http://www.imgdumper.nl/uploads3/4ceacc ... 2-1438.jpg
hier is hij er dus al half af..
geen idee hoe dit komt
ik kan em erop drukken, maar dan gaat ie naar 10x koppelen er gewoon weer af glijden..
chippen meg 2 rs 225
-
Je moet ook geen clutch dumps doen met de Megane 

Ziet er ook uiterst fragiel uit, je bedoelt dus geen nieuwe cilinder, maar gewoon nieuw pedaal als ik het zo zie?
Ik zou er gewoon lekker wat acrylaat (of turbo-/seconde-)lijm tegenaan plakken, als het ooit nog eens losmoet kan er altijd nog een nieuw pedaal op.
Ik zou er gewoon lekker wat acrylaat (of turbo-/seconde-)lijm tegenaan plakken, als het ooit nog eens losmoet kan er altijd nog een nieuw pedaal op.
Het plastice palletje zit in de cilinder..
Dat plastice dingetje klemt niet goed! Dus k bedoel de cilinder
@charlie.
Daar is ie tog voor gemaakt..
Echt bulletproof dat rs blok.. Zolang je het netjes warm rijdt e.d.
Ik trap er iig behoorlijk mee zonder tramalant
Dat plastice dingetje klemt niet goed! Dus k bedoel de cilinder
@charlie.
Daar is ie tog voor gemaakt..
Echt bulletproof dat rs blok.. Zolang je het netjes warm rijdt e.d.
Ik trap er iig behoorlijk mee zonder tramalant
Ik zou hem niet lijmen, hij moet nog wel kunnen draaien zo te zien.Steven schreef:Ziet er ook uiterst fragiel uit, je bedoelt dus geen nieuwe cilinder, maar gewoon nieuw pedaal als ik het zo zie?
dat is correct en tevens juist..
het onderdeel staat in dialogys (of hoe je dat ook schrijft) voor 96 euro en een paar centen.. nu alleen iemand zo gek zien te vinden die het voor weinig er ff op bout..
als het 200 of 300 gaat kosten, maak ik me er niet zo druk over.. als dat nodig is om de perfecte staat van de auto te behouden..
heb eigenlijk nog nooit een auto gehad waar ik zoo tevrede mee was..
verliefd ben ik er niet op.. en zal ik niet worden ook.. (op me vorige alfa was ik dat wel, al was dat 1 bak ellende)
maar...... het is gewoon een prima wagen die mij (vooral met betrekking tot onderhoud en reparatie) absoluut positief bevalt!
edit:
ik ga wel uiteraard eerst ff prutsen met een kabelbinder (tiewrap)
en anders zo een slangenklem waar me turbo slangen mee vast zitten.
ik zit nu tog thuis met kapotte enkelbanden, even doorbjiten dan ken ik een middagje onder de auto liggen (al zal er van de winter weinig tot niet mee gereden worden)
het onderdeel staat in dialogys (of hoe je dat ook schrijft) voor 96 euro en een paar centen.. nu alleen iemand zo gek zien te vinden die het voor weinig er ff op bout..
als het 200 of 300 gaat kosten, maak ik me er niet zo druk over.. als dat nodig is om de perfecte staat van de auto te behouden..
heb eigenlijk nog nooit een auto gehad waar ik zoo tevrede mee was..
verliefd ben ik er niet op.. en zal ik niet worden ook.. (op me vorige alfa was ik dat wel, al was dat 1 bak ellende)
maar...... het is gewoon een prima wagen die mij (vooral met betrekking tot onderhoud en reparatie) absoluut positief bevalt!
edit:
ik ga wel uiteraard eerst ff prutsen met een kabelbinder (tiewrap)
en anders zo een slangenklem waar me turbo slangen mee vast zitten.
ik zit nu tog thuis met kapotte enkelbanden, even doorbjiten dan ken ik een middagje onder de auto liggen (al zal er van de winter weinig tot niet mee gereden worden)