Even voorstellen, Mario met 5 GT Turbo onderweg naar 5 GTTi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zoals altijd is dat er wel. Meestal 3 maanden gratis. Lid worden met de afsluitmeeting en maanden tot eind maart zijn gratis. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
[quote="Arco"][/quote]
Arco, sorry man! Lees dit serieus voor het eerst!
Ik had het nog niet eens door dat ik niet kon posten in het project topic! Ik was gewoon (beleefd
) begonnen met mij voor te stellen in "wie is wie".. Maar je hebt gelijk, dit loopt zo wel erg uit de hand en het begint zo meer op een project topic te lijken, dus beter zal ik mezelf als lid aanmelden zodat ik dan een project topic kan aanmaken, wel zo fair!
Naar de afsluitingsmeeting kan ik helaas niet komen, moet werken, dus ik weet niet of zo'n lidmaatschapsaanbieding ook online kan? Geestelijk zal ik dan wél aanwezig zijn!
Grtz
Arco, sorry man! Lees dit serieus voor het eerst!

Ik had het nog niet eens door dat ik niet kon posten in het project topic! Ik was gewoon (beleefd

Naar de afsluitingsmeeting kan ik helaas niet komen, moet werken, dus ik weet niet of zo'n lidmaatschapsaanbieding ook online kan? Geestelijk zal ik dan wél aanwezig zijn!

Grtz
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
No probs.
On-line kan ook. Gwoon de link gebruiken.
Gabri leest mee en regelt het dan voor je.
On-line kan ook. Gwoon de link gebruiken.
Gabri leest mee en regelt het dan voor je.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
Sorry mensen, ik heb nog steeds geen project topic aangemaakt.. wel lid geworden, dus het kan wel, maar... heb nog geen tijd gehad!
Ik heb wel weer eens een vraag!
Mn blok ligt ondertussen eindelijk in mn 5 en ik ben nu e.e.a. aan het aansluiten enz. maar nu heb ik dus een probleem met mn oliekoeler. Ik heb een Mocal set gekocht en ten eerste past de sandwich plate niet fatsoenlijk, ik moet namelijk een hoekje uit mn bloksteun slijpen want mn thermostaat steekt net te veel uit, maar wat ik veel erger vind is dat de adaptorbussen niet passen/uitkomen!
Deze bussen hebben alleen binnendraad en zo past mn oliefilter er natuurlijk niet op. De oude bus past ook niet, deze is weer te klein van diameter!
Wat een gepruts en dat terwijl deze set als passend voor een 5 gt turbo wordt geleverd!
Dit schijnt dus een bekend probleem te zijn, dus dan heeft vast iemand hier ook een mooie oplossing!
Wie weet er een oplossing? of ben ik genoodzaakt toch een bus te draaien?
Alvast bedankt!
Grtz, Mario

Ik heb wel weer eens een vraag!
Mn blok ligt ondertussen eindelijk in mn 5 en ik ben nu e.e.a. aan het aansluiten enz. maar nu heb ik dus een probleem met mn oliekoeler. Ik heb een Mocal set gekocht en ten eerste past de sandwich plate niet fatsoenlijk, ik moet namelijk een hoekje uit mn bloksteun slijpen want mn thermostaat steekt net te veel uit, maar wat ik veel erger vind is dat de adaptorbussen niet passen/uitkomen!

Wat een gepruts en dat terwijl deze set als passend voor een 5 gt turbo wordt geleverd!
Dit schijnt dus een bekend probleem te zijn, dus dan heeft vast iemand hier ook een mooie oplossing!

Wie weet er een oplossing? of ben ik genoodzaakt toch een bus te draaien?
Alvast bedankt!
Grtz, Mario
Als ik het goed begrijp bedoel je de bus waarmee de sandwich aan het blok komt?
Je moet een adapter van een motor zonder oliekoeler hebben, deze schroef je in je blok en daar schroef je de meegeleverde bus dan weer op.
Succes!
Je moet een adapter van een motor zonder oliekoeler hebben, deze schroef je in je blok en daar schroef je de meegeleverde bus dan weer op.
Succes!
Ik krijg die thermostaat onder een hoekje wel passend?
En deze bus heb je nodig:
77 00 727 684 ADAPTOR O/FILTER 4.01 ---3 x 1
En deze bus heb je nodig:
77 00 727 684 ADAPTOR O/FILTER 4.01 ---3 x 1
-
Thnxx mannen!
Wat een service he! Ik post op half 3 's nachts een vraag en de volgende ochtend als ik uit mn bed komt liggen de tips al klaar!
Ik ga gelijk aan de slag, ik ga snel ff onderdelen fixen en als ik vanavond klaar ben met werken (na de middag dienst) ga ik de boel monteren!
Muchos gracias!
Wat een service he! Ik post op half 3 's nachts een vraag en de volgende ochtend als ik uit mn bed komt liggen de tips al klaar!

Ik ga gelijk aan de slag, ik ga snel ff onderdelen fixen en als ik vanavond klaar ben met werken (na de middag dienst) ga ik de boel monteren!
Muchos gracias!

gaat vast goed komen. succes!
En dat hoekje uit die motorsteun moet je idd wegslijpen, is een hoekje van 1x1cm als ik me goed herinner, dan staat ie netjes rechtop.
Onder een hoek monteren gaat niet, dan zit je tegen je verdeler aan te rammen.
Idd deze draadbus even bestellen:
Onder een hoek monteren gaat niet, dan zit je tegen je verdeler aan te rammen.
Idd deze draadbus even bestellen:
Steven schreef:Ok, kep em binnen...
Tis een ander nummer geworden, maar het is wel M20x33 en kostte wel €1.15 valt reuze mee dus. Nummer is 82 00 702 754
Morgen es kijken of ik het zooitje erin krijg.
-
heb dit pas geleden ook gemonteerd op mijn gtt.
idd bus van 1.4 bestellen
en mocht je niet uitkomen met je mocal draadbus
trek dan aan de bel
heb hier gedraaide draadbussen liggen die perfect passen.
idd bus van 1.4 bestellen
en mocht je niet uitkomen met je mocal draadbus
trek dan aan de bel
heb hier gedraaide draadbussen liggen die perfect passen.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
Nogmaals allemaal bedankt!
Het busje voor de sandwichplate/oliefilter is besteld, deze komt morgen binnen! Ik had het nummer opgeschreven Riël gegeven had en precies zoals Steven al zei, busje heeft een nieuw nummer, we werden netjes hiernaar doorverwezen. Voor de prijs moest ik het iig niet laten €0.99 ex BTW!
@ Andrews, thnx voor je aanbod maar had deze bus al besteld voor ik je reactie las.. en voor die euro kan je m nog niet opsturen toch!?
En idd Steven, voor die sandwichplate moet ik ff een stukje van 1x1cm uit mn bloksteun halen, anders krijg je het nooit fatsoenlijk passend en zo staat het wel zo netjes
Verder weer een vraag!
Welke transmissieolie kan ik het beste nemen? Ik hoorde dat Denicol erg goed is, maar dat kan ik hier nergens krijgen.. Iemand een tip voor goede transmissieolie? Castrol ofzo?
Thnxx weer!

Het busje voor de sandwichplate/oliefilter is besteld, deze komt morgen binnen! Ik had het nummer opgeschreven Riël gegeven had en precies zoals Steven al zei, busje heeft een nieuw nummer, we werden netjes hiernaar doorverwezen. Voor de prijs moest ik het iig niet laten €0.99 ex BTW!
@ Andrews, thnx voor je aanbod maar had deze bus al besteld voor ik je reactie las.. en voor die euro kan je m nog niet opsturen toch!?
En idd Steven, voor die sandwichplate moet ik ff een stukje van 1x1cm uit mn bloksteun halen, anders krijg je het nooit fatsoenlijk passend en zo staat het wel zo netjes

Verder weer een vraag!
Welke transmissieolie kan ik het beste nemen? Ik hoorde dat Denicol erg goed is, maar dat kan ik hier nergens krijgen.. Iemand een tip voor goede transmissieolie? Castrol ofzo?
Thnxx weer!

-
- Contacteer:
ik gebruikt altijd
kroon rpc 75w90
kroon rpc 75w90
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
75w90 is niet voor renaultbakken sven, dat zou jij moeten weten
75w80 moet je hebben, merk maakt niet zo veel uit
75w80 moet je hebben, merk maakt niet zo veel uit
Renault Clio III Cup