ACT: Mégane III RS Coupe
hij staat iig weer terug op de blokken en niet er naast 

en de levensduur/betrouwbaarheid miss?
Als het makkelijk was om te halen had Henk het ongetwijfeld al eerder gedaan. Henk weet wat hij doet en zoekt de grenzen niet teveel op, in tegenstelling tot tuners die gewoon maar wat prutsen in de kenvelden en vervolgens een duur turboblok de lucht in blazen op het moment dat er een minuutje vollast wordt gereden... 
Even een andere vraag waar ik het antwoord zo snel niet op heb kunnen vinden. Het Tomtom-systeem vind ik geen pan, met die hoekige behuizing en het Carminat-systeem is me te duur voor wat je ervoor krijgt, dus die enkele keren dat ik moet navigeren doe ik het wel met m'n telefoon of een losse Tomtom. Dus wat mij betreft wordt het de RS monitor met een 3D Arkamys en misschien een externe versterker voor wat betere speakers.
Maar worden de instellingen van de radio etc dan ook op de monitor getoond of moet je vervolgens alles op de tast doen? Lijkt me raar, maar ik kan nergens een filmpje of beschrijving vinden hoe dat werkt...

Even een andere vraag waar ik het antwoord zo snel niet op heb kunnen vinden. Het Tomtom-systeem vind ik geen pan, met die hoekige behuizing en het Carminat-systeem is me te duur voor wat je ervoor krijgt, dus die enkele keren dat ik moet navigeren doe ik het wel met m'n telefoon of een losse Tomtom. Dus wat mij betreft wordt het de RS monitor met een 3D Arkamys en misschien een externe versterker voor wat betere speakers.
Maar worden de instellingen van de radio etc dan ook op de monitor getoond of moet je vervolgens alles op de tast doen? Lijkt me raar, maar ik kan nergens een filmpje of beschrijving vinden hoe dat werkt...
als me huidige rs er mee kapt of ik hem echt zat ben..
of het geld er voor heb..
word de rs 250 ECHT mijn volgende auto..
en dan hoop ik dat hij net zo bulletproof als mijn huidige 225 rs is
of het geld er voor heb..
word de rs 250 ECHT mijn volgende auto..
en dan hoop ik dat hij net zo bulletproof als mijn huidige 225 rs is
-
- Moderator
- Contacteer:
RS monitor moet je inschakelen via een lastige knoppen combinatie.HVB83 schreef:Als het makkelijk was om te halen had Henk het ongetwijfeld al eerder gedaan. Henk weet wat hij doet en zoekt de grenzen niet teveel op, in tegenstelling tot tuners die gewoon maar wat prutsen in de kenvelden en vervolgens een duur turboblok de lucht in blazen op het moment dat er een minuutje vollast wordt gereden...
uit mijn hoofd schakel je die in met de 2 bovenste toetsen
ZIt er standaard geen krik en wielsleutel in de Megane 250, ik kan hem namelijk niet vinden
Zover ik weet niet, standaard heb je een compressor met een fles magisch reparatie spul. Om die te gebruiken hoef je de auto niet op te krikken.
Maar hou er maar vast rekening mee dat je alsnog de routeservice kunt bellen. Ik had ook 2 van die flessen in m'n Clio, maar een klein schroefje wat er op de snelweg uit sprong werd niet meer gedicht door dat spul. Routeservice heeft er toen een prop in geschoten en kon ik in ieder geval verder naar de dealer rijden.
Maar dan moet je natuurlijk nog niet je band zo ver kapot hebben gereden dat het canvas kapot is, anders kan je nog wachten op een lepelaar ook!
Maar dan moet je natuurlijk nog niet je band zo ver kapot hebben gereden dat het canvas kapot is, anders kan je nog wachten op een lepelaar ook!

Wel allemaal erg minimalistisch, zit zelfs geen wielsleutel bij.
Kwam er ook achter dat de auto alleen gesleept mag worden en zelf niet mag slepen.
Kwam er ook achter dat de auto alleen gesleept mag worden en zelf niet mag slepen.
klopt, je mag volgens het boekje trouwens ook geen dakkoffer (sowieso een mooi gezicht) en normale sneeuwkettingen gebruiken.
Voor sneeuwkettingen keek ik zelf nu naar Maggi Trak kettingen, flink nadeel hiervan is dat die echter 250 a 300 EUR kosten...
Voor sneeuwkettingen keek ik zelf nu naar Maggi Trak kettingen, flink nadeel hiervan is dat die echter 250 a 300 EUR kosten...
wat een gezeur
mrja, daar koop je eigenlijk ook geen rs voor toch 

-
- Car: R19.R
Wie mooi en snel wil zijn moet pijn lijden 

-
- Über-Spammer
ohjee, gaat de laguna weg 

Klopt, ik heb begin oktober een RS besteld en volgens planning krijg ik hem begin januari 2011. Net maar even een mailtje naar de dealer of dit gevolgen heeft voor mijn aankoop.HVB83 schreef:Klopt, ivm de bpm-verhoging. In eerste instantie zou het zelfs €1800 extra worden. De GT gaat ook met €750 omhoog.
Tot 1 november garandeerde Renault de prijs zoals die in de lijsten stond, als je voor die tijd je koop hebt geregeld is er dus niks aan de hand. Alles wat niet meer voor 1 januari op kenteken wordt gezet wordt wel veranderd. Alle leuke auto's gaan daarbij in prijs omhoog ivm de co2-uitstoot.
-
- Moderator
- Car: Megane
deze stond vandaag in de showroom:
[img]http://img213.imageshack.us/img213/6048/p1030391c.jpg[/img]
Geen cup onderstel en ook geen recaro's. Maar wel erg netjes zeg pfff.
Was al verkocht ze waren in afwachting van het kenteken.
[img]http://img213.imageshack.us/img213/6048/p1030391c.jpg[/img]
Geen cup onderstel en ook geen recaro's. Maar wel erg netjes zeg pfff.
Was al verkocht ze waren in afwachting van het kenteken.
Zo zonder nummerbord is die wel erg strak inderdaad.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
en toch had ik dan de voorspoiler en bumper in antraciet genomen om het front wat meer speelsheid te geven...
En inderdaad, zo'n gele plaat verpest de boel aardig...
En inderdaad, zo'n gele plaat verpest de boel aardig...
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
Setje mooie wielen eronder en je hebt een ontzettend gave wagen 

-
- Moderator
- Car: Megane
ga je mond is spoelenAdinsx schreef:Vindt jij die velgen ook al zo lelijk![]()

Vind het juist super mooie velgen

-
Ik vind ze afgrijselijk inderdaad
setje mooie speedlines of OZ's dat hoort er op, die op het filmpje staan ook erg goed trouwens 

Vind ze niet heel lelijk maar ben het er wel mee eens dat er wat strakkers onder had kunnen zitten!
-
Nou daar zou ik wel een foto van willen zien 

beetje bevooroordeeld, maar de foto's doen de 19'' geen recht aan vind ik.
Hier een plaatje van een zwarte rs + de zwarte rs velgen. Ook een bijzondere combi:
[img]http://farm5.static.flickr.com/4079/481 ... 233fed.jpg[/img]
Hier een plaatje van een zwarte rs + de zwarte rs velgen. Ook een bijzondere combi:
[img]http://farm5.static.flickr.com/4079/481 ... 233fed.jpg[/img]
Ziet er ook knap uit alles in het zwart
Vind het doodzonde! Je ziet er geen reet van... Kan je er net zo goed stalen wielen onder hangen...