Ik denk dat er een andere reden is dat jij nog vrijgezel bent!!!

PIK!
dat heeft de twingo voor de duffe dagelijkse kilometersMartijn Kool schreef:nee jonge dan heeft ie geen airco en 26 airbags om hem heen!
Ben jij maar lekker verstandig... Dan maken wij de fun wel.Adinsx schreef:Oh nee, de oudere modellen hoef ik niet![]()
Hoeveel nostalgie er ook aan zit, goed voor de circuitdagen, maar nee, niet als dagelijks vervoer voor mij![]()
@Jean Paul
Nog zo'n verstandig persoon.
Het is gewoon weer Verstand vs Emotie
Voor ik de Clio kocht was het kiezen tussen III 1.6 16v TeamSpirit, of II RS182.
zegt de meneer met de wannabee v6spoilerAdinsx schreef:Een C30 met 'wannabee' T5 pijpen? Of zit dat standaard op de 1.8?
Blijft een erg apart model moet ik zeggen. Ziet er goed uit
Niemand? Ik denk dat de bank er wel wat over te zeggen heeftMerijn schreef:Je leeft maar 1 keer...Misschien zijn dit soort dingen wel de reden dat ik op mijn 30e nog vrijgezel ben. Niemand vertelt mij welke auto ik wel of niet mag kopen. Schei eens uit.
R-design pakket, inclusief interieur. Is n optie.Adinsx schreef:Een C30 met 'wannabee' T5 pijpen? Of zit dat standaard op de 1.8?
Blijft een erg apart model moet ik zeggen. Ziet er goed uit
Merijn schreef:haha... De bank vertelt mij ook helemaal niks. Je moet je geld pas uitgeven als je het hebt.
...iemand die nog 1 (of eigenlijk 2) speeltjes thuis heeft staan in opbouw.Jean-Paul-S schreef:Dan trapte ik de rs eruit en kwam de III estate erin. Veel handiger zeker nu je op je eigen woont en boodschappen moet doen etc. Maargoed, wie ben ik
voor zulk kort woon werkverkeer maakt het verbruik juist geen fluit uit. 10km op een dag met een niet zo zuinige auto.........woehee. Als je nu 200 km per dag weg mag tikken bij 1 op 8Riël schreef: Ik heb echt geen behoefte aan 1:8 te rijden voor woon-werk van 5km. Je moet de auto pakken die bij je situatie past, denk ik dan. Ik heb altijd de GTT nog. Straks. Hoop ik.
Merijn, scheer al die vrouwen niet over één kam! Ze zijn niet allemaal "zo", echt waar!Merijn schreef:Misschien zijn dit soort dingen wel de reden dat ik op mijn 30e nog vrijgezel ben. Niemand vertelt mij welke auto ik wel of niet mag kopen. Schei eens uit.
Ik zou gaan voor de megane GT als ik het geld zou hebben. Zeker in jou geval. De megane estate GT is een erg leuke auto. En je hebt van alles wat. Sportief, luxe, ruimte. Dus voor de langer termijn een perfecte auto.Adinsx schreef:De "meesteres" hier thuis is ook gek op nieuwe auto's hoor, liefst splinternieuw. Maar met scheurijzers heeft ze wat meer moeite.
Het blijft voorlopig II RS vs III Estate GT
Dit is namelijk ook goed te pruimen, maar het RS-virus verbannen zie ik niet zitten.
[img]http://i1023.photobucket.com/albums/af3 ... 10051R.jpg[/img]
Gelukkig heb ik daar echt geen last vanChris schreef:Merijn, scheer al die vrouwen niet over één kam! Ze zijn niet allemaal "zo", echt waar!Merijn schreef:Misschien zijn dit soort dingen wel de reden dat ik op mijn 30e nog vrijgezel ben. Niemand vertelt mij welke auto ik wel of niet mag kopen. Schei eens uit.
Het zal mooi worden!
zijn die met die ronde koplamen en 3e remlicht in de achterklep.mark 5t schreef:clio 1 PH 3 ik wist niet eens dat die gemaakt zijn.
zoek je een goeie cup cas basis??
Zoals geert zegt, andere koplampen, 3e remlicht in klep, andere motorkap, ander interieur en nog wat kleine details.mark 5t schreef:clio 1 PH 3 ik wist niet eens dat die gemaakt zijn.
zoek je een goeie cup cas basis??
Dit witte is dik. Als je die voor een leuk prijsje kan kopen moet je dat gewoon doen.Adinsx schreef: Maaruh, deze reactie had ik niet van je verwacht
Wil je de blauwe nu al weer kwijt voor een witte?