Wel dat het verbruik hoger is dan de boordcomputer berekent. En ook de tankinhoud wordt daarmee berekend (exacte hoeveelheid minus verbruikte liters), maar die laatste wordt dus te laag aangehouden.
Das dus nu ook me nieuwe regel.........-jo- schreef:ik ga nooit onder 10L, die van mij doet dat dus ook. Alsook diverse andere 21's die ik ken.
o stom ..pm!Ivo van Achthoven schreef:Leuk he die ouwe rommel....![]()
Wel baluh Haas....., enne die XS bestaat nergens meer trouwens, denk het verkeerde kenteken....
Gooi nog ff 1 keer het juiste kenteken door
Geen optieFlorus schreef:Ik weet nog wel een goedkope..........oplossing,.......turbodruk iets terugschroeven?!Jochem de Haas schreef: Oftewel tijd voor een nieuwe .....maar na ff gezocht te hebben op H-base e.d kan ik eigenlijk niet echt wat vinden![]()
de plaat kan het wel hebben, het is steeds de drukgroep die te zwak is. Eigenlijk zou het volstaan om die upgrade drukgroep van Helix aan te schaffen (afhankelijk hoeveel koppel je gaat rijden natuurlijk)Florus schreef:Maar is alleen een nieuwe standaard koppeling wel genoeg? kan die dat vermogen wel aan dan?
Stom, ik ging gelijk deze tjekken:Ivo van Achthoven schreef:enne die XS bestaat nergens meer
Datum eerste toelating 23-09-1989(21,1 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 11-10-2010(35 dagen)
Datum eerste afgifte Nederland 23-09-1989(21,1 jaar)
Status kenteken Gedemonteerd
als het maar af en toe is zal je het wel redden op de dyno. Er wordt daar niet zo bruusk afgetrapt.Jochem de Haas schreef:Enkel als ie volop op de bodem gaat.
en dan de ene x wel en de andere x niet .........
O tja was toch wel erug rot dan denk ik .........Chris schreef:Stom, ik ging gelijk deze tjekken:Ivo van Achthoven schreef:enne die XS bestaat nergens meer
[img]http://www.5gt.nl/images/ca8ae59147bdde ... f7-558.jpg[/img]
Datum eerste toelating 23-09-1989(21,1 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 11-10-2010(35 dagen)
Datum eerste afgifte Nederland 23-09-1989(21,1 jaar)
Status kenteken Gedemonteerd
Ja het is goed zo.mark 5t schreef:mooi hoor deze waardes en je koppeling?
Ja dat draaide ie wel maar met pingelen ....dus das niet goed!Wouter de Wit schreef:Netjes Jochem.
Eerst draaide die toch 210? Is valt het verlies na 207 toch wel mee?
Wat hebben deze dingen origineel eigenlijk?
IC ja als ik er tegenaan loop, ooit.... turbo nee...........Ivo van Achthoven schreef:Mooie waardes Haasie...![]()
Nu ga je gewoon verder natuurlijk...., IC aangepast, dan door naar een andere Turbo...
Neen, wielpkIvo van Achthoven schreef:Als ik het goes lees dus nu 195 krukaspk's ..?