ACT: Nürburgring
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De 21 is wel goedmoediger door z'n langere wielbasis en goede banden. 5-je staat op Toyo's, op nat een afrader. Maar met de 21 was het wel (veel) harder gegaan. Vangrail is kromgetikt: 3 paaltjes rechtzetten voor ruim 500 euro. Rekening volgt vanzelf.
@ Steven: rechts was geen optie, daar stond verderop die BMW. Ik ben blij dat ik daarna op de rem ben blijven staan. Moment van impact was de snelheid al aardig eruit.
[img]http://img405.imageshack.us/img405/7415/img0572e.jpg[/img]
[img]http://img574.imageshack.us/img574/5490/1005450.jpg[/img]
@ Steven: rechts was geen optie, daar stond verderop die BMW. Ik ben blij dat ik daarna op de rem ben blijven staan. Moment van impact was de snelheid al aardig eruit.
[img]http://img405.imageshack.us/img405/7415/img0572e.jpg[/img]
[img]http://img574.imageshack.us/img574/5490/1005450.jpg[/img]
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Klote man
Heb je ook niet meer gezien later, direct naar huis gegaan daarna?
Was ook wel erg glibberig moet ik zeggen, easy does it maarja, ook dan kan een klein foutje funest zijn.
Naja, gelukkig is het hier bij gebleven zullen we maar zeggen. Jullie zelf zijn het belangrijkst!

Was ook wel erg glibberig moet ik zeggen, easy does it maarja, ook dan kan een klein foutje funest zijn.
Naja, gelukkig is het hier bij gebleven zullen we maar zeggen. Jullie zelf zijn het belangrijkst!
Die bumperophanging van een 5 is zo zacht, dat wil je de boel kromrijden, dan is er niets meer over van die bumper. Been there, done thatMerijn schreef:Da's ook weer zo... Maar als alles naar binnen geduwd is, krijg je het nog maar moeilijk écht netjes. Maar goed, laten we hopen dat het allemaal meevalt!

Ik heb het gister van enigzins dichtbij kunnen zien, maar durf m'n hand daar wel voor in het vuur te steken (nu ben ik daar uberhaupt goed in

Die vangrail daarentegen is wel van snijkoek, stelletje geldwolven.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mee eens.Tim schreef:k*%$e man![]()

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Balen Martijn! Maar zoals al gezegd, gelukkig hebben jullie zelf niets.

Dat is Tijmen, redactie AM magazine.Steven schreef: Dat is Rasit's exV6 en van wie is die 5 dan?

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Was wel ff schrikken toen ik de vlag zag, en later de 5. Gelukkig valt 't allemaal mee. De rest van 't rondje erg rustig gereden met m'n tractor, om de kans op interieurschade bij de bijrijdster te beperken 

rev it like a rental
Hehe ben je eigenlijk nog expres rechtdoor gegaan bij AF? Kan makkelijk met dat ding 
Ach over een half jaar op marktplaats:
'Audi trekker, in zeer goeie staat, heeft alleen lichte nagelschade aan bijrijderszijde en noordkaap steenslag'

Ach over een half jaar op marktplaats:
'Audi trekker, in zeer goeie staat, heeft alleen lichte nagelschade aan bijrijderszijde en noordkaap steenslag'
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Balen Martijn, gelukkig valt de schade nog enigzins mee, die vangrail wordt er niet goedkoper op. er zal nog wel een kleine 100 euro bij komen voor dat mannetje die voor je heeft staan vlaggen incl. zondag's en regentoeslag en paraplu-huur ?
Kreeg me vorige keer toch ook niet even een rekening thuis gestuurd met ditjes en datjes voor het afslepen van een auto en een stukje baan afvlaggen.. ze weten wel waar ze het geld vandaan moeten halen.
Tape was me niet opgevallen toen we je tegenkwamen bij Hannes, vroeg me al af waar jullie waren gebleven zo ineens.

Kreeg me vorige keer toch ook niet even een rekening thuis gestuurd met ditjes en datjes voor het afslepen van een auto en een stukje baan afvlaggen.. ze weten wel waar ze het geld vandaan moeten halen.
Tape was me niet opgevallen toen we je tegenkwamen bij Hannes, vroeg me al af waar jullie waren gebleven zo ineens.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben jij wel geweest? Jammer ik had ook wel willen gaan....ach de volgende keer dan maarSteven schreef: Ja zuurtjes Martijn, dit is na de knik van Kesselchen aan de linkerkant dus?
Toevallig in AB's avondje nog de tip meegekregen, dat die knik idd verradelijk is, vooral in nat vanwege het onoverzichtelijke.
Met een FWD is het wel mogelijk om gewoon volgas te houden en rechts een stuk gras mee te nemen, maargoed heb je wel wat moed voor nodig en ook kans dat je de vangrail schampt.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ja ik zag je oproepjes later pas, waarom ben je niet gewoon gegaan of had ik je handje vast moeten houden 
Moet wel zeggen dat het intressanter is als je de baan ook daadwerkelijk al een beetje kent. Leek meer een beetje op een scuderia uitleg zeg maar

Moet wel zeggen dat het intressanter is als je de baan ook daadwerkelijk al een beetje kent. Leek meer een beetje op een scuderia uitleg zeg maar

AB schreef:Deze bocht moet je gewoon bij de strot grijpen!
-
- Moderator
- Car: MB
Zie het nu pas Martijn. Balen idd. Mijn ongelukje is ook op het stuk kesselchen>klostertal gebeurd. Verleidelijke knikjes bij nat icm gas los
Om de pret er nog even in te houden. Hier ook maar even de nieuwe prijzen. Voor de verandering maar weer omhoog.
---------------------------------
Citaat:
The 2011 prices for this sheer driving pleasure have now been decided:
* 1 lap: € 24,00
* 4 laps: € 89,00, incl. € 10,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
* 15 laps: € 310,00, incl. € 20,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
* 25 laps: € 470,00, incl. € 30,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
* Season ticket: € 1.350,00, incl. € 100,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 2 ring°werk ticket
More for your money.
Visitors buying a four-lap ticket or more will get a free admission ticket to the ring°werk theme park. And in addition a food and drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle is included, so you will have plenty of opportunity to talk about the laps you have just completed, or yimply you have something to eat. Wheater you decide on the Steakhaus, the Nürburgrer Brauhaus, Langstreckebar or the Coffee-Lounge, there is something for every taste.

Om de pret er nog even in te houden. Hier ook maar even de nieuwe prijzen. Voor de verandering maar weer omhoog.
---------------------------------
Citaat:
The 2011 prices for this sheer driving pleasure have now been decided:
* 1 lap: € 24,00
* 4 laps: € 89,00, incl. € 10,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
* 15 laps: € 310,00, incl. € 20,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
* 25 laps: € 470,00, incl. € 30,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
* Season ticket: € 1.350,00, incl. € 100,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 2 ring°werk ticket
More for your money.
Visitors buying a four-lap ticket or more will get a free admission ticket to the ring°werk theme park. And in addition a food and drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle is included, so you will have plenty of opportunity to talk about the laps you have just completed, or yimply you have something to eat. Wheater you decide on the Steakhaus, the Nürburgrer Brauhaus, Langstreckebar or the Coffee-Lounge, there is something for every taste.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
24 euro voort een rondje ...
Moet niet gekker worden.
De Groene Hel wordt op deze manier wel ultiem uitgebuit ...

De Groene Hel wordt op deze manier wel ultiem uitgebuit ...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
tja, het wordt idd aardig duur. Vooral ook het ringwerk ticket en de vreetbon laten het commerciële goed zien.
nog een leuke. Ze gaan het filmen toestaan als je daar een cam huurt
nog een leuke. Ze gaan het filmen toestaan als je daar een cam huurt

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
en gaan we er minder van heen? neuh
Immer wieder die verdammte Holländer
beter nog... rijden we er minder rondjes door? 
Zag btw vd week expliciet in de bijsluiter staan van Centraal Beheer : "Uitsluitingen: Snelheidswedstrijden, Nurburgring, .. "

Zag btw vd week expliciet in de bijsluiter staan van Centraal Beheer : "Uitsluitingen: Snelheidswedstrijden, Nurburgring, .. "

er staat letterlijk : - Rijden op de Nurburgring
Bovendien geldt je inzittendenverzekering daar ook niet, zelfde omschrijving.
Bovendien geldt je inzittendenverzekering daar ook niet, zelfde omschrijving.
Denk maar niet dat je verzekering hierop te pakken is als het wat gebeurt.Tom schreef:is de nurburgring officieel niet de GP strecke en de nordsleife het leuke deel?
Ze kunnen weigeren uit te betalen als ze redenen hier toe hebben.
En wanneer je een schade meld en het is voor hun verdacht wordt je ook helemaal nagetrokken (zonder dat je er zelf erg in hebt).
En wanneer de Nurburgring apart vermeld wordt weten ze ook wel wat daar gebeurd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die richten zich op het uitsluiten van risico. En dat is ook waarvoor jij en ik een verzekering hebben.
Zal de mijne es bellen over mijn schuivertje....
Zal de mijne es bellen over mijn schuivertje....
Ze hebben ook regeltjes zoals wedstrijd beding of rijden op tijd.Tom schreef:ga je dat via de verzekering doen dan?
Uitsluiten van risico's door stukken weg uit te sluiten vind ik niet netjes......
Wanneer je hier op het internet meld dat je naar de ring gaat of dat je er iemand uit gaat rijden hebben ze je al te pakken, want je gaat tegen iemand rijden.
-
- Moderator
ONZIN.
Nordsleife is geen wedstrijd, is geen race, je gaat niet op tijd rijden en je gaat er niemand uitrijden. bij wet gewoon een stuk tolweg met een beperking in de rijrichting.
Helaas zijn er alleen veel op deze wereldbol die blijkbaar net als jij denken dat daar geraced wordt en er ook zo naar handelen.........
Nordsleife is geen wedstrijd, is geen race, je gaat niet op tijd rijden en je gaat er niemand uitrijden. bij wet gewoon een stuk tolweg met een beperking in de rijrichting.
Helaas zijn er alleen veel op deze wereldbol die blijkbaar net als jij denken dat daar geraced wordt en er ook zo naar handelen.........
Gaat er niet om wat ik denk maar wat een verzekering denkt wanneer je een schade komt melden.Tom schreef:ONZIN.
Helaas zijn er alleen veel op deze wereldbol die blijkbaar net als jij denken dat daar geracet wordt en er ook zo naar handelen.........
Wanneer je op het internet al melding maakt dat je met een groep die kant op gaat en / of je meld dat je Porsche's Ferrari's en ander snel spul voorbij vliegt gaan bij hun de alarmbellen af en mag jij het recht praten.
Vraag me wel af of iedereen zich wel bewust is van de risico's die men loopt als je daar een ongeluk houdt.
Het is niet alleen je eigen schade maar ook aan de baan en eventuele derden.
-
- Car: R19.R
De wettelijke aansprakelijkheid kunnen ze hoe dan ook niet uitsluiten, gezien het een openbare tolweg is. De enigste manier waarop een verzekering dat kan uitsluiten is een uitsluiting in de wet te laten opnemen. Schade aan eigen auto kunnen ze wel uitsluiten gezien dat niet in de wet geregeld is.
-
- Moderator
@Hadries
als je op de openbare weg een andere auto aantikt en een lantaarnpaal uit de grond rost moet je ze toch ook betalen? Logisch dus!
Met gezond verstand kun je er nog best wel plezier hebben. Al geef ik toe dat je iets meer risico loopt als op een ander stuk openbare weg.
als je op de openbare weg een andere auto aantikt en een lantaarnpaal uit de grond rost moet je ze toch ook betalen? Logisch dus!
Met gezond verstand kun je er nog best wel plezier hebben. Al geef ik toe dat je iets meer risico loopt als op een ander stuk openbare weg.