Zo hier even posten...
Mijn 17" Asus X71SL laptopbakbeest is meegeweest op het rondje door Australië, daar heeft ie nogal wat tikken gehad en issie overal en nergens gebruikt (ook in rijdende/hobbelende autos etc.)
Nu heb ik sinds ik terugben dattie soms wel eens in 1x vaststaat, maar dan ook dusdanig dat de muis niet meer beweegt en geen enkele knop meer werkt, behalve de uitknop voor 5 seconden.
Dacht eerst dat het aan de browser lag, maar nadat Robke me al gewaarschuwd had over de HD in een hobbelende auto, zit ik misschien toch wel te denken dat die de geest kan geven.
Ik kan het niet echt op commando voor elkaar krijgen, maar het lijkt tijdens schrijven te gebeuren, maar ook als ik em aan laat staan als ik bijv. wegben.
Zou het echt de HD zijn die ergens op vasthaakt Of zou het toch iets softwarematigs zijn? Volgens mij kwam er niets uit de eerste checkdisk, maar ik zal em nog een inplannen. Schoonmaken van de fan en koelraampje hielp ook niet. Dus wat kan het zijn en hoe check ik dat?
En is het nog waard om in zo'm 2,5 jaar oud kreng een nieuwe HD te knallen of beter doorsparen voor iets nieuws?
Meeste is wel netjes gebackupped, dus dat is niet zo'n probleem