Ben ook maar gelijk lid geworden van de club, dus jullie zullen me snel zien op een meeting.
Grtzz Weedys

Ja klopt dat is het kenteken staat hij goed bekend bij je.ARNO16V schreef:Welkom! Wat is het kenteken? HS-BR-nog wat? Zoja dan ken ik de auto wel idd...
Is de ex clio van m'n broertje Mark, ook hier actief op het forumWeedys-RSI schreef:Ja klopt dat is het kenteken staat hij goed bekend bij je.ARNO16V schreef:Welkom! Wat is het kenteken? HS-BR-nog wat? Zoja dan ken ik de auto wel idd...
Grtzz Weedys
Lachen toch ik ben er blij mee.ARNO16V schreef:Is de ex clio van m'n broertje Mark, ook hier actief op het forumWeedys-RSI schreef:Ja klopt dat is het kenteken staat hij goed bekend bij je.ARNO16V schreef:Welkom! Wat is het kenteken? HS-BR-nog wat? Zoja dan ken ik de auto wel idd...
Grtzz Weedys
Hij is van het Noorden naar het Zuiden gegaan tot op heden voelt de clio zich thuis in het brabantse hahahaWouter de Wit schreef:Leuk dat dat ding toch altijd weer terugkomt
Hoe laat is die meeting bij de Mac dan anders kom ik wel even langs gewipt met vrouw en kids kunnen ze gelijk eten hahahaHessel schreef:In brabant komt ie best tot zijn recht!Hee Rick kom je vanavond nog naar de meeting in je home town Rozendale?