ACT: Films&Series
Jep, mooi einde ook (en dan niet de laatste 5 sec, die vond ik dan weer niks toevoegen
))

Net MOON gekeken.
Heel erg sterke film. Aanrader!
Heel erg sterke film. Aanrader!
Wow goeie film zeg.... best ingewikkeld ookFerdy schreef:Goddamn, die was vet zeg !!
Inception
9/10
Errug goed verhaal, aan het begin wel even het koppie erbij houden, verder wordt alles uitgelegd en zit er een goede diepgang in het geheel !!

Deze flim viel mij na het redelijke begin tegen. Terwijl er toch een redelijke cast was.Ferdy schreef:Gister gekeken naar The Other Guys, maar die is toch wel gewoon flauw te noemen...
Not my kopje thee...
Megane R26 -> Megane 4 RS
Net New Kids Turbo in de preview.
Nou nou, hele bioscoop zat vol met gasten die Elstak niet eens kenden
Verder wel gelachen, maar t was nu niet geniaal.
Nou nou, hele bioscoop zat vol met gasten die Elstak niet eens kenden

Net The Expendables gezien, omdat ik vond dat ik de helden van vroeger nog eens moest bekijken. Had ik dat maar gelaten... Wat een bagger!
Op de 1 of andere manier kan ik gewoon niet meer zonder na te denken een film kijken. En als je deze film kijkt en erbij nadenkt, dan zit je je continu te verbazen hoeveel onzin er in voor komt.
3/10
Op de 1 of andere manier kan ik gewoon niet meer zonder na te denken een film kijken. En als je deze film kijkt en erbij nadenkt, dan zit je je continu te verbazen hoeveel onzin er in voor komt.
3/10
Haha.
Ik vond m ook onzin, maar wel erg vermakelijk. Die dikke gun was gewoon gaaf
Moon al gezien? Blijf het een erg sterke vinden, zonde als de aandacht wegzakt
Ik vond m ook onzin, maar wel erg vermakelijk. Die dikke gun was gewoon gaaf

Moon al gezien? Blijf het een erg sterke vinden, zonde als de aandacht wegzakt

Ik heb net nog maar eens een keer Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain gekeken. Da's toch wel een film die in mijn persoonlijke top 3 allertijden staat.
Ik zal eens op zoek gaan naar Moon.
Ik laat het nog wel weten.
Ik zal eens op zoek gaan naar Moon.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
+1 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Ik heb em ook maar eens bekeken, maar ben er niet zo laaien over. Diep gang zit er wel in. Ook is er wel over nagedacht (de scene in de lift). Ook zijn die scene met de Hummer op rupsbanden erg vet. Ik moest denken aan Memento tijdens het kijken en vind em ook niet veel beter. 7.8 dus. Inglourious Basterds bijvoorbeeld is echt vele malen beter naar mijn mening.Ferdy schreef:Goddamn, die was vet zeg !!
Inception
9/10
Errug goed verhaal, aan het begin wel even het koppie erbij houden, verder wordt alles uitgelegd en zit er een goede diepgang in het geheel !!
Hij herkende zich in de film denk ik?Tim schreef:Past wel bij je
Ik ga kijken of ik hem kan vinden 

Zojuist Loft gezien in de sneak.
Misschien wel de beste Nederlandse film nog dit jaar.
9/10, ik vond m spannend van voor tot achter en lekker onvoorspelbaar. Goede wendingen.
Aanrader!
Misschien wel de beste Nederlandse film nog dit jaar.
9/10, ik vond m spannend van voor tot achter en lekker onvoorspelbaar. Goede wendingen.
Aanrader!
-
Death Race 2
3/10
Het eerste deel vond ik wel vermakelijk maar dit 2e deel. Wat een drama. Heb hem ook afgezet na 45min.
3/10
Het eerste deel vond ik wel vermakelijk maar dit 2e deel. Wat een drama. Heb hem ook afgezet na 45min.
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
Nee klopt!
Die had de film misschien nog een beetje acceptabel kunnen maken!
Die had de film misschien nog een beetje acceptabel kunnen maken!
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80