Clico Team Stelt zich voor

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
tutuur
Clubsponsor

Vet!!! :smile:
ARNO16V
Contacteer:

:worship:
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Vinnie-G

Als eerste: welkom!

Tjonge jonge! Wat een wagenpark! Echt super! :worship:
Zie het nou goed op de foto? Is de Clio Cup lager dan de standaard RS? Ik ben niet zo thuis in de Clio III maar heeft de Cup een ander onderstel in vergelijking met de gewone RS?

Nog even wachten en dan staat er een Megane Cup bij, ben benieuwd naar (meer) foto's!
Veel (rij)plezier!! (Y)
Sinds mei 2007 besmet met het RenaultSport virus.
Mei '07 - Oktober '10: Clio II ph2 RS. Oktober '10 - heden: Megane R26.
HaDries
Contacteer:

Inderdaad maar dit is ook de 2e generatie Clico III, maar een cup is zeg maar iets lager.

En het wachten hoeft niet meer ook mijn speeltje is binnen, had gisteren nog een beetje slechte dag afscheid nemen van de Clico. Maar het is goed opgevangen door zijn opvolger de Megane RS cup.

Man wat een apparaat :grin:
Vinnie-G

Gefeliciteerd! Foto's... ;)
Ennuh, ik ken het gevoel! De trouwe Clio RS inruilen voor een Megane RS (R26). Heel even verdriet van het afscheid. Tot de Megane warm is... ;)
Alleen ging ik van een Clio II naar een Megane II. Jij doet het weer wat beter! (Y)
Sinds mei 2007 besmet met het RenaultSport virus.
Mei '07 - Oktober '10: Clio II ph2 RS. Oktober '10 - heden: Megane R26.
HaDries
Contacteer:

Zo druk met mijn Meggie dat ik haar helemaal nog niet heb voorgesteld,

sinds 3 weken in mijn bezit.

[img]http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... 0019-1.jpg[/img]
tutuur
Clubsponsor

"krijgt een harde" :D
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

mooie auto hebbie daar.

Staat je auto al in het register???
HaDries
Contacteer:

Patrick.B schreef:mooie auto hebbie daar.

Nope
ARNO16V
Contacteer:

:worship: (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

HaDries schreef:

Nope
nu wel :D
HaDries
Contacteer:

Patrick.B schreef:
HaDries schreef:

Nope
nu wel :D
was d'r al bang voor (D)
Matthew Renault
Contacteer:

Knappe auto's ook weer voor terug gekomen.

Wel grappig om zo de vorige eigenaar nog te achterhalen.
HaDries
Contacteer:

Vandaag een 2 update's laten uitvoeren het eerste is te zien op de foto's, de 2e is het opnieuw laten uitlijnen van de auto. Dit is zeker geen overbodige luxe omdat de meeste nieuwe auto's ruk zijn uitgelijnd.

De nieuwe wielen voor de winter, al is er een kleine twijfel

[img]http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... 011109.jpg[/img]

En zo ziet het er met alle wielen er onder uit.

[img]http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... 011110.jpg[/img]

En ja ik twijfel al een beetje om hier niet de zomervelgen van te maken maar goed kan hier nog een paar maandjes over nadenken.
Ook zijn de voorbanden bijna aan vervanging toe aan de binnenkant zit er nog maar 3mm op was ik er eerder bij geweest met het uitlijnen had dit nog iets kunnen schelen.

Dit alles uitlaten voeren bij de sponsor van deze site Jan Steverink te Deventer.
Tevens goed advies gekregen over de vervanger van de Michelin Pilot Sport 2, kies geen Pilot Sport 3 deze presterend zeker minder en is voor mij geen vervanger. De nieuwe Bridgestone zou een goede band zijn maar dan is het beter alle 4 te laten vervangen omdat deze band veel harder en stugger is dan de Michelin. Uiteindelijk schijnt de Conti 5P het beste te combineren zijn.
ARNO16V
Contacteer:

Ziet er goed uit man!! :p
HaDries
Contacteer:

Inmiddels veel reacties gehad van "Dit moeten de zomervelgen worden, dit staat dik man"

Inderdaad de wielkasten zitten iets voller door de andere ET waarde, alleen lijkt de RS iets hoger te staan door dat de banden iets getrokken op de velg zitten. Dit is weer het gevolg van 1 maatje kleiner 225 ipv 235
dolf jans
Car: Clio 2 1.6 16v

De winterset voor broertje staat al klaar bij ons. Zeer smaakvol die grijze Autec's (Y) . Dat wordt moooooi......
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

HaDries schreef: Tevens goed advies gekregen over de vervanger van de Michelin Pilot Sport 2, kies geen Pilot Sport 3 deze presterend zeker minder en is voor mij geen vervanger.
Ik neem toch aan dat ze weten dat de PS3 níet de vervanger is van de ps2 voor de grotere maten?

Daar is de PSS (Pilot Super Sport) voor in de plaats gekomen, van 18" en hoger. Je zit alleen wel in een hogere prijsklasse denk ik, dus dan is een ander merk wel een betere optie inderdaad. Conti Supercontact 5P scoorde een fractie beter op nat wegdek.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
dolf jans

Adinsx schreef:
HaDries schreef: Tevens goed advies gekregen over de vervanger van de Michelin Pilot Sport 2, kies geen Pilot Sport 3 deze presterend zeker minder en is voor mij geen vervanger.
Ik neem toch aan dat ze weten dat de PS3 níet de vervanger is van de ps2 voor de grotere maten?

Daar is de PSS (Pilot Super Sport) voor in de plaats gekomen, van 18" en hoger. Je zit alleen wel in een hogere prijsklasse denk ik, dus dan is een ander merk wel een betere optie inderdaad. Conti Supercontact 5P scoorde een fractie beter op nat wegdek.
Dat mag je inderdaad aannemen.... :lol:
HaDries
Contacteer:

dolf jans schreef:De winterset voor broertje staat al klaar bij ons. Zeer smaakvol die grijze Autec's (Y) . Dat wordt moooooi......
Ben benieuwd, gaan ze er volgende week dinsdag niet onder komen ?
dolf jans

Zekers, ben erbij met de camera in de aanslag 8)
martll

Beter is de nieuwe steverink vestiging snel klaar in Apeldoorn. Dan kan ik mooi uit het raam genieten van al dat moois dat daar langskomt. :worship: :D
HaDries
Contacteer:

dolf jans schreef:Zekers, ben erbij met de camera in de aanslag 8)
Ja, zorg wel dat je er bent de mijne heb je moeten missen, en de camera konden ze ook slecht vinden.
dolf jans

Als ik er ook effe niet ben..... ;-) :lol:
dolf jans

HaDries schreef:
dolf jans schreef:Zekers, ben erbij met de camera in de aanslag 8)
Ja, zorg wel dat je er bent de mijne heb je moeten missen, en de camera konden ze ook slecht vinden.
Zo goed? 8) http://www.steverinkbanden.nl/nieuws.php?id=134&list=1
HaDries
Contacteer:

Prima hier vermaakt hij zich wel mee, wat hem betreft kunnen de meters sneeuw welk komen de Clio is er klaar voor
:grin:
HaDries
Contacteer:

Met dank aan Steverink Banden en in het bijzonder aan de Renault verslaafde Dolf Jans (naar eigen zeggen van zijn collega's)

Broertje is er blij mee, die is nu aan het verkennen wat je wel en niet moet doen met winterbanden. Dus Dolf volgend jaar kan er weer een nieuwe set rubber op.

Maar de looks, het heeft wel wat weg van een Suzuki Swift met deze wielen.

[img]http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... 011130.jpg[/img]

[img]http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... 011127.jpg[/img]

[img]http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... 011131.jpg[/img]

Auto komt nu wat rustiger over, terwijl de verrassing hierdoor groter wordt.
dolf jans

vergelijken met een Suzuki Swift :-( ? JONGEN!
Zeker jaloers, hahaha. Ik wel in ieder geval. Had net ENZO W's bestelt voor m'n winterbanden anders had ik deze ook genomen. Echt SCHITTEREND. Doen het fantastisch op de Clio. Hoop dat ze er in de zomer ook onder blijven in plaats van die originele glimzwartjes....

Mooie foto's weer kerel. Ga ik wel van je lenen voor onze site..... 8)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Netjes hoor!! (Y)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
HaDries
Contacteer:

dolf jans schreef:vergelijken met een Suzuki Swift :-( ? JONGEN!
Zeker jaloers, hahaha. Ik wel in ieder geval. Had net ENZO W's bestelt voor m'n winterbanden anders had ik deze ook genomen. Echt SCHITTEREND. Doen het fantastisch op de Clio. Hoop dat ze er in de zomer ook onder blijven in plaats van die originele glimzwartjes....

Mooie foto's weer kerel. Ga ik wel van je lenen voor onze site..... 8)
Heb dit type velg vaak gezien onder een Swift. Maar moest bij de mijne ook eerst ff wennen maar komen ze er nu zelfs in de zomer onder.
HaDries
Contacteer:

En dan is het zo ver, de voorbanden zijn op, vorige week 2x een waarschuwing gehad. Door aquaplaning schoof de auto over een lengte van 4 meter zo'n halve tot een meter uit zij en dit tot 2x toe.
Vond dit best wel een aanleiding om de voorbanden te vervangen en de standaard velgen tot winter velgen te degraderen en de nieuwe winter wielen te promoveren.

En ja hoor aan de binnenkant slijt de slijtindicator al lekker mee dus tijd voor 2 nieuwe Michelin Pilot Sport 2 banden, achter zitten de banden op 5 mm dus die kunnen nog een keer mee.

De switch gaat weer plaats vinden bij Banden centrum Jan Steverink in Deventer. (dus Dolf zorg dat je d'r bent vrijdag dan zie je de Megane RS ook een keer)
dolf jans

En laat ik nu net met ingang van deze maand van maandag tot en met donderdag werken :-( Kan natuurlijk altijd effe langs komen, kunnen ze ook niet zeggen dat je me van me werk afhoudt :smile:
HaDries
Contacteer:

dolf jans schreef:En laat ik nu net met ingang van deze maand van maandag tot en met donderdag werken :-( Kan natuurlijk altijd effe langs komen, kunnen ze ook niet zeggen dat je me van me werk afhoudt :smile:
ha leuk, je ziet maar als de banden op tijd binnen zijn morgen. Ben ik er vrijdag vanaf 10:15
HaDries
Contacteer:

Met dank aan Steverink banden centrum staat de Megane weer strak op de bandjes en zijn de standaard wieltjes gewisseld voor de MAK wielen.

de standaard cup wielen hebben nu winterbanden en de MAK wielen hebben de Pilot Sport 2 rubbers erom heen liggen.

Nu de boel nog wat inrubben en daarna goan.
Plaats reactie