter info, betreft puur chat/verzameltopic over sponsors die benaderd zijn/worden
Dus als er ideeën zijn, stuur ze maar
ter info, betreft puur chat/verzameltopic over sponsors die benaderd zijn/worden

Dus als er ideeën zijn, stuur ze maar

ok!
Had het nog niet eerder gezien of er iets over gehoord, dus vandaar
Had het nog niet eerder gezien of er iets over gehoord, dus vandaar

Snap niet wat er overdrijven aan is. Ziet er toch niet uit als je een nieuwe koets hebt met lampen en alles rondom nieuw, en dan oude gekraste glazen en raamlikkers en rubbers erin hebt. Alleen het glaswerk kost in totaal 400 euro ong. Mijn motto is 1 keer goed bouwen of er niet aan beginnen. Ik moet je eerlijk meegeven dat het veel geld is maarjah. Maar dit is puur mijn meningtutuur schreef:Overdrijven kan ookjacob schreef:Pff Vandaag even nieuw glas rondom besteld en de prijzen van de raamrubbers etc opgevraagd voor de clio. Het glas viel me mee maar die lijst aan de carosserie bovenin die viel me zwaar tegen. 140 euro meende ik per kant voor iets van 1m ong. Daar nog even een nachtje over slapen. De rest van de rubbers wordt wel allemaal nieuw.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die kist gebruik ik ook....daar heb ik toen bij de fugo 135 euro voor betaald.Riël schreef:Nee deze set bedoelde ik!
[img]http://www.avao.nl/wp-content/uploads/2 ... smann1.jpg[/img]
Werk er al 3 jaar mee.......in het weekend dan.
Alleen de torks bitjes zijn niet echt super sterk...
Voor de rest prima...
En heel veel meer heb je niet nodig om te kunnen sleutelen
Ringratelsetje
Luchttol
Grote hamer
En slopen die renault's
-
- Car: Renault Clio III RS
Nooit niet gehadLuco/Alpine-racer schreef:ALV?antoine schreef:[img]http://lh3.ggpht.com/_sttOeKMpdqI/RhoDu ... eiking.jpg[/img]
Bij het zien van deze foto moest ik meteen aan de ALV denken.
Hersens kapot?![]()
![]()
Brabanttoertocht

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Contacteer:
jacob schreef:Snap niet wat er overdrijven aan is. Ziet er toch niet uit als je een nieuwe koets hebt met lampen en alles rondom nieuw, en dan oude gekraste glazen en raamlikkers en rubbers erin hebt. Alleen het glaswerk kost in totaal 400 euro ong. Mijn motto is 1 keer goed bouwen of er niet aan beginnen. Ik moet je eerlijk meegeven dat het veel geld is maarjah. Maar dit is puur mijn meningtutuur schreef:Overdrijven kan ookjacob schreef:Pff Vandaag even nieuw glas rondom besteld en de prijzen van de raamrubbers etc opgevraagd voor de clio. Het glas viel me mee maar die lijst aan de carosserie bovenin die viel me zwaar tegen. 140 euro meende ik per kant voor iets van 1m ong. Daar nog even een nachtje over slapen. De rest van de rubbers wordt wel allemaal nieuw.
Als je iets doet, doe je het goed of gelijk helemaal niet aan beginnen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee joh, knoeien met oude troep van de sloop is net zo goededwin19 schreef:jacob schreef:Snap niet wat er overdrijven aan is. Ziet er toch niet uit als je een nieuwe koets hebt met lampen en alles rondom nieuw, en dan oude gekraste glazen en raamlikkers en rubbers erin hebt. Alleen het glaswerk kost in totaal 400 euro ong. Mijn motto is 1 keer goed bouwen of er niet aan beginnen. Ik moet je eerlijk meegeven dat het veel geld is maarjah. Maar dit is puur mijn meningtutuur schreef:Overdrijven kan ookjacob schreef:Pff Vandaag even nieuw glas rondom besteld en de prijzen van de raamrubbers etc opgevraagd voor de clio. Het glas viel me mee maar die lijst aan de carosserie bovenin die viel me zwaar tegen. 140 euro meende ik per kant voor iets van 1m ong. Daar nog even een nachtje over slapen. De rest van de rubbers wordt wel allemaal nieuw.

Luco/Alpine-racer schreef:Nee joh, knoeien met oude troep van de sloop is net zo goededwin19 schreef:jacob schreef:Snap niet wat er overdrijven aan is. Ziet er toch niet uit als je een nieuwe koets hebt met lampen en alles rondom nieuw, en dan oude gekraste glazen en raamlikkers en rubbers erin hebt. Alleen het glaswerk kost in totaal 400 euro ong. Mijn motto is 1 keer goed bouwen of er niet aan beginnen. Ik moet je eerlijk meegeven dat het veel geld is maarjah. Maar dit is puur mijn meningtutuur schreef:Overdrijven kan ookjacob schreef:Pff Vandaag even nieuw glas rondom besteld en de prijzen van de raamrubbers etc opgevraagd voor de clio. Het glas viel me mee maar die lijst aan de carosserie bovenin die viel me zwaar tegen. 140 euro meende ik per kant voor iets van 1m ong. Daar nog even een nachtje over slapen. De rest van de rubbers wordt wel allemaal nieuw.
Niet met die prut van de sloop hier

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je moet niet zo krap kijken he, spullen van 5 euro zijn minstens zo goed als nieuw 

Ieder zijn ding natuurlijk!
Veel delen zijn ook wel op te knappen zodat het er als nieuw uit ziet
Veel delen zijn ook wel op te knappen zodat het er als nieuw uit ziet

-
- Contacteer:
Hoe wilde jij oude gescheurde uitgedroogde rubbers opknappen dan?