Ho ho... Ronald heeft zijn laatste stint af moeten blazen.Wouter de Wit schreef:Toch veel mensen zien glijden vandaag maar volgens mij is bij de Renault rijders alles heel gebleven. Bij de BMW rijders is dat niet helemaal gelukt.
met nadruk op blazen , maar die vliegende lambda sonde is inmiddels wel gefixed gok ik zoMerijn schreef:Ho ho... Ronald heeft zijn laatste stint af moeten blazen.Wouter de Wit schreef:Toch veel mensen zien glijden vandaag maar volgens mij is bij de Renault rijders alles heel gebleven. Bij de BMW rijders is dat niet helemaal gelukt.
Ik was al aan het zoeken naar foto's maar nog niks gevondenIvo van Achthoven schreef:Ik heb toch ook wel gelache vandaag...., de baan was echt gewoon glad, ik vond het wel grappig, maar droog is ie toch leuker..
Veel BMW's ernaast zien staan, bij ons alles heel gebleven, wellicht zijn er nog wat actie foto's te vinden van ons Lex.....
met andere woorden, de beste man zou best eens gelijk kunnen hebbenJochem de Haas schreef:Haaa hij gaat er nogal vanuit dat jij er bij hoorde.
Nouja echt heel ruim was het ook niet
Er was best nog wat ruimte......die man moet niet zo overdrijven.-Ray- schreef:met andere woorden, de beste man zou best eens gelijk kunnen hebbenJochem de Haas schreef:Haaa hij gaat er nogal vanuit dat jij er bij hoorde.
Nouja echt heel ruim was het ook niet
Nee van Mikey (Mike Bravenboer)Haas schreef:was die blauwe Clio met die zwarte kap met (half) maxi rooster misschien van derbimarcel?
die heeft al vaker daar gereden hoor, ook met datzelfde blok. Is volgens mij hier niet (echt) actief.Ivo van Achthoven schreef:Die ging lekker dwars driftend trouwens....
Iemand een idee of de eigenaar van deze Clio hier ook actief is..?
[img]plaatje[/img]
Even met hem staan praten voordat we de Sportief 5 moesten rijden....., was zijn eerste testmoment met de Clio, had er een 1700 Turbo inhangen met 1,3 bar turbodruk......., helaas stond ie halverwege stuk volgensmij
Er moet dan wel een filmpje van zijn, hij had een aardige camera installatie aanboard...Wouter de Wit schreef:die heeft al vaker daar gereden hoor, ook met datzelfde blok. Is volgens mij hier niet (echt) actief.Ivo van Achthoven schreef:Die ging lekker dwars driftend trouwens....
Iemand een idee of de eigenaar van deze Clio hier ook actief is..?
[img]plaatje[/img]
Even met hem staan praten voordat we de Sportief 5 moesten rijden....., was zijn eerste testmoment met de Clio, had er een 1700 Turbo inhangen met 1,3 bar turbodruk......., helaas stond ie halverwege stuk volgensmij
Stond wel op een bepaald moment goed in de grindbak bij de tarzanbocht
Lex schreef:Er was best nog wat ruimte......die man moet niet zo overdrijven.-Ray- schreef:met andere woorden, de beste man zou best eens gelijk kunnen hebbenJochem de Haas schreef:Haaa hij gaat er nogal vanuit dat jij er bij hoorde.
Nouja echt heel ruim was het ook niet![]()
Wout je had toch kunnen zeggen dat je niet weet wie ik ben
Lang geleden, maar zeker weer lachenSteven schreef:Wel leuk dat er veel RTC'ers waren, vooral Merijn&Haas, mooi duo jongens. Hopelijk geeft het weer wat sleutelmoed (Voor Merijn?)
Geen idee wie het was, maar van lijnen rijden had meneer nog niet veel begrepen. Zelfs toen de baan opdrogende was en de lijn zichtbaar werd, reed ie er niet overheen.Ivo van Achthoven schreef:Owja, ff wat anders, wie rijdt er met een rode Clio RS van 2002, een JS kenteken......, volgende keer graag iets minder afsnijwerk....![]()
Beetje jammer...., was bijna mn voorkant kwijt zegmaar....