Maar ik geef toe. Doe mij maar zwart met 19 of 20 inch zwarte OZ Ultra Leggera's.

Denk dat het wel meevalt in het echt maar een setje witte oz ultra leggeras zou nog aanzienlijker mooier staan verwacht iktutuur schreef:Vind het doodzonde! Je ziet er geen reet van... Kan je er net zo goed stalen wielen onder hangen...
Ik hoorde iets over een gele coupe met matzwarte velgen en geen recaro's??HVB83 schreef:Ik heb die auto die Patrick.B aanhaalt ook zien staan, en ik moet zeggen dat die 19"ers ook niet mijn smaak zijn, maar onder een zwarte kunnen ze in het echt wel goed. En op grijs ook nog wel. Maar het blijven een beetje Sjonnievelgen als je het mij vraagt.
Heb ook recaro's. Ik dacht ook altijd dat ze te hard waren. Maar nu ik ze zelf heb kan ik niet anders zeggen danAndy schreef:Ze zitten alleen voor geen meter, Veelste hard
Die F1-team (R25) en R26 recaro's lijken me ook een stuk meer comfort te hebben (ogen zachter) dan de Cup-recaro's van de huidige RS-en.AnthonyR schreef:Toch zijn die jij hebt wel weer tikkie anders Patrick.
eens, maar ze zitten wel heerlijkAnthonyR schreef:Toch zijn die jij hebt wel weer tikkie anders Patrick.
Zijn dit originele Renault velgen? En weet iemand wat de maten hiervan zijn??Boess schreef:beetje bevooroordeeld, maar de foto's doen de 19'' geen recht aan vind ik.
Hier een plaatje van een zwarte rs + de zwarte rs velgen. Ook een bijzondere combi:
[img]http://farm5.static.flickr.com/4079/481 ... 233fed.jpg[/img]
Haha nee Sorry, voor mij geen Recaro'sPatrick.B schreef:Heb ook recaro's. Ik dacht ook altijd dat ze te hard waren. Maar nu ik ze zelf heb kan ik niet anders zeggen danAndy schreef:Ze zitten alleen voor geen meter, Veelste hard![]()
Dus neem die recaro's er nou maar bij
HVB83 schreef:Tja, gister kwam m'n vriendin er zelf mee. "Deze stoelen (de Recaro's in de Clio dus) zitten echt veel beter hoor, neem die maar gewoon!".
Heb dat verhaal van die gele gordels maar even achterwege gelaten...
MeganeIII schreef:Ik probeer het uit te leggen, het is niet mijn vakgebied, maar doe m'n best:heusinkveldb schreef:Weet je toevallig ook wat de modificatie precies inhoud?MeganeIII schreef:Die ratelende airco is bij mij opgelost door een modificatie.vertmaori schreef: Ik heb ook een 2.0 CVT en zal vandaag even kijken wat er onder de motorkap aan platen/isolatie zit.
Mijn CVT heeft nog steeds last van de ratelende airco, zal me benieuwen wanneer daar eindelijk een modificatie voor komt.
Je moet het zelf aangeven bij de dealer, dan krijgen zij toestemming van Renault NL om de modificatie toe te passen.
Men doet dit dus pas als de klant klaagt, en niet middels een terugroepactie ofzo.
Ze zijn er nogal wat uurtjes mee bezig namelijk.
Maar ik heb nu een airco zoals het hoort: stil!
Het komt er hier op neer dat bepaalde slangen te dun/smal zijn voor de capaciteit van de compressor, daardoor kan hij z'n druk niet kwijt en
begint de vloeistof als het ware heen en weer te stuiteren in de leiding waardoor dat geluid ontstaat.
Ze zetten er bij de modificatie dikkere/bredere onderdelen tussen of zoiets.
Volgens mij zijn ze er langer als 1½ a 2 uur mee bezig hoor.