Verschil E7J780 en E7J710 motor

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Gebruikersavatar
Geert Claes
Berichten: 1214
Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman

Hallo,

Ik hoop dat ik mijn vraag een beetje op de juiste plaats stel.
Ik heb een kangoo staan met een kapotte motor, een 1400 benzine met een E7J780 motor in,
maar nu kan ik aan een E7J710 motor geraken voor een prikje, maar is het mogelijk door de collectoren en het kleppendeksel en eventueel het carter om te bouwen om deze te gebruiken in de kangoo?

Mijn dank is groot voor diegene die hierop kunnen antwoorden.
:grin:
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

ik doe het even uit de blote kop, maar is het verschil geen carburateur en monopoint injectie?
Gebruikersavatar
Geert Claes
Berichten: 1214
Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman

De 710 heeft volgens mij een monopoint injectie (is energy motor)
en de 780 is multipoint, maar is het mogelijk om de spruitstukken enzo over te zetten zodat een 710 past in een kangoo?
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Vermoedelijk wel, vaak blijven die onderblokken- en koppen nagenoeg ongewijzigd en zitten de wijzigingen in de randorganen.
Gebruikersavatar
Geert Claes
Berichten: 1214
Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman

Ik heb via H-base de bestelnummer van een distributieset vergeleken, en dat is toch een andere nummer, dus ik ga het risico niet nemen denk ik.
Toch bedankt voor het meedenken
:worship:
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

succes ermee :slotje2: dan maar
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Gesloten