wie heeft er wat info over de werkwijze?
het ding schijnt op eeen hoe*%^%ge plek te zitten misschien een dialogys plaatje oid?
lambdasonde K4M vervangen?
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
he dat ziet er goed uit
morgen maar eens proberen
TX!

morgen maar eens proberen
TX!
-
- Contacteer:
wat een k*t klus... maandag mag de garage zich er aan ergeren , die idioot die de plek van die sonde bedacht heeft moeten ze alsnog prefentief ruimen

-
- Car: R19.R
sieger everts schreef:wat een k*t klus... maandag mag de garage zich er aan ergeren , die idioot die de plek van die sonde bedacht heeft moeten ze alsnog prefentief ruimen![]()

-
- Contacteer:
ja idd
, je moet zo'n beetje alles loshalen, en dan nog kun je er moeilijk bij. Ik had al van de dealer een lambdasleutel geleend maar je krijgt er gewoonweg geen vat op. en uiterraad ligt al mijn gereedschap wat ik nodig had bij mijn ouders (waar ook mijn 5je staat).
, je moet zo'n beetje alles loshalen, en dan nog kun je er moeilijk bij. Ik had al van de dealer een lambdasleutel geleend maar je krijgt er gewoonweg geen vat op. en uiterraad ligt al mijn gereedschap wat ik nodig had bij mijn ouders (waar ook mijn 5je staat).
-
- Car: R19.R
Ik snap wat je bedoeld, bij een scenic heb je nog minder ruimte als een gewone. Kut klusje, die ik ook liever oversla