ik ze zou mooi niet schilderen

Tja... daar worden ze wel voor gebruikt ...Steven(stk) schreef:arco , zeg nou gewoon dat je geen rs fusees gebruikt
Zijn gewoon remklauwen die Renault op de Clio II Phase I & II RS gebruikt. (Artikelnummer 7701205832 / 833 vlgns DialogysMartijn Kool schreef:als ik zo die foto;s zie, dan zijn dat niet eens rs remklauwen?
... schreef:Mag ik jou advies geven ?
Fusee's .... van een ..... . Je hoeft niks aan te passen en de schijven en blokken zijn dezelfde als van de RS. Het grote voordeel, je hoeft van het fusee niks af te frezen om de veerpoten te laten passen. Plug & play !
.....
succes![]()
mysterie ontrafeldArco schreef:Loop niet zo te miepen man ...![]()
Baal er zelf ook van dat ik niet heb kunnen passen... Ik ga alleen af op een goed geinformeerde bron ... maar zo op het oog zou het moeten passen.
En grotere gaten ? Dan koop je grotere bouten ...![]()
(artikel 77 03 002 835 M6x100-23 volgens Dialogys)
Tapse boor in je veerpoot zetten en dat probleem is ook opgelost.![]()
Mij gaat het er gewoon om om te kijken wat er nu wel of niet mogelijk is zonder moeilijk te doen en in mijn ogen (te)veel geld uit te geven aan "RS"-remmen terwijl je eigenlijk redelijk standaard spullen kan gebruiken voor leuk geld.
(wil je meteen Plug & Play, Heine heeft nog wat moois in de aanbieding)
Mwoah .. duur.tutuur schreef:Hmmm interessant. Heb nu een big brake kit maar wel met gt klauwen. Dan kan ik dus ook voor niet al te duur naar een rs remmenset