De beste wensen 2010!
-
- Moderator
- Car: Megane
beste wensen iedereen 

Allemaal de beste wensen voor 2011 !!
Gelukkig zijn er altijd nog mensen die hun kinderen zo slecht opvoeden dat ze niet van andermans spullen af kunnen blijven......
Al jarenlang breng ik mijn auto's naar mijn ouders met oud&nieuw, dit jaar maar achterwege gelaten. Helaas de verkeerde keuze gemaakt

Gelukkig zijn er altijd nog mensen die hun kinderen zo slecht opvoeden dat ze niet van andermans spullen af kunnen blijven......

Al jarenlang breng ik mijn auto's naar mijn ouders met oud&nieuw, dit jaar maar achterwege gelaten. Helaas de verkeerde keuze gemaakt

Wat hebben ze geflikt?
geen idee... iets van vuurwerk tussen mijn spiegel en deur/raam gezet. Spiegelglas is kapot en hangt aan een draadje aan de behuizing, ophangbeugeltje is ook afgebroken. Spiegelhuis zelf is ook gescheurd. Heb de deur nog niet schoongemaakt, hoop dat die onbeschadigd is... 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Je hebt PM.Haas schreef:geen idee... iets van vuurwerk tussen mijn spiegel en deur/raam gezet. Spiegelglas is kapot en hangt aan een draadje aan de behuizing, ophangbeugeltje is ook afgebroken. Spiegelhuis zelf is ook gescheurd. Heb de deur nog niet schoongemaakt, hoop dat die onbeschadigd is...

Ook hier voor alle mensen de beste wensen!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
de beste wensen en een auto goed 2011! 

-
- Contacteer:
Ook allemaal de beste wensen mensen 

Renault 19 1.8 16V Cabrio