Klopt!Martijn schreef:Kijkend naar jouw startdatum, was dat een moment van zelfreflectie.Arjen schreef:Onkruid vergaat blijkbaar niet................

~thijs~ schreef:Staat hier bij Sony ook een matzwarte M5, dies iig wel gewrappedHaas schreef:Van de week nog een matzwarte nieuwe M5 zien rijden, zou die gewrapped zijn? Zag er echt vet uit, matzwarte auto met blinkend zwarte wielen met chroom velgbed
Ga je eindelijk een fatsoenlijke auto kopen dan??Steven schreef:Kan iemand daar ook ff helpen met een goeie bmw voor mij zoeken?
Ik zit nu te denken aan een 320d Touring, daar BMW&LPG zeer schaars is.
Of ben ik dan aan het verkeerde forum?
Nee, allemaal leuks voor KimHaas schreef:je kijkt wel een beetje bescheten, viel het kerstpakket tegen?
Bij die km stand wel even inforemeren of de dieselpomp al vervangen is... €€€€€-PAZ- schreef:Alleen jammer dat die zoveel roesten op de deuren,
320d is wel een goede keuze denk ik, wij hebben verschillende lopen die al dik over de 300.000 staan zonder grote problemen
De bruine 5 is toch zeker die van ene Chris?antoine schreef:Die laatste reaktie kan wel eens van de zoon van Luc komen..Jacob Priem schreef:Kwam dit project topic (net gestart) tegen op Tuned Belgium, toch leuk die "kroeg-pk's" die de Gtt nu al heeft...![]()
Het aantal pk's waar hij op uit hoopt te komen is ook "best aan de hoge kant"
![]()
http://www.tuned-belgium.com/phpBB3/vie ... =99&t=7982
Dat is een wit/groene plaat. Van wie is dat kenteken eigenlijk, want dat kenteken heb ik vaker gezien op o.a. een rode 5t2.antoine schreef:Dat is waarschijnlijk de zcv-009 al zegt dat in Belgie niet zoveel, kentekens.
Deze turbo vond iedereen mooi tijdens de record poging in 2004 op circuit zolder.
Wat moet/mag je gebruiken?Riël schreef:Volgende week een sollicitatiegesprek voor mijn éérste baan voor een baas ...
Gave functie, maar ik moet een technische presentatie houden van 15m. Waarschijnlijk in het Engels. Iemand al eens gedaan?
Ik ga hem meteen inruilen voor zo'n aygoJeff rsi schreef:Ik hoorde vandaag op de radio dat die Toyota hufters Franse auto's van de weg willen hebben![]()
![]()
![]()
€1000,- inruil op je oude franse auto op een Aygo
yepChris schreef:Bij die km stand wel even inforemeren of de dieselpomp al vervangen is... €€€€€-PAZ- schreef:Alleen jammer dat die zoveel roesten op de deuren,
320d is wel een goede keuze denk ik, wij hebben verschillende lopen die al dik over de 300.000 staan zonder grote problemen
ik zeg, oude express op de sloop halen voor € 50,- en inruilen op een Aaaigo en je vriendin of moeder rijdt knap rond!Patrick.B schreef:Ik ga hem meteen inruilen voor zo'n aygoJeff rsi schreef:Ik hoorde vandaag op de radio dat die Toyota hufters Franse auto's van de weg willen hebben![]()
![]()
![]()
€1000,- inruil op je oude franse auto op een Aygo![]()
![]()
Juistem. En het niveau van de luisteraar ligt vooralsnog .... daar boven ergens.Steven schreef:Nouja klinkt een beetje als een afstudeerpresentatie, op zich peanuts, want jij bent de specialist, dus aan gespreksstof niets te kort.
Nu alleen een goede manier van verwoorden waarbij je het een beetje moet aanpassen aan het niveau van de luisteraard.
Btw, D'voort zei nee.
-PAZ- schreef:Alleen jammer dat die zoveel roesten op de deuren,
320d is wel een goede keuze denk ik, wij hebben verschillende lopen die al dik over de 300.000 staan zonder grote problemen
Ik zeg oude express halen voor 50 €, die inruilen op een aygo, en de aygo weer inruilen op een twingo 1.5 dci (wegenbelasting vrij)Hessel schreef:ik zeg, oude express op de sloop halen voor € 50,- en inruilen op een Aaaigo en je vriendin of moeder rijdt knap rond!Patrick.B schreef:Ik ga hem meteen inruilen voor zo'n aygoJeff rsi schreef:Ik hoorde vandaag op de radio dat die Toyota hufters Franse auto's van de weg willen hebben![]()
![]()
![]()
€1000,- inruil op je oude franse auto op een Aygo![]()
![]()
![]()