Het gaat weer zoals zo vaak... veel aanmeldingen, maar als het puntje bij paaldje komt, kan er geen hond meer. Lijkt me niet echt eenvoudig organiseren voor het bestuur ...

Merijn schreef:Ik ben er gewoon bij... Samen met Haas!Steven schreef:Hmm nog iemand waar ik mee mee kan rijden vanuit NH? Ik kan anders wel iemand meenemen. Jammer Ray, wilde eigenlijk bij jou instappen
Merijn kom ook dan ff vent, kunnen we ff lachen
+1 kijk sommige redenen kan ik snappen, per ongeluk dubbel plannen. Maar je kan ook proberen toch wat in te passen?Haas schreef:Mag eigenlijk niets zeggen, maar doe het toch.... Waarom horen mensen nu pas of ze vrij hebben of niet? Dit topic is niet pas vorige week begonnen lijkt me....?
Het gaat weer zoals zo vaak... veel aanmeldingen, maar als het puntje bij paaldje komt, kan er geen hond meer. Lijkt me niet echt eenvoudig organiseren voor het bestuur ...
Kosten zijn er niet. aanmelden hoeft niet.Haas schreef:hoe zit het nou met eigen meegebrachte dingen? Op zich heb in nog een kop liggen van mijn Clio (gtt kop dus), maar weet niet wat daar mee kan of mogelijk is en wat de kosten daarvan zijn? Moet je dat aanmelden en bij wie?
Merijn schreef:
"Team W4L"
gewoon meenemen............Martijn Kool schreef:ik heb een compleet blok uit elkaar liggen. kan ik hun wasmachine niet testen? pleur ik er een onderblok en kop in indien mogelijk
prima draai zaterdagochtend de kop en er wel af en neem beide los mee. zal carterpan er ook ff af leggenJoost van der Hammen schreef:gewoon meenemen............Martijn Kool schreef:ik heb een compleet blok uit elkaar liggen. kan ik hun wasmachine niet testen? pleur ik er een onderblok en kop in indien mogelijk
niet meer nodigtutuur schreef:Nou Geert, neem je krukas mee!
Ferdy schreef:Moet je weer wat Kia rijders winterklaar maken ?