Geert - Clio Williams
die topmounts daarentegen zien er wel weer vet uit!
kan ze iedereen aanraden, alleen niet voor de huidige prijs, ik heb ze een stuk goedkoper weten te krijgen
http://www.kamracing.co.uk/index.php/re ... o-mk1.html
http://www.kamracing.co.uk/index.php/re ... o-mk1.html
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
en vooral niet in Nederland kopen.. daar kosten ze bijna 300 euro.. 
ps moet deze niet verplaatst worden naar projecten? Niet leden mogen niets over hun project in hun wie-is-wie topic plaatsen en wordt er meteen ingegrepen.

ps moet deze niet verplaatst worden naar projecten? Niet leden mogen niets over hun project in hun wie-is-wie topic plaatsen en wordt er meteen ingegrepen.

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ja het geeft nogal wat extra geluid binnen, vooral als je hem lostrekt. Ik heb het zo opgelost:jacques schreef:Ik ben benieuwd of het binnenin veel hoorbaar geluid geeft (liever niet namelijk). Ik wil het bij mijn R19 met F7R blok ook zo uitvoeren.
[img]http://home.planet.nl/~muld3459/filter.jpg[/img]
Gister de accu naar achter geplaatst. Aardig netjes gelukt al zeg ik het zelf. 25mm2 draad gebruikt, accu geeft netjes 14.5 volt dus alles lijkt goed te zitten. Zit allen nog te twijfelen hoe ik de bak vast moet zetten. Vrees dat ik toch moet gaan boren.
[img]http://94.100.121.33/1196600001-1196650 ... _xa_s.jpeg[/img]
p.s. wil een moderator dit topic verplaatsen naar projecten?
[img]http://94.100.121.33/1196600001-1196650 ... _xa_s.jpeg[/img]
p.s. wil een moderator dit topic verplaatsen naar projecten?
die accu kan beter achter de bijrijdersstoel betere gewichtsverdeling.
gewoon die kabels effe naar de andere kant trekken.
gewoon die kabels effe naar de andere kant trekken.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Zou dat ding wel serieus goed vastzetten idd, je wil 'm niet in je nek krijgen bij een aanrijding. ik weet overigens niet wat voor accu je gebruikt hebt maar een Gel-accu of iig gasdichte accu is toch wel aan te raden in de auto. je wil dat gas liever niet in je auto hebben zitten. 

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
je kunt even een plank maken ter grootte van de koffer en daar de bak op vastbouten als je niet in de bodem wilt gaan boren. Of een paar ogen aan de wielkast icm een goede sjorband.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Geert schreef: p.s. wil een moderator dit topic verplaatsen naar projecten?

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik zit de laatste tijd te kijken naar primasport groupa replica velgen. Maar ik twijfel een beetje over de banden.
Aangezien dat 195/50/15 al (minimaal) aanloopt lijkt me 195/45/16 niet verstandig omdat deze groter zijn. Deze hebben bijna 1cm grotere diameter. Dus ik zit nu te kijken naar 205/40/16, deze hebben ietsie pietsie kleinere diameter dan 195/50/15 maar zijn dus weer breder.
Wat denken jullie? 195/40/16 is mijn laatste optie maar die vind ik iets te plat/iellig
Aangezien dat 195/50/15 al (minimaal) aanloopt lijkt me 195/45/16 niet verstandig omdat deze groter zijn. Deze hebben bijna 1cm grotere diameter. Dus ik zit nu te kijken naar 205/40/16, deze hebben ietsie pietsie kleinere diameter dan 195/50/15 maar zijn dus weer breder.
Wat denken jullie? 195/40/16 is mijn laatste optie maar die vind ik iets te plat/iellig
Gewoon 195/40 doen, niks mis mee 

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
niks mis mee? vind jij, ik ben het met geert eens dat het iel oogt
maar goed, jij bent zobiezo plattebandengeil dus sja ;p
maar goed, jij bent zobiezo plattebandengeil dus sja ;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Zit wat in
Hangt er ook van af of de auto verlaagd is...
Mocht je voor 195/45 gaan heb ik nog wel zero nero's voor je liggen
edit: het verschil in diameter is 6mm, pak hier de helft van en het verschil is dus 3mm. zou ik me niet al te druk om maken
pm is ontvangen en beantwoord

Hangt er ook van af of de auto verlaagd is...
Mocht je voor 195/45 gaan heb ik nog wel zero nero's voor je liggen

edit: het verschil in diameter is 6mm, pak hier de helft van en het verschil is dus 3mm. zou ik me niet al te druk om maken

pm is ontvangen en beantwoord

Ik ben ook aan het denken om straks 205/40-16 om mijn Turini's heen te gaan gooien. Ben alleen benieuwd hoe het staat op een 7J velg!
205 zou inderdaad normaal op een 7j velg moeten passen. weet alleen niet wat het doet bij de wielkuipen van een clio 1
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
+1 met 195/50R15 zomerbanden & 185/55R15 winterbanden
Laatst gewijzigd door Arco op wo 12 jan 2011 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Probleem bij mij zijn me solid top mounts, deze verlagen de clio met een extra cm. Dit in combinatie met de -50 veren op de cup dempers ligt hij vooraan extra laag. Dit is ook de reden dat ik een carterplaat gebruik, deze zit ook al flink onder de krassen en deuken.
Opzich loopt het nooit aan maar alleen met lock-to-lock bochten.
Opzich loopt het nooit aan maar alleen met lock-to-lock bochten.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
195/45-R16, loopt achter alleen aan met heel flink ijveren. Ze komen dan tegen de binnenschermen van de achterbumper.
Maar misschien komt dat ook door de orginele achter schokdempers.

Maar misschien komt dat ook door de orginele achter schokdempers.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Mijn 165 bandjes liggen ook recht om een 6,5J velg heen, ligt echt enorm aan het merk band hoe hij staat.tutuur schreef:recht er op ongeveer....
zo dus:
[img]http://www.tyrestretch.com/cache/7_205_ ... _2_595.jpg[/img]
Klopt, 165 nankang zit iets getrokken op 6j 

-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Nooit last van gehad, heb zelfs 205/45/16 achter gehad.Lex schreef:195/45-R16, loopt achter alleen aan met heel flink ijveren. Ze komen dan tegen de binnenschermen van de achterbumper.
Maar misschien komt dat ook door de orginele achter schokdempers.
VLK Groep
afgelopen weekend een setje velgen besteld. Hier een preview http://img227.imageshack.us/img227/2355/dsc0200he2.jpg
jup
setje zero nero van toethoer overgenomen 195/45/16. Maar even kijken of het meer aanloopt van 195/50/15
lees bovenstaande verhaal ff 
-
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34
Mooie velgen Geert!
Komen ze er ook in het wit onder ?

Komen ze er ook in het wit onder ?
Sinds het plaatsen van mijn catch tank krijg ik opmerkingen dat hij veel meer blauw rookt dan ervoor. en toen ik deze foto tegen kwam snapte ik ineens waarom. Ik had de catch tank namelijk alleen aangesloten op de kleine aansluiting. Deze lijkt van buitenaf groot genoeg. Echter van binnen is hij veel kleiner
[img]http://img176.imageshack.us/img176/8108/pict1937ap7.jpg[/img]
Nu heb ik de catchtank op beide aansluitingen aangesloten en direct wat dikkere slangetjes gebruikt. ik ben benieuwd wat het uit haalt.
[img]http://94.100.114.181/1214850001-121490 ... _z7D9.jpeg[/img]
[img]http://94.100.122.134/1214850001-121490 ... __1sE.jpeg[/img]
Ook even wat gewicht geloost. Het montage blok is massief gietijzer en is echt loeizwaar, bij een 16v is het een simpel beugeltje. Iemand enig idee wat die "sensor" er tussen precies doet?
[img]http://94.100.120.237/1214850001-121490 ... _I5Eo.jpeg[/img]
[img]http://img176.imageshack.us/img176/8108/pict1937ap7.jpg[/img]
Nu heb ik de catchtank op beide aansluitingen aangesloten en direct wat dikkere slangetjes gebruikt. ik ben benieuwd wat het uit haalt.
[img]http://94.100.114.181/1214850001-121490 ... _z7D9.jpeg[/img]
[img]http://94.100.122.134/1214850001-121490 ... __1sE.jpeg[/img]
Ook even wat gewicht geloost. Het montage blok is massief gietijzer en is echt loeizwaar, bij een 16v is het een simpel beugeltje. Iemand enig idee wat die "sensor" er tussen precies doet?
[img]http://94.100.120.237/1214850001-121490 ... _I5Eo.jpeg[/img]